WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Pvp w legionie

permalink wysłany:
Nie grałem w wowa od ponad roku. Z tego co widzę zadchodzące zmiany w pvp bedą wprowadzać wyrównywanie ilvl np. na bg.
Pytanie do was czy te skalowanie ilvl obowiązuje zawsze (areny,world pvp)? Jaki jest sens zdobywania itemów pvp jeżeli praktycznie nic nam to nie daje (słyszałem, że są jakieś minimalne różnice w sile lepszych itemów). Nie oceniam jeszcze tych zmian ale co ma być teraz motywacją do gry pvp? Walka sama w sobie, zdobywanie kolejnych osiągnięć w tym systemie prestiżu, rankingi? Jak zapatrujecie się na te zmiany? Czy są one w stanie zachęcić gracza do dłuższej zabawy? Ja zawsze czułem się znudzony pvp po ok 1-2 miesiącach, chwile lvlowałem inną postać i robiłem sobie przerwę od wowa na jakiś czas. Zaznaczę tylko, że jestem osobą, którą głównie interesuje kwestia pvp, raidy, questy itp robiłem okazyjnie z ciekawości. Bardzo mnie cieszy, że są zmiany w systemie pvp bo wow tego potrzebował... ale czy te zmiany będą wystarczające, zobaczymy
permalink wysłany:
Dla każdej specjalizacji Blizzard ma przygotowany szablon statystyk, wyższy ilvl daje troszkę większe ich wartości. System działa tylko na BG i Arenach, ma on głównie na celu poprawienie balansu klas w pvp bez psucia go w pve. Blizzard także chce, aby w pvp bardziej liczył się skill, niż gear. Co do gearu, to w legionie nie ma podziału na gear pve i pvp, jest po prostu gear, który można zdobywać z różnych aktywności.
permalink wysłany:
Moim zdaniem bardzo dobra decyzja, że jest tylko 1 gear. Czyli jak biegamy sobie po świecie to mamy np. ilvl 700, walczymy w world pvp też mamy 700 a na bg skaluje się do np. 750? Kiedyś coś słyszałem, że jak w world pvp walczysz to automatycznie się gear też jakoś inaczej skaluje ale może coś się zmieniło albo ja źle zrozumiałem (bo pamiętam te info jak przez mgłe).

A co uważasz o systemie prestiżu? Dużo osób widziałem pisało, że strasznie ciężko się gra bez tych talentów, które nam daje więc ciągłe resetowanie go może być irytujące (wiem, że nie trzeba resetować ale wiadomo, że każdy chce jak najlepsze osiągnięcia nabijać :D).

I jeszcze tylko pytanie o itemy w kontekście specjalizacji. Czy jeżeli będziemy zdobywali itemy pod holy pala a potem zacznę grać retri to one zmienią statystyki czy musze nowe przedmioty zdobywać? I co z artefaktami... ponoć na początek robi sie questa na te broń. Jeżeli zdobędę artefakt dla np. pala holy a potem będę chciał grać retri, co się stanie z bronią artefaktową?
  Tomia
permalink wysłany:
- Bazowe staty zwiększają sie chyba o 1% na każde 10ilvl
- Bazowe staty działają tylko na arenach i bg
- Im wyzszy mamy rating, tym lepsze itemy nam lecą z pvp. Podobno przy wysokim racie mają lecieć itemy prawie tak dobre jak z raidów mythic.
- Według mnie pvp talenty powinno sie odblokowywać tylko raz, a resetowanie prestige nie powinno ich kasować. Obecny system jest irytujący, bo bez pvp talentów jesteśmy bardzo słabi. Później szukamy kogoś do np aren i dostaniemy odpowiedz " sorka wczoraj zresetowałem prestige i nie mam jeszcze talentów itp"
permalink wysłany:
Co z pojedynkami i open pvp też bazowe staty działają?
Natomiast co do pvp talentów to masz racje miejmy nadzieje, że to zmienią...
  bydlakk
permalink wysłany:
"Jaki jest sens zdobywania itemów pvp jeżeli praktycznie nic nam to nie daje"
w legionie gear to tylko jedna z kilku nagrod za gre pvp,
prawde mowiac jako gracz pvp z grania aren nie mialem nic od ponad 2 dodatkow, w cata elite weapony byly lepsze potem to juz tylko inne modele ktore wlasciwie byly marne dla mojej klasy
pomijajac mounty i tytuly w legionie dostane jeszcze artifact power, pvp talenty, relicty, ciekawea dodatki w postaci potionkow itp dodatkowo wczensiej wbicie gearu(post wotlk/cata) bylo czynnoscia trywialna nie wymagajaca prawie zadnego zaangazowania, teraz za wysoki rating itemy faktycznie maja byc ponoc lepsze - jak ktos wczeniej pisal porownywalne do mythicowych, ogolnie max ilvl pvp ma dac okolo 5-7% lepszych statystyk w porownaniu do bazowego ilvl pvp

co do prestizu to mam mieszane uczucia, bo z jednej strony jako gracz pvp powinienem byc zazenowany i to hejtowac, ale z drugiej strony mam to w dupie i po prostu nie bede tego wbijal, tak jak nie kazdy gracz pve robi jakies challange mody itp. to nagroda dla ludzi lubiacych grac non competitive pvp
permalink wysłany:
Gdyby kolejny poziom prestiżu nie resetował talentów, to każdy by go resetował, a to nie o to chodzi Blizzardowi. To ma być wybór, czy wolisz jak najszybciej wbijać wysoki poziom rankingu, czy dodatkowe nagrody kosmetyczne. Także jest to pewnego rodzaju handicap – po resecie nowi gracze mają trochę większe szanse w starciu z tobą.
  Tomia
permalink wysłany:
Ja na magu planuje wbić x4 prestige w miare szybko, a na altach wystarczy raz do samych talentów.
Na world nie ma ustawionych z góry statystyk i działają tez legendary itemy/trinkiety/set bonusy.