Pytanie do was czy te skalowanie ilvl obowiązuje zawsze (areny,world pvp)? Jaki jest sens zdobywania itemów pvp jeżeli praktycznie nic nam to nie daje (słyszałem, że są jakieś minimalne różnice w sile lepszych itemów). Nie oceniam jeszcze tych zmian ale co ma być teraz motywacją do gry pvp? Walka sama w sobie, zdobywanie kolejnych osiągnięć w tym systemie prestiżu, rankingi? Jak zapatrujecie się na te zmiany? Czy są one w stanie zachęcić gracza do dłuższej zabawy? Ja zawsze czułem się znudzony pvp po ok 1-2 miesiącach, chwile lvlowałem inną postać i robiłem sobie przerwę od wowa na jakiś czas. Zaznaczę tylko, że jestem osobą, którą głównie interesuje kwestia pvp, raidy, questy itp robiłem okazyjnie z ciekawości. Bardzo mnie cieszy, że są zmiany w systemie pvp bo wow tego potrzebował... ale czy te zmiany będą wystarczające, zobaczymy
