Teraz Fox pytanie, czy Achievementy, zabawki, pety to jest odpowiednia nagroda. Osiągniecia same w sobie nie dają nic, poza wyższą pozycją w rankingu gildyjnym, zabawki też są tylko wizualne, większość zresztą nie robi wiele.
|
|
Kto co lubi, dla mnie nigdy nie miało to większej wartości, nie bawie się tymi petami, tym bardziej jakimiś zabawkami... zbieranie punkciorów z achivów to też nie dla mnie. |
|
O progresie pisze ktoś kto nie liznął nic poza normalem HFC? Stary nie masz pojęcia o tej grze żadnego jak piszesz, że gra od dawna jest casualowa. Ta gra od zawsze była, jest i będzie nastawiona na casuali na marginesie casuali jak Ty. Od początków Vanilii gra polegała na poznawaniu świata i robienia tego co się każdemu podobało. Poza wąskim gronem hardcorów nikt rajdów nie widział. Kilkugodzinne wyprawy do Stratholme były epickie już. Więc jak nie masz po co grać w tą grę idź pograj w LoLa tam jest jasno postawiony cel gry. |
|
Dodali coś ciekawego w evencie przed Legionem :)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian. Dismantle the Horde... Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :) |
|
TO TO BYŁOBY CIEKAWE MOŻE W WOTLK.
ALE NIE DZIŚ. Beka w sumie. WoW umarł. R.I.P WoW 2004-2010 |
|
Weź wyjdź.
LINK Czemu nie ma takiej rasy :<?
|
|
Co było w 2010 roku?
Swoją drogą, niezłe dowalili tymi setami z garnizonów. Cała wyjątkowość starych MOP CM setów pójdzie... |
|
Naramienniki są inne i pewnie usuną te specjalne efekty, które były w MoPowych setach, ale po części się zgadzam. |
|
Umarł to samp, bo ilość osób na większości serwerów to jest jakieś... nieporozumienie.
Hs też upada a ma 50 milionów kont. |
|
A co jest wyjątkowego w tych setach? tak wiem są spoko, trudno zdobyć itp. Ale nigdy nie rozumiałem po jakiego grzyba usuwali możliwość zdobycia ich ponownie skoro jest era skalowania.
|
|
Skalowanie i te wszystkie timewalki tak i tak nie odpowiadają temu co było kiedyś. O wiele prościej zrobić te insty teraz.
|
|
Może i tak ale przecież dalej by mogli te CMy z Mopa zeskalować tak by były takie jak kiedyś, w ogóle dla mnie te CMy to była głupota jakiś shit który wszyscy robili tylko dla transmo a potem już nikt na to nie patrzył, cieszę się że w Legionie będzie to warte robienia.
|
|
Raczej nie - kiedyś miałeś inne skille, oraz inne przeliczniki statów dla danego ilvl - musieliby zmienić technologię lub ręcznie balansować każdego mobka, bo ze skalowaniem "na pałę" jakie mamy obecnie skalowanie nas do starego contentu (timewalk) czyni go łatwiejszym niż był, a podnoszenie starego contentu do naszego poziomu (rocznicowe Molten Core) czyni go potencjalnie trudniejszym. Odnośnie MC - były bardzo ciekawe dyskusje z całą matematyką z której wynikało, że z powodu skalowania na pałę insty w górę damage mobków "na sucho" jest ileś procent większy niż było to w świętej pamięci Vanilli (wszystko dzięki sztywnym przelicznikom statów), a całość generalnie była znośna do przejścia z powodu "działających" klas z nowymi skillami, małej ilości mechanik i outgearowaniu raidu jak już się WoD rozkręcił. |
|
Stare cm z mop i wod są moim zdainem lepsze od tegoco proponują nam teraz. Był wyskalowany gear i w głownej części zależało to od skilla graczy czy uda im sie robić.
Obecnie z tego co widziałem nie ma byc zablokowanych ilvl/trinkietow itp. Więc jak party ma jakiś mythic gear to po prostu sobie ustawi np 50% więcej hp u bosów, 30% wiekszy dmg i zrobi tak samo, nawet tego nie poczuje. Zwykłe, nudne rozwiązanie, śmierdzące z daleka diablo 3. Generalnie wiele głupich pomysłów jest wziętych z diablo i prawdopodobnie ta sama ekipa, co wcześniej zniszczyła marke diablo, pracuje teraz nad wowem. |
|
Mi dla odmiany nowa wersja CM-ów będąca zżynką z Diablowskich Szczelin bardzo przypada do gustu. Lubię sobie biegać po dungach, a teraz przynajmniej będą robić się z czasem trudniejsze... wolę takie coś niż próbę śrubowania czasu co do sekundy
|