WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Levelowanie healerem

permalink wysłany:
Jakiś czas temu wexpiłem sobie tanka do 110 lvl'a bardzo przyjemnie mi się nim grało i zacząłem rozmyślać nad jakimś aletem. Zrobilem na kilku postaciach artefakt (głównie dpsach) i jestem trochę zmartwiony tym jak bardzo uciążliwie gra się właśnie w tej specjalizacji. I otóż takie moje pytanie do państwa, jak sprawa ma się z expieniem w healing specu, chodzi mi tu o robienie questów, exploracje świata itp itd. (z tego co zauważyłem expienie tylko na dungach jest marnym pomysłem w legionie). Czy taki healer dobrze sobie radzi z wykonywaniem zadań?
permalink wysłany:
Grasz dps, a na heala zmieniasz tylko gdy idziesz na pve lub pvp.
LINK Czemu nie ma takiej rasy :<?
permalink wysłany:
Nie mogę nic powiedzieć o innych klasach, ale wiem coś o levelowaniu i world questach shamanem resto.
Wbicie 110 poziomu od 100 zajęło mi 3 dni spokojnej gry, przerywanej łowieniem ryb i zbieraniem roślinek.
Questy oczywiście robi się nieco trudniej niż dpsowi, a właściwie nie tyle trudniej co wolniej.
Za to przeżywalność jest na plus;p
World Questy również robię w resto, zwykle i tak ktoś inny również je robi wiec tu nie ma problemu żadnego.

Jeśli nie zamierzasz przemknąć przez wyspy z prędkością huraganu, a planujesz pozwiedzać i na spokojnie podłubać przy wszystkich questach to shammy resto się do tego nadaje:)
permalink wysłany:
Po co się męczyć jak można levelować w dps, a w innych aspektach gry zmieniać na heala o.O?
LINK Czemu nie ma takiej rasy :<?
permalink wysłany:
Dew389 napisał :
Po co się męczyć jak można levelować w dps, a w innych aspektach gry zmieniać na heala o.O?
Dew389, każdy z nas szuka w grze czegoś innego. Oczywiście ze o wiele łatwiej jest lvlowac dps`em, tu masz racje, ale jeśli komuś się nie spieszy i ma sentyment do dawnego poziomu trudności gry to... czemu nie:)
permalink wysłany:
Kwestia przeżywalności jednak też jest ważna, zwłaszcza dla mniej uzdolnionych i nieśpieszących się graczy. Właśnie z tego powodu, grając na PTR-ze przerzuciłem się na łowcy demonów z Havoca na Vengenance.
permalink wysłany:
Dew389 napisał :
Po co się męczyć jak można levelować w dps, a w innych aspektach gry zmieniać na heala o.O?

Właśnie robiąc questy artefaktowe dpsami, była to dla mnie konkretna męczarnia. Przykładowo zdobycie hunterem mm artefaktu bylo sporym wyzwaniem bo musialem wszystko kitowac, mimo ze moj hunter mial 710+ ilvl wiec byl calkiem dobrze przygotowany na legion. Ogólnie świetnie mi sie expilo dk tankiem bo ma super sustain i calkiem niezly dmg, dpsami troche to topornie idzie i dlatego chcialem sie dowiedziec jak wyglada sprawa expienia w heal specu czy sustain i dmg jest wystarczajacy do płynnej rozgrywki czy jednak sprawia duze problemy ;)
permalink wysłany:
Nie ma szybszego levelowania niż levelowanie w dps specu. Żeby levelowanie w tanku było równie efektywne, to na każdym quescie musiałoby trafiać się na zbite grupy mobów, a niestety z reguły jest tak, że w jednym miejscu są 3 mobki do questa 40 yardów dalej kolejne 2 itd. Nim tankiem to pozbierasz, żeby zbić w kupie, to dps już dawno odda quest.

W healing specu jest jeszcze gorzej. Jedynie holy paladyn robi przyzwoity dps, ale to na odpałkach czyli co 2 min.

Nie wiem jak mogły Cię mobki niszczyć jak robiłeś questy artefaktowe. Dla huntera we wszystkich specach te questy są mega łatwe, no chyba że napierdalasz aoe damage jak bezmozgie yeti, no to może być problem.
Jak chcesz napierdalać co popadnie to jedynie granie w tanku zostaje, bo healerem nie masz aoe damagu praktycznie, wszytko bijesz single target, a jak spullujesz sobie kilka mobków, to zamiast dpsować, będziesz się leczył. Od leczenia mobki nie padają.

Imo najlepszą opcją jest nauczenie się grania daną klasą, dps to nie tank, więc nie możesz sobie pozwolić, żeby Cię biło 10 mobków. Są jednak różne zboczenia więc zamiast levelować 8h w dps specu możesz levelować 16h w tank specu, albo 25+ w healing specu. Co kto lubi.
permalink wysłany:
Something napisał :
Dew389 napisał :
Po co się męczyć jak można levelować w dps, a w innych aspektach gry zmieniać na heala o.O?

