A w kontekscie legionu jak sobie daje rade feral? Czy warto w tego speca artefaktty nabijac, czy lepiej od razu w bota resto isc jak bylo za tbc? Gdzie oczywiscie feral i boomkin nie istnial
Ps
Oczywiscie noe mam zamiaru zmieniac klasy chce poprostu popykac sobie pvp na wyzszym poziomie
wysłane po 5 sekundach:A w kontekscie legionu jak sobie daje rade feral? Czy warto w tego speca artefaktty nabijac, czy lepiej od razu w bota resto isc jak bylo za tbc? Gdzie oczywiscie feral i boomkin nie istnial
Ps
Oczywiscie noe mam zamiaru zmieniac klasy chce poprostu popykac sobie pvp na wyzszym poziomie
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Blood on the skies,
Crying walks across the Land... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
slyszalem plotki ze feral jest najgorszym melee, ale co to oznacza gdy wszyscy melasi sa teraz baaardzo mocni
poogladaj sobie LINK |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A czemu nie ma Demon Huntera w zestawieniu?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
LINK
Większość klas ma znerfiony dmg z skili na pvp. Np "Pyroblast deals 70% damage in PvP", niektóre klasy nawet o 50%. Affi lock nie ma nic znerfionych dotek. Jak nerf 2% versa jest znaczący to jak nie wiem co powiedzieć. Do tego jest nieśiertelny ma Dark pact [banka 1 mil hp na 110lvl] Soul leech i demon skin [leczenie za dmg] Unending Resolve - redukcja dmg Heartstone - instant 100%hp Shippon life - lecząca dotka Drain life - spel który leczy i zadaje dmg jednocześnie. Większość klas dps aby sie podleczyć musi przestać robić dmg i castowac jakis heal. Lock napierdala i leczy sie jednoczesnie. Podczas drain life redukuje celowi dmg o 50% - pvp talent Oo Mając to wszystko jest nieśmiertelny i nic lockowi nie zrobisz jako np frost mag. Moze jedynie jakimś op mele dasz rade zabic locka przy szczęśliwym burst. Jako mag juz nawet curse nie moge sobie zdispelować. Talent na redukcje dmg podczas drain life powinni usunąć, a sam heal z drain life powinien być znerfiony o 50% w pvp. Znerfili "Cauterizing Blink heals for 50% in PvP" uznając ze 15% hp regen na 15sec cd to juz jest op i przesada [1 cast 1,2 sec u reta,ele, enha,shadowa itp daje tyle samo mniej wiecej heal], ale nie maga trzeba znerfic o 50% do jakiś śmiesznych wartości. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
w tym topiku jest tylko aktualny stan klas + najnowsze hotixy - nie pisza np ze lock mial 125% versa i znerfili do 25% (rzeczywisty nerf to z 12% do bodajze 3%
+ mowisz ze nie znerfili dmg lockowi .. moze nie na kazdym pojedynczym spelu ale - Affliction Stat Template Intellect: 120% (down from 155%) + When Unstable Affliction is dispelled, it now deals 120% of the remaining spell damage (was 200%). + Casting Circle Summons a Casting Circle for 20 10 sec. While within the casting circle, you are immune to silences and interrupts. Limit 1. Warlock Any2 Role - Tier 3 PvP Talent. 5% of Base Mana. 0.5 sec cast. 15 sec cooldown. 30 sec cooldown. + ciezko znalezc to wszystko bo jest rozsypane w roznych tematach dotyczacych hotfixow/zmian itp wiem ze absorb z demonskina/soul lecha ma obnizony ratio 2x w pvp generalnie loczek troche dostal po dupie |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nerf dispel UA był potrzebny, trochę głupio aby dispel bił za 70% hp.
