Witam.
Chciałbym rozpocząć grę medykiem i mam parę pytań odnośnie klas które taką specjalizacje oferują, dlatego zależało by mi na odpowiedzi od osoby/osób które głównie leczeniem się zajmują.
Na każde pytanie zostanie poświęcony osobny punkt aby było prościej z ogarnięciem tego wszystkiego.
1. Chciałbym tak naprawdę dowiedzieć się w pierwszej kolejności czym poszczególna specjalizacja lecząca różni się od siebie i w jakim aspekcie góruje nad innymi. Do tej pory nie spotkałem się z MMO które by oferowały aż tyle specjalizacji leczących i poza tym że każda leczy nie wiele wiem na ich temat.
2. Póki co pykałem sobie Demon Hunterem i o ile nim w kwestii expa nie było kompletnie problemu tak samo jak z lochami i rajdami to chciałbym wiedzieć czy medykiem muszę posiadać heirloomy aby być użyteczny na lochach w których to będę sobie expić w czasie wolnym od zadań w krainach.
3. Jak wygląda kwestia mobilności na poszczególnych specjalizacjach leczących ?
4. Raczej pod kątem zadawanych obrażeń nie ma sensu patrzeć na te klasy ale która najlepiej radzi sobie 1 vs 1 w tak zwanym world pvp albo która najlepiej radzi sobie z ratowaniem własnego tyłka dzięki czemu może nawet jak przeciwnika nie zabijemy to on sobie nas odpuści bo nie da rady nas zabić przez czary defensywne.
PS: Moje preferencje co do Medyka są chyba takie podstawowe : Fajna synergia czarów, spoko mobilność, użyteczny na rajdzie i battlegroundzie, nie męczacy exp (nie bije moba w suramarze np przez 40 minut), fajnie jeżeli będzie wymagający i będzie trzeba poświęcić więcej uwagi na ogarnięcie rotacji.
Z góry dzięki za odpowiedz, pozdrawiam i niech odwaga Jenkinsa niech zawsze będzie z wami
|
|
First aid warrior pod dual wielda.
Najlepiej. |
|
1. W tym momencie nie ma czegoś takiego jak słaba klasa dla healera. Każda klasa jest mocna w odpowiednich rękach.Ja np.gram monkiem i heal jest bardzo mocny, ale jak próbowałem grać holy palem to kompletnie mi nie szło.
2. Chwilę temu wszedł patch 7.3.5, który zmienił system levelowania. Heirloomy dają Ci +50% do expa, ale pod względem statystyk nie różnią się zbytnio od itemów które można zdobyć na dungeonach. Dodatkową zaletą heriloomów jest to, że ich statystyki rosną wraz z twoim poziomem. 3. Każda klasa jest mobilna. Monk ma chi torpedo. Druid i szaman mogą się przemienić w formę, która daje bonus do speeda, paladyn ma konia a priest kilkusekundowe przyspieszenie. 4. Healer vs dps = dps nie zabije healera a healer nie zabije dpsa :) Każdym healerem expienie idzie dużo wolniej niż dpsem. Jedyna moja rada to grać w dps specu aż do 110. Ja od 100 do 110 expiłem w healu, ale drugi raz bym tego nie zrobił :) |
|
A jak sprawa ma się z umiejętnościami ? Przykładowo Twój Mnich bardziej skupia się na leczeniu w czasie czy od razu z grubej rury wali mocnym leczeniem i w ile celów ? bardziej single target czy raczej grupowo ?
|
|
Monk ma mocny multi heal, ale robiąc dungeony wystarczy zmienić jeden spell i już masz dużo mocniejszy single. Ogólnie monk to bardzo przyjemna klasa. Mocny heal, wg. mnie najlepsza mobilność ze wszystkich healerów, długie cc, bańka, a i zawsze jak Ci się znudzi możesz iść w dps lub tanka :)
|
|
A jesteś w stanie go jakoś porównać do Szamana i Druida ? Czy raczej te klasy są ci obce ?? Zastanawiam się nad jednym z tej trójki właśnie.
|
|
Nie chce wypowiadać się na temat innych klas bo nimi nie grałem. U mnie w gildii jest 5 healerów i czy szaman, druid, priest czy monk to każdy ma mocny heal.
|