Witam!
Mam problem, kupiłem na keye.pl pre-paid 60 dni EU, wszystko spoko ale wpisuje kod w pole i za chiny nie chce mi go przyjąć na koncie battle.net :/ wyskakuje błąd "Wpisany kod nie mógł zostać wykorzystany. Sprawdz kod i spróbuj ponownie" i tak za każdym razem nawet na innym kompie to samo... Wie ktoś coś na ten temat? jakieś porady? pisałem reklamacje do keye.pl ale znając życie odpowiedz nadejdzie w przyszły piątek albo serwis umyje ręce i powie że moja wina i stówa pójdzie się...
Help!
|
|
Napisz do supportu Blizzarda z zapytaniem co jest nie tak z tym kluczem.
Jeśli ci nie pomogą, załącz rozmowę z Blizzardem do reklamacji na keyach bo jeśli klucz nie działa to pewnie dostawca będzie od sklepu (a ten od swojego klienta) wymagał takiego kontaktu. |
|
Support keye.pl to syf, sam się kiedyś o tym przekonałem :(
|
|
Oki wszystko wyjaśnione support na keye.pl okazał się nie taki tragiczny. W odpowiedzi na reklamację otrzymałem przeprosiny oraz nowy kod... w zasadzie ten sam tylko z jedną inną cyfrą gdyż jak się okazało "przy przepisywaniu kodu wkradła się literówka" o.O
Mimo wszystko to był mój pierwszy i ostatni zakup pre-paida w taki sposób, jak się to mówi "Tanie mięso psy jedzą" lepiej dopłacić te 15 zł za zdrapke i mieć pewniak. Powodzenia! dziękuje za zainteresowanie tematem. |