To zajmij się czymś innym Jest dużo rzeczy do robienia. Po co być ograniczonym?
Za co kochasz WoWCenter? <---- Podziel się opinią
Mam szacunek do wszystkich Forumowiczów. Jestem otwarty na surową krytykę, ale bez przesady i przyznaję się do swoich błędów Wsłuchaj się w Śpiew Mrocznej Pani... Poczujesz zdumiewającą ulgę oraz zrozumiesz swe pragnienia i możliwości... |
|
Jak ciebie irytuje podstawowa melodia garnizonu, to ustaw sobie inną. |
|
trochę odbiegamy od tematu.
ktoś ma jakieś rady w jaki sposób można się skontaktować z deweloperami blitza ? |
|
Najłatwiej to pojechać na Blizzcon lub inny Gamescom bo maile / wiadomości to raczej olewają. Jak rok temu byłem na Gamescomie to udało mi się zagadać do Toma Chilltona (aka łysego z Blizzarda) - powiedziałem mu "Panie Tomie, WoD jest słabym dodatkiem", on mi odpowiedział "Wiem, ale nie martw się - Legion będzie lepszy" - 13 milijonów subów aktywnych confirmed. |
|
Jakbym dostał na Archim boosta jak ty też bym czuł pustkę, bo niby masz achie i możesz się tym chwalić ale od wewnątrz zżera Cię ta świadomość, że nic nie osiągnąłeś i już tego nie zrobisz, bo zablokowałeś sobie drogę sprogresowania tego bossa. Rozumiem twój ból. |
|
zabilem go wlasnym czasem poswieconym na progresowanie go, ogarnieciem taktyki i dobra rotacja wiec idz sobie gdzie indziej hejtowac
wysłane po 6 sekundach:zabilem go wlasnym czasem poswieconym na progresowanie go, ogarnieciem taktyki i dobra rotacja wiec idz sobie gdzie indziej hejtowac |
|
a oficjalny blog blitza?
|
|
Myślę że sama chęć zabicia go by wystarczyła, jak dla mnie overworked.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
|
|
niedoceniacie tego. Sami nigdy mythica nie zobaczyliscie ale skomentowac trzeba
|
|
dzielnywojownik69, to już przestało być nawet śmieszne, a na ostrzeżenia nie reagujesz. Może dwa tygodnie przerwy dobrze Ci zrobią.
K. <3
|
|
Bo million i jeden powodów i nie wszystkie są związane z jakością gry. Ludzie mają mnóstwo powodów, żeby przestać grać poczynając od braku czasu po zwykłe znudzenie grą. I nawet to znudzenie u każdego wynika z różnych powodów. Nie ma jednego nadrzędnego powodu dlaczego suby WoWa spadają. Jest cała masa rzeczy związana zarówno z graczami, rynkiem jak i wieloma innymi czynnikami. Blizzard ma dużo więcej danych na ten temat i nawet oni nie wiedzą dlaczego tak się dzieje i czy da się ten proces zatrzymać. Póki co jednak poza końcówką WoDa, w kilku momentach udało się ten proces spowolnić. Błędy oczywiście też były, chociażby to, że WoD się po prostu już skończył podczas, gdy Legion jeszcze nie jest gotowy. I też można by snuć wiele teorii dlaczego tak się stało. |
|
Warto dodać że na Wod którzy miał być tym dodatkiem który naprawi Wowa było aż 10 mln graczy, potem ludzi się zawiedli i zaczęli odchodzić, więc gdyby tak blizz zaoferował dobrą zawartość to szansa na powrót do 12 mln jest wysoka. Pewnie nawet jak by był dobry kontent to i tak jacyś ludzie by odeszli
|
|
Niektórym to chyba zależy bardziej na liczbie graczy niż samemu blizzardowi... te 12 mln wróci na premierę a potem jak już zaspokoi swoją ciekawość, zrezygnują, zajmą się innymi rzeczami. I znów historia zatoczy koło, pewnie są już przygotowane newsy o spadku ilości graczy w Legionie, tylko wstawić liczby i zatwierdzić.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
|
|
Nie sądzę by gra abonamentowa miała w dzisiejszych czasach szansę na 12 milionów aktywnych graczy - zwłaszcza w modelu wydawania kontentu jak w WoW-ie... zwłaszcza gdy gra ma 12 lat. Dla porównania takie Final Fantasy XIV, największy konkurent WoW-a ledwo się trzyma na tych ~2 milionach aktywnych subskrybentów mimo, że gra jest relatywnie świeża (3 lata na rynku, pierwszy dodatek wyszedł rok temu), dobrze wykonana i nowy content jest tworzony średnio co dwa miesiące. |
|
Mnie się generalnie wydaje, że rynek jest ostatnich latach mało zainteresowany mmo. Chociaż trudno mi powiedzieć dlaczego tak się dzieje. Odnoszę jednak wrażenie, że młodsze pokolenie wybiera chętniej inne gatunki. Możliwe, że powodem jest kwestia, że nie ważne jak bardzo casualowe mmo by nie było, często wymaga poświęcenia sporej ilości czasu, podczas gdy inne gatunki oferują dużo szybsze formy rozgrywki. Paradoksalnie, casualizacja WoWa, na którą ludzie tak chętnie narzekają może być jednym z czynników, który jeszcze trzyma WoWa przy życiu.
|