Witam wszystkich, 2 dni temu zacząłem swoją pierwszą w życiu przygodę z World of Warcraft, gram krasnoludem paladynem, mam 15 lvl.
Doradźcie jaką specjalizację wybrać oraz jakie profesje, co z czym się je, po co i dlaczego.
Jestem kompletnie zielony jak ork w te klocki, prosiłbym również o nie używanie skrótów, gdyż nic mi one nie będą mówiły.
Osobiście myślałem aby wybrać specjalizację między Protection, a Retribution, czy ewentualnie mogę się wyuczyć obydwu?
A co do profesji to interesują mnie takowe połączenia:
1 - Zielarstwo + Alchemia.
2 - Górnictwo + i tutaj mam problem czy miałoby to być Kowalstwo, Jubilerstwo bądź Inżynieria, problem polega na tym, gdyż można się nauczyć tylko dwóch profesji podstawowych z tego co mi wiadomo.
3 - Garbarstwo + Krawiectwo.
4 - Inskrypcja + Zielarstwo.
C
Co wy mi doradzacie, a może macie jakieś swoje fajne połączenia, będę bardzo wdzięczny za pomoc.
|
|
Specjalizacji masz automatycznie wyuczone wszystkie trzy. Możesz się między nimi przełączać poza walką kosztem całej many i Holy Power. Grę na pierwszym poziomie zaczynasz z twoją domyślną specjalizacją Retribution i jeśli jej nigdy nie zmieniałeś, to właśnie na niej grasz. Podczas lewelowania zmienianie się między Retribution a Protection to głównie kwestia wymiany broni (Retribution walczy dwuręczną, Protection jednoręczną i tarczą) przy Holy musiałbyś mieć osobny ekwipunek z intelektem zamiast siły (dopiero chyba od Draenoru każdy sprzęt ma obie, z czego ta jedna, nieinteresująca cię w danej specjalizacji, jest ukryta, dopóki się nie przełączysz).
Z zalożenia jako tank ze specjalizacją Protection będziesz miał krótsze kolejki na Dungeon Finderze, za to jako Retribution szybciej się przerżniesz przez zwykłych przeciwników w otwartym świecie. Produkcja przedmiotów z profesji starszych niż na najnowszy dodatek to raczej zabawa dla dobrze obeznanych z rynkiem. Spróbuj wziąć na początek dwie profesje zbierackie i sprzedawać to, co uzbierasz w domie aukcyjnym. Na sporo rzeczy w końcu znajdzie się kupiec. Ostateczną decyzję możesz odłożyć do 98 poziomu i przenosin na Broken Isles. |
|
Czytałem na wielu forach, że jest odradzane wybieranie dwóch profesji zbierackich, bądź dwóch profesji wytwarzających.
Czy jest ewentualnie potem możliwość później zmiany nauczonych profesji? I jak jest z wybieraniem talentów, tak jak wcześniej pisałem jestem kompletnie zielony, obecnie mam 23 lvl i dalej nie wybrałem żadnych talentów, nic z profesji i gram na domyślnym retribution. Chciałbym się również dowiedzieć jak to jest z trenerami, gdyż do nie ważne jakiego podejdę i zagadam, każdy mówi mi jedynie coś w stylu niech światło będzie z tobą, albo miło cię widzieć, a nie mogę podjąć z nimi żadnej interakcji. |
|
1. Na pewno posiadanie dwóch profesji wytwarzających jest nieopłacalne i kosztowne, a na zbierackich - jak pisał kolega wyżej - można zarobić na AH ( Auction House ).
2. Oczywiście, że możesz zmienić główne profesje - w zakładce pod domyślnym klawiszem (K) obok nich jest male, czerwone skreślone kółko i potwierdzasz pytanie i możesz brać nowe 3. Trenerzy stali się bezużyteczni odkąd usunięto poziomy zdolności i zaklęć oraz drzewka talentów. Do tego w obecnym dodatku ( "Legion" ) można sobie samemu zmieniać specjalizacje i talenty, więc już w ogóle można o nich zapomnieć
Za co kochasz WoWCenter? <---- Podziel się opinią
Mam szacunek do wszystkich Forumowiczów. Jestem otwarty na surową krytykę, ale bez przesady i przyznaję się do swoich błędów Wsłuchaj się w Śpiew Mrocznej Pani... Poczujesz zdumiewającą ulgę oraz zrozumiesz swe pragnienia i możliwości... |
|
Funkcja trenerów klasowych została znacznie zmarginalizaowana, ale są powody, dla których kompletnie ich nie usunięto.
1. Pozwalają ci się przenieść (od poziomu 15) do Proving Grounds. Jest to swego rodzaju tutorial dla roli w grupie (zadający obrażenia, tank albo uzdrowiciel). Przed osiągnięciem pewnego poziomu możesz tam zdobyć co najwyżej rangę brązową, ale nawet to da ci całkiem niezłe rozeznanie, co jest twoją powinnością w grupie na instancjach. Oczywiście musisz zagadać z trenerem swojej klasy. Jeśli dopiero co ulepszyłeś grę z edycji starter, ta opcja może być tymczasowo niedostępna przez pierwsze 72 godziny. 2. Na odpowiednich poziomach (zdaje się że gdzieś tak mniej więcej na 20 i 55) oferują oni dodatkowe zadania. Oczywiście to bardziej taka ciekawostka i nie musisz się tym w ogóle zawracać głowy, ale jest coś takiego. Talenty zmienia się trochę inaczej od specjalizacji, ale nadal bardzo łatwo. Wystarczy, że będziesz w strefie odpoczynku (poznasz ją po tym, że zamiast poziomu na twoim portrecie jest ikonka zzz), na przykład w jakiejś karczmie. Jeśli z danego rzędu nie wybrałeś jeszcze żadnego talentu, możesz to zrobić w dowolnym miejscu. Jeśli chodzi o rozwój osobisty twojej postaci, tu także pierwszą poważną decyzję podejmiesz na Broken Isles. Będziesz musiał wtedy przemyśleć, jak chcesz rozdawać artifact power. Wprawdzie z czasem da się wykupić wszystkie bonusy w artefakcie, ale to nie będzie takie szybkie. PS: Możesz wykupić sobie wszystkie profesje poboczne: pierwszą pomoc, gotowanie, wędkarstwo i archeologię. Ich nie dotyczą limity dwóch profesji na postać. |