Dla takiego frost maga lock jest nieśmiertelny, dla polowy klas pewnie taki jest. Dmg done na multidot ma nadal ogromny. Mag tez dostawał w trakcie bety duzo nerfów np iceform z 50% na 355, deep shatter z 300% na 200%, brak iceicles bonus z deep shater itp. Efekt końcowy jest taki ze frost to chyba najgorsza dps klasa, a lock chyba najlepszy caster. Generalnie sie z nim zgadzam |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jak dla mnie to firemage i spreist to najlepsi casterzy
frost mage ktory bil po 2-4mln 1 castem byl na rownym poziomie debilizmu co lock affli przed nerfami mag ma podobna sytuacje co hunter, spece ktorymi nie chcemy grac sa najlepsze ale no niestety tzreba sie dostosowywac, miejmy nadzieje ze zapowiedzi blizzarda nie beda tylko zapowiedziami i ze slabsze spece bedzie probowal ulepszyc a nie nerfic wszystkich innych klas/specow mysle ze nie ma klasy ktora nie bylaby glad viable w obecnym stanie gry |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nawiazujac do Huntera... To jest jakiś dramat. Jak można tak zepsuc klasę. Mój spec MM teraz nie wymaga żadnego skilla a mechanika grania ta specjalisacja to gowno. Wie ktos może czy będą dodawane jakies nowe spelle dla klas? Granie jest strasznie nudne gdy mamy polowe mniej albo i więcej niż polowe spelli. Do ataku uzywamy 3-4 przycisków... To jest Wow czy Metin?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
chyba przespales ostatni dodatek bo
mm ma wiecej spelli do bicia niz w wodzie z pvp talentami gra jest ciekawsza + w wodzie mm hunter nie istnial(pomijajac 1 tydzien 1 sezonu) wod: aimed steady chimera + 90lvl talent legion: aimed arcane marked 90lvl talent artefakt blackarrow + piercing shot-obecnie usless niestety jakby dali stare trapy do kazdego speca to hunter bylby calkiem spoko specem |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pewnie ludziom brakuje starego survival i dlatego tak narzekają na MM.
Mi też go brakuje Był kwintesencją Huntarda. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
To proste, na równi z DH, WW Monk i nieśmiertelny affli. W Pvp chyba najmocniejszy burst.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Obecnie to 3 przyciskowy DH z tylko 2 talentami, gdzie nawet podstawowy atak moze przerobic na pasyw, robi 2x wiecej dmg niz ja magiem:/
Ktos tam pisał ze blizz bedzie sie starał zbufować słabe spece. Moze i tak, lecz niestety te ich bufy polegajątylko na np +10% do dmg na dany spell. Kompletnie pomijając fakt zepsutego gameplay, nudnych talentów, irytującej rotacji. Przykładowo przez cały wod nikt nie uzywał frostbomb i na legionie nawet jej nie ruszyli i nadal nikt nie będzie tego używać. Co mi po tym, ze zbufują jej dmg jak sama zasada działania tego skila jest denerwująca. Lockiem gram jako alt od czasów Wotlk. Nie narzekam na niego dlatego, ze magiem nie jestem w stanie go pokonać. Bardzo był chciał aby był ciekawszy, dawał większe możliwości, ale nie byl przy tym twardy i stateczny jak ściana. Teleport powinien mieć baseline, podobnie shadow powinien cos do mobilności dostać. Lockowi dali teleport jako talent a taki WW monk ma: - Teleport baseline - 2 roll [mozliwośc 3] baseline - Flying serpent kick [2 z pvp talentem] baseline - 70% sprint jako talent. - 10yd doskok z tiger palm jako talent pvp Gdzie tu jest sens? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja casterami pvp nie gram właśnie dlatego
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
wasz placz jest jak woda na moj mlyn. Destro warlock dobrze sie ma w pvp
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
w pełni się zgadzam kombinuję z tym specem i po prostu się nie da grać. ciśniesz 3 klawisze i to wszystko brak mi pułapek ogłuszeń ogólnie trochę lipa. Za to rouge outlaw ma sie teraz bliżej do mojego stylu gry hunterem. :D |