Witam. Wczoraj podczas gry zmieniając postać na mojego maina do kilku minutach wywaliło mnie do ekranu logowania i wyskoczył komunikat ze moje konto jest zbanowane. Dostałem wiadomość na mailu od blizzarda i zostałem zbanowany o handel nieautoryzowanymi przedmiotami. Być może nie można wysyłać golda między swoimi postaciami bo chciałem wysłać trochę golda na dobry start w aliantach. Dokładnie dwa dni wcześniej przed dostaniem bana miałem problemy z kontem. Nie moglem się na nie zalogować bo cięgle było nieprawidłowe hasło. Musiałem autoryzować konto i jakoś moglem grac dalej. Zbierałem golda na wow tokena do dalszej gry i przygotowywałem postacie na 100 lvl na dodatek legion który planowałem kupić na święta. Dosyć sporo czasu włożyłem w rozwijaniu postaci, farmieniu golda i zdobywaniu mountow wiec bardzo mi zależny na odzyskaniu tego konta. Pisałem odwołanie ze nie wiem za co dostałem bana i ze ostatnio miałem problemy z kontem to w odpowiedzi dostałem:
"Niestety, nałożona kara jest już karą rozpatrzoną, potwierdzoną i ostateczną, bez dalszej możliwości odwołania. Dalsze zapytania w temacie zbanowanej licencji pozostaną bez odpowiedzi."
Mieliście podobne problemy albo sytuacje oraz macie jakieś porady dotyczące co zrobić? Przepraszam ze tak chaotycznie ale jestem trochę zdesperowany.
|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Skontaktuj się z Blizzardem telefonicznie, masz większe szanse na dowiedzenie się co się stało. Prawdopodobnie ktoś przejął Twoje konto. Podawałeś kiedyś publicznie swoje dane, nawet znajomemu?
|
|||||||||||||||||||
Infolinia blizzarda jest w języku polskim? Bo jak nie to kiepsko u mnie z angielskim i będę musiał prosić o pomoc znajomego ale wydaje się to dobrym pomysłem. Nie, nigdy nie podawałem swoich danych komukolwiek, zresztą sam miałem problem z sekretnym pytaniem i musiałem ze zmienić przy odzyskiwaniu konta kilka dni temu.
|
|||||||||||||||||||
Z doświadczenia wiem, że lepiej kontaktować się z anglojęzycznym supportem, jakoś skorsi do pomocy są,
moim zdaniem, jeżeli ktoś przechwycił Ci konto to powinna być jakaś informacja, że logowałeś się z innego adresu IP czy coś w tym stylu :( postaraj się kontaktować z polskim telefonicznie a z anglojęzycznym chociaż przez chat, pisanie zgłoszeń maili etc. będzie trwało w nieskończoność. Mam nadzieję, że uda Ci się odzyskać konto. :) A jeżeli masz coś na sumieniu, to na pohybel takim! :D hahah |
|||||||||||||||||||
No najprawdopodobniej ktoś ci haknął konto i robił na nim jakieś nielegalne interesy np. sprzedawał kradziony gold itp.
Wierzę, że uda ci się odzyskać konto i, że sprawa się wyjaśni, napisz do nich, wszystko co wiesz, że prawdopodobnie cię ktoś zhackował. A jak nie odpisują to telefonicznie tylko. A na przyszłość to KONIECZNIE przyłącz sobie do konta Battle.net authenticator. Jest dostepny za darmo na smartfony. Wtedy nikt ci już konta nie ukradnie choćby znał hasło. Możesz też włączyć alerty komórkowe i podać nr telefonu tak by w razie podejrzanych aktywności na koncie dostać info sms'em.. Pamiętaj także, by na koncie battle.net mieć podane prawdziwe dane, na swoje nazwisko a nie jakieś fikcyjne bo potem będą problemy z odzyskaniem konta. P.S. Może mogą sprawdzić twoje ip z jakiego zazwyczaj grałeś, jak zobaczą, że w ostatnich dniach logowano się z innych ip, z innych lokalizacji to będzie dowód na to, że to nie byłeś ty. |
|||||||||||||||||||
Napisałem email dosyć szczegółowy i rozbudowany do angielskiego supportu i teraz będę czekać na odpowiedz. Ze względu ze u mnie kiepsko z językiem angielskim to postaram się skomunikować telefonicznie z osoba która ogarnia. Dane na koncie battle.net mam prawdziwe, a na sumieniu nic nie mam no chyba ze blizzard zaczął tracić na moich wow tokenach i postanowił coś z tym zrobić :D
W każdym razie teraz już nic nie mogę zrobić tylko czekać na jakaś odpowiedź, a że względu ze nic nie zrobiłem to łatwo się nie poddam. Napisze później co mi odpowiedzieli na mój email. |
|||||||||||||||||||
jak ktos z innego ip dokonywal jakis dziwnych transakcji goldem to dostaniezs unbana i przywroca konto do stanu z przed 'hacka' jesli sie okaze ze dawales komus z kim nie masz zadnego zwiazku dziwnie duze ilosci golda to nie uratujesz juz konta
blizzard za byle gowno nie banuje, znam kilka osob z podobna sytuacja do twojej, na szczescie tam faktycznie ktos ich hackowal i bocil na ich kontach - wszustkie szkody cofneli, a nawet wyszli na + bo zebrane itemy itp zostaly blizzard nie moze tracic na twoich tokenach bo ktos najpierw musi je kupic, cokolwiek miales na mysli |
|||||||||||||||||||
Z tymi tokenami miałem na myśli taki żart bo odkąd mam konto czyli wyjścia filmu warcraft to ciągle zarabiam na wow tokeny za gołda w grze nie płacąc za abonament. Wiem ze ktoś musi tokena kupić zanim będzie można go kupić w grze.
