WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

O co chodzi z Mythicami i kluczami?

permalink wysłany:
Tak jak w temacie jak sie dostać do takigo mythica (co to dokładniej jest) i skąd wziąć klucze na wyższe poziomy mythiców?
permalink wysłany:
Mythic to największy poziom trudności dungeonów(raidów zresztą też). Aby się na niego wybrać trzeba stworzyć grupę i udać się pod jego wejście. Można każdego zrobić raz dziennie.

W tym dodatku zostało wprowadzone coś takiego jak Mythic+ czyli dodatkowe utrudnienia do zwykłych Mythicków poprzez różnego rodzaju modyfikatory zwiększające atak i życie przeciwników lub na przykład sprawiające że przy niskim zdrowiu wpadają w szał który dodatkowo zwiększa im zadawane obrażenia. Aby dostać się na Mythic+ trzeba posiadać klucz, można go zdobyć po ukończeniu zwykłego Mythica. Na kluczu jest napisane do którego dungeona można go użyć oraz jego poziom. Następnie tak samo jak w przypadku zwykłych Mythiców należy zebrać grupę i udać się do odpowiedniego dungeonu. Jeśli znajdziecie się na miejscu osoba która posiada klucz musi go aktywować w takim czymś co zawsze jest na początku. Od tego momentu zaczynają działać modyfikatory i odliczać się czas. Można je robić bez limitu. Nagrody są zawsze na końcu. Za zmieszczenie się w czasie klucz się ulepsza jest wtedy trudniej i są lepsze nagrody a jeśli nie to poziom klucza spada. Co tydzień można otworzyć skrzynie w class hallu z nagrodą która zależy od najwyższego poziomu klucza jaki udało ci się w nim osiągnąć.
permalink wysłany:
Kamashiro napisał :
Mythic to największy poziom trudności dungeonów(raidów zresztą też). Aby się na niego wybrać trzeba stworzyć grupę i udać się pod jego wejście. Można każdego zrobić raz dziennie.

Mała poprawka, dany dungeon na poziomie mythic można robić raz na tydzień, raz dziennie to hc można robić.