Na początek opiszę jak to było:
We wtorek (18-5-2010) chciałem zobaczyć jak się mają moje postacie w Armory. Gdy postać się wgrała zobaczyłem że postać jest prawie naga (były tylko te itemy nie do sprzedania) oraz były jakieś dwa Achivmenty bez punktowe obok nich było napisane że zostały osiągnięte 7 godzin temu (było ok. 23:40) odrazu wysłałem maila do Blizza a jedyna odpowiedz jak do tej pory to zmiana hasła na battle.net-cie i "Final warning" + bonus-72 godziny bana za sprzedawanie golda (a co by zrobił hacker dostając się na konto?), na domiar złego zarejestrował SWÓJ klucz autoryzacyjny więc nie mogę zmienić hasła do gry, a gdy wygaśnie ban może znów wejśc znów sprzedać coś i nie będzie konta :( Najbardziej mnie zdziwiło że wykupił pre-paida bo ostatnio grałem w lutym, więc dawno nie wchodziłem na konto i nie mogę wymyśleć jakim sposobem je zdobył (nikomu nie podawałem hasła).
1-sze Moje pytanie to czy jeśli dostałem bana to czy moje postacie będą niewidoczne na Armory bo nie mogę ich znaleźć i to mnie martwi.
2 Czy Blizzard jest w stanie zmienić "rejestracje" (chodzi mi on numer klucza czy coś w teń deseń) klucza autoryzacji.
3 Wysłałem e-maila do Blizza, (poprostu wpisałem adres i opisałem problem) czekam 2-gi dzień na odpowiedź. Czy jest jakiś maksymalny czas oczekiwania na odpowiedź (choć by negatywną) bo chciałbym zdążyć przed końcem bana ze zmianą hasła.
4 Dzisiaj wysłałem jeszcze maila ze stronki battle.net podałem tam moje dane, cd-key i tajne hasło, ciekawi mnie gdzie prędzej dostanę odpowiedź, oraz sposób na rozwiązanie problemu.
|
|
Napisz do Gm w grze
|
|
Co do czasu oczekiwania na odpowiedź - musisz być cierpliwy. Czasami odzywają się nawet po dwóch - trzech.. tygodniach.
|
|
Jak ma to niby zrobić?
Wiem coś o tym. Ja czekałem 1.5 tygodnia. |
|
Zapomniełem się o to zapytać wcześniej. Jeśli by mi ten GNÓJ co konto mi zchackował sprzedał moją postać, bąć ja z czystej złośliwości skasował to da się ją odzyskać ?
|
|
Raczej tak.Z tego co wiem to kupowanie postaci jest nielegalne,więc Blizzard chyba nie będzie miał skrupułów.Skasowaną postać tym bardziej da się odzyskać,sam sobie kiedyś skasowałem i mail do GM'a wszystko załatwił.
|
|
Klucz autoryzacyjny został usunięty z Battle.netu mogę się normalnie zalogować. Odpowiedź dostałem od polskiej części strony od Polaka i dostałem informacje że GM-i prowadzą śledztwo i jak skończą to skontaktują się ze mną w grze tyle że nie mam kupionego prepa więc tu może być problem i nie wiem co zrobić czy kupić pre-paida czy czekać na odpowiedź mailem. Poradzcie co zrobić w tej sytuacji.
|
|
to jeżeli powiedzieli ze skontaktuja sie z toba w grze to lepiej kup prepaida
|
|
W ostatnie święta bożego narodzenia, też mi weszli na konto. Dobrze, że byłem przytomny zrobiłem screeny z wow-heroes.com gearu ale sie nie przydały. Napisałem ticket w grze, następnego dnia dostałem e-mail od blizzarda, żebym zmienił wszystkie dane jakie można, a oni sprawdzają gdzie rozszedł się cały mój gold, i inne żeczy. Po tygodniu odzyskałem wszystko.
|
|
Spróbuj napisać następnego maila(tylko nie odpowiadaj jeśli ten poprzedni miał w tytule albo w nadawcy no-reply)i spytaj się co masz zrobić w takiej sytuacji.Innego wyjścia jakoś nie widzę...
|