WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Blizzard nie chce współpracować?

permalink wysłany:
Gry duże i czasochłonne nadal się sprzedają - patrz na sukces wszelakich Wieśków, openworldów czy grand strategy od Paradoxu.
Ludziom nie przeszkadza to, że muszą przy grze przesiedzieć X godzin, tylko to że w takim MMORPG musisz się oddać jakiemuś planowi dnia - jak chcesz raidować na jakimś normalnym poziomie trudności musisz sobie znaleźć gildię, co za tym idzie stawiać się co tydzień w określonych godzinach na raid etc... nie możesz sobie po prostu włączyć WoW-a, pograć jednego dnia 40 min, drugiego 6 godzin, nieregularnie etc.

Znaczy owszem można - ale jakby nie patrzeć największy fun z WoW-a to własnie "ubijanie smoków z grupą śmiesznych ludzi", bez tego liczba rzeczy do zrobienia jest bardzo ograniczona i dosyć szybko staje się wtórna lub po prostu nie warta płacenia comiesięcznego haraczu dla Blizza.

Plus dzięki rozwojowi jutuba / twitcha dziś dobrze sprzedają się gry, które są atrakcyjne do streamowania, bo jutuberzy/streamerzy potrafią dobrze nahajpować ludzi na dany produkt a WoW nie jest czymś co się do pokazywania nadaje - raz że jest brzydki bo ma 12 lat, dwa że nie ma co tam pokazywać - owszem można kręcić jakieś poradniki, footage z bety Legionu etc... ale WoW jak i większość gier RPG jest dosyć statyczna, nudna do oglądania z boku - nie ma tu jakiś losowych chwytających momentów jak np jakiś solidny kill streak w Overwatchu etc.

Dobrym przykładem są widea z progresji bossów - jak się takie ogląda to tam się nic praktycznie nie dzieje, jakieś paski latają, pojawiają się kolorki na ziemi - generalnie nic ciekawego - a osoby które progressowały w raidzie jakiegoś trudnego bossa wiedzą jak bardzo intensywna potrafi być taka walka i jaka jest euforia po ubiciu go w końcu.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  Lilija
permalink wysłany:
Nie dokładnie się wyraziłam. Chodziło mi o gry multiplayer, gdzie chodzi o długość rozgrywki z innymi ludźmi. W przypadku gier single player nie ma znaczenia czy jednorazowo przy komputerze spędzisz 15min czy cały wieczór. Wszystko rozbija się o to na ile elatycznie można od gry odejść.

Zgodzę się też, że WoW jest mało "medialny". Ani PvP ani PvE nie są ciekawe do oglądania.
http://i.imgur.com/cznxz.gif