WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Player Housing w World of Warcraft

Czy Player Housing w WoW to dobry pomysł?
Wszystkich Głosów : 17
musisz się zalogować aby głosować
Tak
59%
[10]
Nie
35%
[6]
Nie mam zdania
6%
[1]
permalink wysłany:
Witajcie

Dzisiaj napotkałem się na dosyć ciekawy filmik jednego z warcraftowych youtuberów. Filmik ten dotyczył dla mnie dosyć ciekawego tematu związanego z Player Housing'iem w WoWie. Co Wy jednak sądzicie o takiej opcji w grze? Byłoby to waszym zdaniem lepsza opcja od Garrison, czy może wolicie aby tego typu aktualizacja nigdy nie weszła do gry? Pozdrawiam

Honor heroes, no matter how dire the battle - Never forsake it.

[Draenor Horda] Browarnicy - rekrutacja LINK

permalink wysłany:
Domek może nie, Garnizon już jak dla mnie był słaby. Ale za to Guild House to byłby miód :D Nawet na zasadzie Garnizonu, czyli budynków, które dawałyby jakieś profity, które wznosiłoby się za zdobycie poszczególnych osiągnięć w grze. Czyli mini arenka do pojedynków, gdzie na ścianach wisiałyby trofea poszczególnych graczy za zdobycie Gladiatora czy High Warlorda z nickiem pod spodem by każdy nowy członek widział kto jest dzikiem w pvp. Jakiś głowny budynek gdzie byłaby ściana chwały pve, trofea po każdym mythicu. Stanowiska profesji gdzie gracze będą mogli do wspólnej puli wrzucać matsy odpowiednie dla profki. Posiliłbym się też o Gildyjny Targ, gdzie moglibyśmy zostawić ogłoszenie sprzedam/zamienię :D Dużo tych wątków poruszył Nexos, ja bym się jarał. Możliwości jest mnóstwo.
permalink wysłany:
Mogliby na mapie świata wprowadzić kilkanaście mikro-lokacji (tak z 16) o które Gildie mogą walczyć i kto w danym miesiącu nabije tam najwięcej pkt. ten przez miesiąc posiada znajdujący się tam budynek jako GuildHouse. Co do Domków graczy mi by nie przeszkadzał taki fazowany domek, gdzie mamy Kufer, łóżko na którym jak się prześpimy to mamy bonus do expa, możemy dekorować dom, zapraszać znajomych, robić tam mini-eventy, biegają tam nasze pety i mogą nas NPC odwiedzać jakieś.
permalink wysłany:
Bardzo bym chciał aby kiedykolwiek wprowadzili osobisty domek dla gracza. Możliwość jego dekorowania, budowania, meblowania itp. Coś czego mi bardzo brakuje w WoWie.

Pomysł stawiania swojej chaty byłby kiepski, bo tak to zaraz po obu kontynentach mielibyśmy wszędzie zabudowania. Ale jakby w każdej stolicy dali prywatną lokacje, która działa jak ogród w Pandarii (tylko my ją widzimy, chyba, że kogoś zaprosimy) gdzie taki domek można byłoby postawić.

Chyba, że powróciliby do poprzedniego pomysłu i mielibyśmy oddzielną instancje z ogromnym terenem i tam każdy stawiałby swoją chatkę.
LINK
permalink wysłany:
Ja bym bardzo chciał ale nie jak garnizon z góry ustaloną lokalizacją tylko by każdy mógł wybrać sobie gdzie mieszka. Ja np. druidem bardzo bym chciał mieć domek na Teldrassil gdzieś w lesie, albo w Ashenvale, a Blood elfem magiem w jakiejś wieży w Silvermoon.
I żeby to nie było jako część max level contentu z jakimiś misjami itp tylko bardziej w celach roleplayowych, by wczuć się w klimat świata, na moje to tam mogło by nawet nie być nic ciekawego do roboty.
Wystarczy by dało się usiąć przy stole, zjeść coś, odłozyć przedmiot na półke, coś jak chatki w skyrimie, w sumie to mega nudne ale mimo wszystko przyjemne dla oka i klimatu rpg. Dzięki temu nikt by nie narzekał, że trzeba się tam logować, coś robić jak w garnizonie, byłby to poprostu taki miły kącik by się wychillować :)