WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w Legionie

  Tomia
permalink wysłany:
Nadal lepszy od artefaktu arcane maga.
permalink wysłany:
Noce w Legionie.

permalink wysłany:
No i tak powinna wyglądać noc zawsze mi tego brakowało :D
http://s5.ifotos.pl/img/wowdlpng_ahwpans.jpg
permalink wysłany:
http://i.imgur.com/h8p5C8Y.jpg

Coś takiego wprowadzają teraz. Koniec z "wyjechaniem" z range'a.
  Tomia
permalink wysłany:
Nie powiedział bym ze tak powinna wygladać noc, jest trochę lepiej ale bez przesady.
benylancoch o jakie wychodzenie z range ci chodzi? Nie mozna pojechać poza zasięg skila, ale to jest nic nie znacząca pierdoła.
permalink wysłany:
No właściwie różnica polega na tym, że teraz zawsze rzucisz spella, przynajmniej w jego maksymalnym zasięgu. Wcześniej gdybyś z tego zasięgu wyjechał to pokaże ci się błąd. Nabiera to znaczenia przy szybkim tempie akcji. Drobna rzecz, a jednak cieszy.
permalink wysłany:
Tomia napisał :
Nie powiedział bym ze tak powinna wygladać noc, jest trochę lepiej ale bez przesady.
Ja mam wrażenie, że niektórzy chcieliby grać przy wyłączonym monitorze ;)

Tutaj chodzi o zachowanie pewnego "balansu", a nie o pełny realizm. Bo realistyczne Duskwood wyglądałoby mniej więcej tak:

http://i.imgur.com/0O2X2II.jpg
permalink wysłany:
Taka gra byłaby ciekawa

Tylko wszelakie kule ognia czy inne chaotyczne pociski powinny rozświetlać okolicę! Co prawda takie efekty łącznie z cieniami zabiłyby nasze komputery ale ... pomarzyć można.
permalink wysłany:
a reszta klas co? chodzić z pochodniami? ;)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
No w końcu noc jak ta lala :D. Teraz będzie bardziej klimatycznie :)
permalink wysłany:
Aż mi się Skyrim przypomniał
Też uważam, że noce powinny być ciemne ale bez przesady, sam mam monitor z bardzo dobrą czernią i kontrastem i zawsze się wkurzam jak mi w jakiejś grze robią "realistyczną" noc bo potem nic nie widzę :\

Ciemniej w WoWie już by być nie mogło, takie latarnie/pochodnie mogę być tylko przy drogach i ścieżkach ale w takim lesie wiadomo- jest tylko księżyc i też musimy coś widzieć. No chyba, że wprowadzili by jakieś zaklęcia światła (kula światła nad głową jak w Gothicu) lub pochodnie w ręku (np. w przypadku warriora). Ofc taka pochodnia nie mogła by uniemożliwiać korzystanie z broni. A Goblińscy i Gnomi inżynierowie mogli by korzystać z latarek xD
permalink wysłany:
1. Dodajmy ciemne noce w wowie
2. Drugie Vash'j!
http://i67.tinypic.com/29ohonl.jpg
permalink wysłany:
To jest ciekawe. Wypróbowywanie klas na max. poziomie.

http://media.mmo-champion.com/images/news/2016/april/charTrial01.jpg
permalink wysłany:
Nooo... może skończą się na forum tematy w stylu "Jaką klase wybrać", "Która klasa jest najlepsza"
Ciekawe ile to będzie ten "Limited Time"
  Tomia
permalink wysłany:
matstry napisał :
No właściwie różnica polega na tym, że teraz zawsze rzucisz spella, przynajmniej w jego maksymalnym zasięgu. Wcześniej gdybyś z tego zasięgu wyjechał to pokaże ci się błąd. Nabiera to znaczenia przy szybkim tempie akcji. Drobna rzecz, a jednak cieszy.

Zmiana dobra dla ludzi z niedowładem kończyn:p
W tej nocy głównie rzuca sie w oczy ciemniejszy skybox i troche przyciemnione tekstury. Moze mogli by coś pokombinować z zasięgiem widzenia, ze słabiej widzimy tenen daleko od nas.
Klasa na próbę to nawet fajny pomysł.
Quar nadal beda takie pytania, tylko odpowiedzi sie zmienią na styl "wez klasy na probe i sobie sprawdź".