Właśnie robiąc questy artefaktowe dpsami, była to dla mnie konkretna męczarnia. Przykładowo zdobycie hunterem mm artefaktu bylo sporym wyzwaniem bo musialem wszystko kitowac, mimo ze moj hunter mial 710+ ilvl wiec byl calkiem dobrze przygotowany na legion. Ogólnie świetnie mi sie expilo dk tankiem bo ma super sustain i calkiem niezly dmg, dpsami troche to topornie idzie i dlatego chcialem sie dowiedziec jak wyglada sprawa expienia w heal specu czy sustain i dmg jest wystarczajacy do płynnej rozgrywki czy jednak sprawia duze problemy ;)

Właśnie tankami idzie topornie bo zabijasz mobka w 5 sec, a nie 2. I to co napisałeś nie ma sensu.
Chcesz grać healem kiedy ci dpsem idzie topornie? przecież heal nic nei będize bił.
LINK Czemu nie ma takiej rasy :<?
permalink wysłany:
Sprzeczałbym się Kalkulacjo - w weekend wylevelowałem ze 100 na 110 swojego drugiego tanka.
W obu przypadkach miałem tempo około 1 lv na 45min-1,2h co daje mi +/- 6-9 godzin /played na max lv nie wiem skąd wziąłeś 16 - Blood DK i Brew Monk.

Co do mozolnego zbierania mobków gdy DPS oddaje quest... wiesz w 90% przypadków moby pullujesz podjeżdżając pod paczkę na mouncie... więc tbh nie mam pojęcia w czym jest problem ze zbieraniem tych mobków.

Właśnie tankami idzie topornie bo zabijasz mobka w 5 sec, a nie 2. I to co napisałeś nie ma sensu.
Chcesz grać healem kiedy ci dpsem idzie topornie? przecież heal nic nei będize bił.
Ale nikt przy zdrowych zmysłach nie bije tankiem moba po mobku - zbierasz sobie tyle mobków ile potrzebujesz do questa, wrzucasz im doty i sobie z nimi chodzisz... zbierając jakieś owoce czy inne orzeszki do innego questa w okolicy.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Ludek napisał :
Ale nikt przy zdrowych zmysłach nie bije tankiem moba po mobku - zbierasz sobie tyle mobków ile potrzebujesz do questa, wrzucasz im doty i sobie z nimi chodzisz... zbierając jakieś owoce czy inne orzeszki do innego questa w okolicy.

Ja tam ww z serenity + fists of fury takżę rozwalam sobie kilka mobków na raz.
LINK Czemu nie ma takiej rasy :<?
permalink wysłany:
Ludek napisał :
Sprzeczałbym się Kalkulacjo - w weekend wylevelowałem ze 100 na 110 swojego drugiego tanka.
W obu przypadkach miałem tempo około 1 lv na 45min-1,2h co daje mi +/- 6-9 godzin /played na max lv nie wiem skąd wziąłeś 16 - Blood DK i Brew Monk.

Tylko do 105 levelu jechałeś na rested. Ile levelowałeś swoją pierwszą postać? Enh szamana w dniu wejścia dodatku levelowałem 8,5h. Alta huntera z rested levelowałem 5h 20min dokładnie. Śmiem wątpić, że byłeś w stanie zbliżyć się do tego czasu tankiem.

Ludek napisał :
Ale nikt przy zdrowych zmysłach nie bije tankiem moba po mobku - zbierasz sobie tyle mobków ile potrzebujesz do questa, wrzucasz im doty i sobie z nimi chodzisz... zbierając jakieś owoce czy inne orzeszki do innego questa w okolicy.

Podczas gdy dps-em na mouncie zbierasz mobki, odpalasz cd-ki i rozwalasz w 5 sek wszystko dookoła i mount up i niczego nie musisz ciągnąć za sobą.

permalink wysłany:
Tylko do 105 levelu jechałeś na rested. Ile levelowałeś swoją pierwszą postać?
~9,5h - DK, dzień premiery dodatku. Monk to było jakieś ~6,5h dla porównania bo nie babrałem się robienie kampanii garnizonowej na starcie.

Podczas gdy dps-em na mouncie zbierasz mobki, odpalasz cd-ki i rozwalasz w 5 sek wszystko dookoła i mount up i niczego nie musisz ciągnąć za sobą.
Nie wiem jak z pozostałymi tankami ale akurat DK/Monk działa tak samo przez abilitkę z artefaktu - Consumption / Exploding Keg ściąga grupę mobów w trakcie levelowania praktycznie na hita, a jak im jeszcze jakieś HP zostaje to zawsze można ich dobić 1-2 Blood Boilami, czy Keg Smashem.

http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
O co chodzi z jakimś rested?
LINK Czemu nie ma takiej rasy :<?
permalink wysłany:
Rested to bonus do expa jaki dostajesz, gdy jesteś wylogowany. Sprawia, że kolejne doświadczenie z mobków jest 2 razy większe.

Gościu wyżej ma rację, zdobycie artfaktu przez mm huntera było trudne, także miałem 700 + itemlevel i te skurczybyki zabijały mnie. Gdyby nie Pozorowanie Śmierci, Aspekt Żółwia i Biding shoty to bym umarł więcej niż te dwa razy.
W przypadku shamana lub innych klas wygląda to o wiele łatwiej jak zdażyłem zauważyć.
http://i67.tinypic.com/29ohonl.jpg