WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Pytania o PvE

  Noctis1
permalink wysłany:
Witam, chciałbym prosic o odpowiedzenie na parę pytań związanych z PVE.

Własnie wbiłem poziom 20 w wersji próbnej i wiem że nie jest to wszystko co gra ma do zaoferowiania, ale poziom trudnosci dungeonów jest bardzo niski. Jak to jest z ich trudnością? Czy są jakieś tryby, które utrudniają je, czy też pojawiają się nowe, trudniejsze wraz z poziomem? Jeśli to pierwsze to pojawiają się dwa pytania: kiedy i czy będzie można grac na low levelowych dungeonach i miec z nich jakis zysk, a może będą nieopłacalne?

Gram magiem i leveluje się nim bardzo przyjemnie, ale dungeon to co innego. Czuję się nim prawie bezużyteczny, przez: wolne rzucanie czarów i długi czas ich odnowienia, czy na wyższych poziomach to się zmieni? Jak wam się gra magiem w pve?
permalink wysłany:
No cześć. Wydaje mi się, że z czasem, kiedy dostaniesz więcej zaklęć obszarowych, dungeony staną się nieco przyjemniejsze (zależy też, jaką masz specjalizację). Na Twoim poziomie służą one głównie do szybkiego zdobywania doświadczenia i pozyskiwania niebieskiego ekwipunku.

Jeśli chodzi o "przydatność" w dungeonach, to wielu graczy ma tzw. Heirloomy, czyli takie przedmioty, które zwiększają zdobywane doświadczenie i są dosyć mocne. Można je kupić za złoto na wyższych poziomach. Z takimi osobami w obrażeniach raczej nie ma co konkurować.

Co do poziomów trudności, to staną się one istotne dopiero na maksymalnym, 110 poziomie (są też na niższych, od 70, ale obecnie raczej nieprzydatne). Pojawi się wtedy tryb Heroic oraz Mythic. Heroic jest nieco trudniejszy od normalnych dungeonów, chociaż w większości przypadków nie sprawia problemów. Służy raczej do zdobywania wstępnego ekwipunku na maksymalnym poziomie.

W Legionie pojawił się też tryb Mythic, gdzie po przejściu jednego dungeona dostajesz klucz do kolejnego na wyższym poziomie i w ten sposób stopniowo zwiększa się jego trudność, a przy tym jakość nagród. Na 10-13 poziomie takiego dungeona ekwipunek jest już równy temu z heroicznych rajdów, ale stają się one o wiele trudniejsze i trzeba dobrze znać taktyki.

Warto też dodać, że jeśli planujesz kupić dodatek Legion, to automatycznie dostaniesz z nim możliwość awansowania jednej, dowolnej postaci na 100 poziom. Legion nie dodaje jednak abonamentu, więc najlepiej kupić podstawkę (poziomy 20-100 i 30 dni gry) i dodatek jednocześnie, jeśli chcesz od razu ogarnąć rozgrywkę na wyższych poziomach.
  Noctis1
permalink wysłany:
@Quass Dziękuję za odpowiedź :) To znaczy że dungi są niegrywalne do legionu? Orientuje się, że ważny jest endgame, ale podczas levelowania chciałbym co jakiś czas zagrac, dla urozmaicenia. Ten bardzo niski poziom trudności niszczy te dungeony.
  bydlakk
permalink wysłany:
no niestety jakis czas temu mial miejsce stat squish i rownoczesne dopasowanie statow mobow do nowego stanu rzeczy, pruning umiejetnosci i wzmocnienie tych pozostalych
kiedys klasy mialy mase spelow juz na 20poziomie i gra byla pod tamten content "zbalansowana"
teraz moj 40lvl alt ma takie staty co sie kiedys mialo na 60+
wowa zrobili w sumie tylko pod bierzacy dodatek, to co jest outdated jest raczej nudne i monotonne- a szkoda bo stary content byl naprawde swietny swego czasu, nie rozumiem dlaczego blizzard po wyjsciu nowego dodatku totalnie sie odcina od poprzedniego
jeszcze do wotlka/cata to jakos wygladalo potem zaczeli te swoje jazdy i na mopie+ wszystkie wczesniejsze dodatki sie po prostu przepycha-wbijasz lvl jak robot i praktycznie nic Ci nie grozi ze stronyh moboow itp
  Noctis1
permalink wysłany:
@Quass To oznacza, że te kiepskie dungeony, czy raidy(?),będę i tak musiał rozegrac, tyle że na wyższych poziomach?
Jeśli tak, to jest to mega słabe. Twierdzisz, że do czasu osiągnięcia heirloomów nie warto pchac się na pvp?

@bydlakk Mnie również bardzo przyjemnie się grało na WOTLK :D. Jedyne co boli teraz, to zbytnie uproszczenie gry. Nie jest to tragiczne, dla mnie znośne.(poza tymi dungeonami) Bardzo podoba mi się levelowanie. Dużo przerywników na silniku gry i ciekawa historia.
permalink wysłany:
@Quass To oznacza, że te kiepskie dungeony, czy raidy(?),będę i tak musiał rozegrac, tyle że na wyższych poziomach?
Nope. Nowe dungeony odblokowują się stopniowo, co kilka poziomów. Na maksymalnym są zupełnie inne (Legion dodał 11 nowych), a do tych starych nie masz już dostępu.

Rajdy to takie jakby mega-dungeony na maksymalnym poziomie, przeznaczone dla 10-30 graczy. Mają cztery poziomy trudności (Looking For Raid, normalny, heroiczny i mityczny) i za wyjątkiem LFR (który jest bardzo łatwy) aby je wykonać potrzebne jest znalezienie własnej grupy, np. w gildii lub za pomocą takiej odrębnej wyszukiwarki (tzw. PuG/Pickup Group).

Twierdzisz, że do czasu osiągnięcia heirloomów nie warto pchac się na pvp?
Teraz ekwipunek i poziom graczy skaluje się w PvP, więc nie jest to już taki problem.