WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Dungeony

permalink wysłany:
Witam mam pytanie jaka jest roznica miedzy instancjami normal heroic i mythic oprocz poziomu trudności slyszalem ze sa lepsze dropy ale w jakim sensie qieksza szansa lepsze staty czy wogole inne przedmioty
permalink wysłany:
na HC wypadają rzeczy z ilev 830,
na Mytikach wypadają rzeczy ilev 840, i jest trudniejszy z oczywistego względu.
permalink wysłany:
Dokładnie tak jak wyżej. Do tego jak na normalu załóżmy że umiejętność moba którą przegapisz zabiera 1/4 hp to na hc będzie 1/2 hp a na mythic jesteś automatycznie martwy. Do tego same mobki mają więcej hp i czasem mają dodatkowe umiejętności albo możliwe do przerwania casty zmieniają się w niemożliwe do przerwania.
Dodatkowo stosunkowo niedawno pojawiła się możliwość mythic+ w których jest jeszcze wyższy poziom trudności ale i lepszy loot, a poza lootem z bossa (dostajesz go dopiero na końcu jeśli wyrobisz sie w limicie czasowym to masz 3 skrzynki jak nie to 1) dostajesz w następnym tygodniu w class hallu item na poziomie najwyższego m+ jaki zrobiłeś w poprzednim tygodniu.
permalink wysłany:
(dostajesz go dopiero na końcu jeśli wyrobisz sie w limicie czasowym to masz 3 skrzynki jak nie to 1)
Gwoli ścisłości - 3 skrzynki są jeśli zrobisz dungeon z ~10 minutowym zapasem czasu.
Jeśli zostało ci ~5-10 minut skrzynki są 2, poniżej 5 minut ale jeszcze w czasie - 1 (acz klucz zostaje ulepszony).

Choć tego ostatniego to akurat nie jestem pewien, bo nigdy nie udało mi się zrobić mythica tak na "styk" poniżej 5 min (zawsze przedział 5+ min lub fail kompletny) także możecie mnie śmiało poprawić.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Ok ale jak mam 67lvl i zrobie heroic to itemki sa takie same ale z lepszymi statystykami tak ?
permalink wysłany:
3 skrzynki z m+ dostaje się jak się wyrobi w limicie 60% czasu przeznaczonego na dany dungeon.
2 skrzynki z m+ dostaje się jak się wyrobi w limicie 80% czasu j/w.
1 skrzynkę dostaje się z każdego niewyczerpanego klucza, przy czym jeśli grupa wyrobi się w limicie czasu, to gracz dostaje nowy klucz.

Jak masz 67 lvl to szkodza robić heroic dungeony. Leć z levelowaniem na normalach i idź do Northrendu jak wbijesz 68.

Z TBC z instancji HC lecą inne itemy niż z normala nie tylko pod względem ilvl ale i rodzaju, ale tak czy siak itemy z hc maja wyższy ilvl od normalowych.