Zmiana dobra dla ludzi z niedowładem kończyn:p
Nie wszyscy mogą sobie pozwolić na walnięcie sety przed graniem. Obowiązki i te sprawy... także trochę się rączki mogą się trząść ;)
Nie wszyscy mogą sobie pozwolić na walnięcie sety przed graniem. Obowiązki i te sprawy... także trochę się rączki mogą się trząść ;) |
|
Nie mam niedowładu rąk a jakoś będzie to dla mnie pomocne, nie wiem jak ty Tomia ale ja nie mam w oczach jakiegoś przyrządu do odmierzania yardów w wowie.
|
|
Tomi nawet pozytywne zmiany sie nie podobaja
|
|
Podoba mi sie np postać 100 na próbę, jedna proń przez cały doatek itp. Trochę tego by sie znalazło. Ta zmiana z zasięgiem to dla mnie pierdoła bez żadnego znaczenia. Nie wiem jaki mozna mieć problem z rzucaniem aoe. |
|
Cóż z Aoe nie ma problemu ale np z takimi skillami jak Heroic Leap to będzie spore ułatwianie.
|
|
Wiesz, mnie czasem ścina ekran, albo szybko zmieniam cele i czasem wyjedzie mi po za zasięg i nie zdążam dobić celu w odpowiednim czasie Wielu zobaczy gruntowną różnicę.
Za co kochasz WoWCenter? <---- Podziel się opinią
Mam szacunek do wszystkich Forumowiczów. Jestem otwarty na surową krytykę, ale bez przesady i przyznaję się do swoich błędów Wsłuchaj się w Śpiew Mrocznej Pani... Poczujesz zdumiewającą ulgę oraz zrozumiesz swe pragnienia i możliwości... |
|
Tak sobie myślę, ze jak ktoś klika myszka to moze mu trochę ułatwić. Zanim najedzie myszka na skill na pasku, później powoli przeciągnie te całe Aoe na cel, drżą mu ręce po piwku itp.
Jak by kogoś interesował Demon hunter.. |
|
Ale wiecie że to jest Alfa? Może i umiejętności już się nie zmienią, ale porównywanie cyferek jest nic nie wartę.
|
|
Yeahhhh!!!! a już myślałem, że ten dodatek będzie słaby :) będą followerzy więc moge spać bezpiecznie, że będzie end game content ;) |
|
Żadna niespodzianka. Stworzyli coś od czego każdy gracz zaczyna dzień (z tych hardcorów co jeszcze grają w ten dodatek) i nawet jak nic innego nie zrobi to zejdzie mu na to kilka minut. Potem poczuje chęć by wysłać kolejne misje i będzie z napięciem czekał na powrót takiej po skrzynkę z rajdu z 99% szans na powodzenie (dalej mówię o tych co wciąż cisną w WoD). Ktoś _tylko_ z tego powodu, że garnizony nie poszły całkiem do kosza nie będzie grał w Legion? ;)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian. Dismantle the Horde... Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :) |
|
Jacyś pewnie się znajdą, jeżeli to będzie coś takiego jak shipyard że misje będą trwały godzinami lub nawet dniami to przyjmę takie coś z otwartymi rękoma bo fajnie jest se a coś odebrać za nic, zaś jeżeli będę musiał co pół godziny wysyłać misje i będzie przymus robienia tego i nic poza tym to odpuszczam. Bądź co bądź ale jeszcze poza raidami i instami nie pokazali żadnego world contentu.
|
|
W spoilerze tekst po angielsku napisany przez kogoś z Blizza. Ogólnie, to ma być max 6 follo... championów. Misje to głownie placeholdery. Na 110lvl mają być misje typu odkryjemy ci coś, ty idź i zabij. Przytoczyli tu bonusowe skrzynki z raidów. Teraz niby musisz zabić jakiegoś bossa, żeby dostać skrzynkę.
Czyli ten system będzie pewnie przypominał coś na wzór statków, tylko z mniejszą ilością "mordoksiążkowego doświadczenia". Spoiler (pokaż ) I completely understand the concerns. What you're currently seeing in Alpha are bits and pieces of a system that is still coming together, untuned and often even inconsistent between classes, without additional context. And as a result, there's also a fair bit of misinformation floating around (for example, the cap on active champions/followers is 6, not 20). We haven't published a full explanation of the system, because we're still working out a few of the details - that's the nature of Alpha. And of course in the absence of information, seeing an interface that looks a lot like a reskinned version of what you're used to in Draenor garrisons (followers -> champions, garrison resources -> order resources, etc.), it's easy to assume that this is just a continuation of the old system. I'd like to at least shed light on some of our goals and philosophies, and the core ways in which Class Order missions in Legion are going to be very different from garrison missions in Warlords. The mission system in Warlords was conceived as a core part of the garrison experience, and a self-contained progression that offered rewards that competed with other traditional content. We approached Legion unsure whether there would even be any continuation of mission gameplay at all. We focused instead on the artifact and class order systems, creating traditional content to provide the experience of forming a band of the greatest champions of your class to combat the Legion, with an eye towards class identity and replayability. We want your journey through the Broken Isles to feel meaningfully different in at least a few key ways depending on whether you are a mage, a warrior, a demon hunter, etc. Once we had the backbone of our order systems in place - a campaign quest arc wherein you recruit champions to aid your cause, and an order hall tech tree where you research upgrades - we saw what seemed like a good fit for a version of the old mission gameplay to provide another outlet for leading the champions you've gathered, and spending the order resources you've earned out in the world. But it is far more limited in scope, and designed to be a much smaller piece of Legion than missions were in Warlords - it's serving a larger system, rather than trying to stand alone as a system in and of itself. There are fewer followers (champions), fewer and less frequent missions; but more importantly, the system is more closely tied to the game world itself. Order resources come from playing the game normally, and will come primarily from doing World Quests at max level. If you get a "raid mission," it won't give you a piece of raid loot directly; it will give you a quest to kill a specific boss in that zone, in exchange for a bonus piece of loot. In general, from the ground up, missions in Legion are not intended to be an alternate progression path, or a self-contained activity. We don't think of them as "content." But they are a useful additional outlet to complement core traditional content, such as dungeons, outdoor questing, and raids. We'll have more details to share in the future, but hopefully this helps clarify some of our broader goals and provides some context to what you may be seeing in game. Nie oceniam jeszcze dodatku, ale niepokoi mnie to, że to jeszcze alfa. Coś im długo to schodzi. Kumam, testy walk itp. Ale testy można też robić w trakcie testowania 7.0 na ptr (tj. na serwerach alfy testować dalej, a na ptr pre-patch). Ogólnie z tego co widzę, to w rozsypce są klasy (to powinno być już w miarę ogarnięte, bo pre-patch), Order halle, ten śmieszny quest na 2 artefakt, gra jest niestabilna i do tego mówią, że jeszcze nie zdecydowali się jak ma system championów wyglądać. SERIO? W najgorszym przypadku mają jeszcze 5-6 miesięcy do premiery, ale najlepszy czas będzie za 2 miesiące (film). I to całe moje narzekanie mówię z perspektywy gracza głównie raidującego (w paczce świetnych ludzi). |
|
Podmieniono niektóre modele na nowe w starym świecie.
|
|
A kwadratowe wilki dalej latają po świecie, przecież są te ładne z Draenoru wtf blizz.
|
|
Dodatkowe przemyślenia Watchera na temat elementów z Warowni/Garnizonów w Legionie. LINK
tl;dr: @nogananoge - mogli jeszcze nie wprowadzić wszystkich. Jeśli dobrze pamiętam, to w Legionie wilki znowu dostały nowy model. |