Będę się cieszyć jak dziecko jak znowu będę miał dostąp do konta, jednak minus będzie taki ze w piątek mija mi abonament i nie będę miał jak dozbierać do tokena na ten miesiąc. W końcu będę musiał kupić pierwszy raz abonament. W każdym razie wciąż muszę czekać bo blizzardowi się nie spieszy z odpowiedzią i nie zależny na tym tak bardzo jak mi. |
|||||||||||||||||||
Skontaktuj się z Blizzem przez live chat w panelu na stronie battle.netu. Często po drugiej stronie chatu siedzi polski pracownik blizzarda, z którym bezpośrednio możesz porozmawiać o swojej sprawie po polsku. Powodzenia, będzie dobrze :)
|
|||||||||||||||||||
Jeżeli wyjdzie że ban był niesłuszny, czy nie przez Twoją aktywność tylko jakiegoś złodzieja to abonamentu nie stracisz, będziesz musiał się po prostu upomnieć o te dni.
Każdy game master ma uprawnienia żeby dać do 7 dni czasu gry, sam dostałem po podobnej aferze kilka lat temu. |
|||||||||||||||||||
Zainstaluj sobie koniecznie Autentykator albo na telefonie, albo kup pager do Autentykacji.
|
|||||||||||||||||||
Sądze że jeśli Blizzard odpisał Ci tym cytatem
To znaczy że nic się w tym temacie już zrobić nie da, ponieważ nielegalna aktywność wypływała z twojego IP, a co za tym idzie nie udowodnisz im, że jesteś niewinny, ponieważ z ich perspektywy to Ty dokonywałeś łamanie regulaminu. Nawet jeśli to nie byłeś Ty. Sprawa ma się podobnie jak z udostępnianiem passów innej osobie. Jeśli robiła to inna osoba z twojego konta, również jest to nielegalne. Naszych passów nie należy podawaćosobom trzecim, a jeśli się zdecydujemy to zrobić, robimy to na własną odpowiedzialność, którą teraz ponosisz. Tak więc w obu przypadkach złamałeś regulamin.
Honor heroes, no matter how dire the battle - Never forsake it.
[Draenor Horda] Browarnicy - rekrutacja LINK |
|||||||||||||||||||
Jak coś się wyjaśni daj znać. Jestem ciekaw jak sprawa się potoczyła :)
Powodzenia! |
|||||||||||||||||||
Jak dotąd dostałem odpowiedź od blizzarda abym jeszcze raz się odwołał z uwzględnieniem wszystkich dat czyli kiedy mnie zbanowano oraz kiedy miałem problemy z zalogowaniem się na konto. Wówczas będą mogli mi sprawdzić czy to było włamanie na konto i potwierdzić moja wine bądź uniewinnić. Teraz zabieram się za pisanie kolejnego odwołania i czekam na jakieś wieści.
Żeby nie robić kolejnego posta. Dostałem odpowiedź od blizzarda. Tym razem napisałem cale odwołanie po angielsku i od razu było inne podejście bo moje konto zostanie poddane weryfikacji i muszę poczekać od 2 do 3 dni. Polskie community odpowiedziało mi ze decyzja zapadła, sprawa jest zamknięta i już nic nie mogą z tym zrobić wiec dzięki za rade żeby skontaktować się z anglojęzycznym supportem bo coś postanowiono względem mojego problemu. Napisze jak się sprawa zakończy ale mam nadzieje ze dobrze :D |
|||||||||||||||||||
Dobrze ze cos dzialaja. Wspolczuje tylko czekania teraz.
|