WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Guild Wars 2 - MMORPG

  Xar0ne
permalink wysłany:
Ktoś z Was może gra w Guild Wars 2? Jest to MMORPG podobny do WoWa, ale bez abonamentu. Gra jest B2P. Poza tym z takich podstawowych różnic, jest tam inne uniwersum, ale to wciąż świat fantasy. Gra zawsze bardzo mocno stawiała na fabułę. Jest też moim zdaniem lepsze niż w WoWie PvP (idące w kierunku esportu), a i PvE, w którym odnajdą się niedzielni gracze, jak i hardcore. Na tych pierwszych czeka wiele fajnego, luźnego contentu, a na drugich raidy. Co najważniejsze, w GW2 nie ma czegoś takiego, że gra została zdominowana przez jeden tryb (tak jak w przypadku raidów w WoWie). Ludzie grają w GW2 z naprawdę różnych powodów. A to, że ktoś nie pyka PvP, czy nie raiduje, wcale nie czyni go graczem drugiej kategorii :) Nie ma też wyścigu o coraz to nowsze itemy, czy lvle.

A skoro już przy temacie GW2 jesteśmy, to polecam gildię: LINK
Gramy RP oraz PvE / PvP. Trzymamy się liczby 100+ osób (nie więcej, nie mniej). Online jest zwykle 10+/20+/30+/40+ zależnie od pory i dnia.
Posiadamy własny serwer TS3, stronę www i aktywne forum. Gildia istnieje nieprzerwanie od 2011 roku. Na początku trzymaliśmy się World of Warcraft, ale w 2012 przenieśliśmy się na Guild Wars 2. Rekrutujemy na stronie www.

Jeśli macie jakieś pytania, bądź chcecie się podzielić własnymi wrażeniami dotyczącymi gry, to śmiało :)
permalink wysłany:
Ty chyba na każdym forum o grach spamujesz na temat GW
,,Masz wrogów? To dobrze. Przynajmniej o coś w życiu walczyłeś"
permalink wysłany:
Jeśli macie jakieś pytania,
Czy GW2 jest nadal tak samo skopane i nudne w kwestii levelowania jak było? Grałem pierwsze 3 tygodnie od premiery i o ile świat fajny, story quest fajny, mechanika walki fajna...

Jednak tak samo levelowanie strasznie miałkie - chodzenie po świecie i szukanie eventów polegających na wyżynaniu mobków / klikaniu, które nawet nie były jakoś fabularnie osadzone w świecie... i nie mówcie mi, że się nie da takiego systemu dobrze zrobić lub w GW2 był dobrze zrobiony (czas przeszły bo jak mówię grałem tylko 3 tygodnie od premiery) - FFXIV ma identyczny system eksploracji i tam levelowanie jest dla odmiany strasznie miodne i zagłębia w świat.
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  Xar0ne
permalink wysłany:
Szczerze mówiąc osobiście nie jestem fanem lvlowania, niezależnie od tego jaka to gra. Zwykle na dłuższą metę robi się to męczące. Niezależnie od tego w jak ładny papierek twórcy by tego nie opakowali.

Obecnie w GW2 wygląda to tak, że aby wbić 80tkę zwiedzasz sobie świat, robisz losowe wydarzenia, serduszka oraz główną fabułę. W miarę czasu odblokowują Ci się kolejne rzeczy. Z czego zwiedzanie świata jest całkiem ok - można znaleźć naprawdę fajne lokacje i różne ciekawe rzeczy. Losowe wydarzenia są nudne i powtarzalne. Serduszka są w miarę ok, ale chcąc nie chcąc są to takie typowe questy z WoWa, tylko lepiej opakowane. No i główna fabuła - ona jest naturalnie w porządku.

Poza tym można też iść na PvP i je grać, w międzyczasie dropiąc scrolle, które dają lvl up. Sam jestem zwolennikiem tej metody. W tradycyjny sposób wbijalem poziomy tylko pierwszą postacią. Wszystkie kolejne scrollami z PvP. Zresztą obecnie mam ich jakieś 1000 i czekają na to, by je użyć.

Także polecam expić w tradycyjny sposób do czasu, aż sprawia to przyjemność. A gdy zaczyna nużyć, iść na PvP i zbierać scrolle :) Ewentualnie pozostaje WvW (mass-pvp), na którym również leci exp. I dobijać poziomy w ten sposób. A następnie w przypływie chęci wrócić do normalnego expienia.
permalink wysłany:
Ludek napisał :
Jeśli macie jakieś pytania,
Czy GW2 jest nadal tak samo skopane i nudne w kwestii levelowania jak było? Grałem pierwsze 3 tygodnie od premiery i o ile świat fajny, story quest fajny, mechanika walki fajna...

Jednak tak samo levelowanie strasznie miałkie - chodzenie po świecie i szukanie eventów polegających na wyżynaniu mobków / klikaniu, które nawet nie były jakoś fabularnie osadzone w świecie... i nie mówcie mi, że się nie da takiego systemu dobrze zrobić lub w GW2 był dobrze zrobiony (czas przeszły bo jak mówię grałem tylko 3 tygodnie od premiery) - FFXIV ma identyczny system eksploracji i tam levelowanie jest dla odmiany strasznie miodne i zagłębia w świat.

Czy FFXIV jest za darmo?
LINK Czemu nie ma takiej rasy :<?
permalink wysłany:
Nie ma świata fantasy bez Elfów! ;)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
Oj tam, oj tam ...
permalink wysłany:
GW2 ssie pałę jak ssało zaraz po premierze. Próbowałem na poprzednich świętach coś pograć ponownie ale odniosłem wrażenie, że autorzy nie ma pomysłu na wyssanie kasy z graczy w postaci kolejnych dodatków, dlatego rozwój gry stoi w miejscu, a sama gra leży i kwiczy.

Dowodem na to jest chociażby ten temat, który widzę chyba już na 3 forum niedotyczącym GW. GG

Imo szkoda zachodu.
  Xar0ne
permalink wysłany:
Kalkulacja napisał :
GW2 ssie pałę jak ssało zaraz po premierze. Próbowałem na poprzednich świętach coś pograć ponownie ale odniosłem wrażenie, że autorzy nie ma pomysłu na wyssanie kasy z graczy w postaci kolejnych dodatków, dlatego rozwój gry stoi w miejscu, a sama gra leży i kwiczy.

Dowodem na to jest chociażby ten temat, który widzę chyba już na 3 forum niedotyczącym GW. GG

Imo szkoda zachodu.

A jak grałeś, to był już dodatek Heart of Thorns? Bo to na dobrą sprawę w nim zaczyna się endgame content. Początki WoWa też nie były wcale jakieś super - dopiero wraz z dodatkami wszystko ruszyło.
W HoT pojawiły się specjalizacje dla klas, masteries (bardzo dobra alternatywa dla zwiększania lvl cap, dzięki czemu stary content, mapy itd nie umierają, tak jak w WoWie), a do tego raidy oraz system lig w PvP. Na raidach jest podział na 4 role: tank, heal, dps, condi.

Ja np. raiduje głównie druidem healerem i robi mi się to dużo przyjemniej niż w WoWie. Co jest dla mnie nie małym zaskoczeniem, bo zawsze miałem GW2 za grę PvP i to dla tego trybu tam poszedłem. Nie spodziewałem się, że nawet w trybie PvE okaże się lepsze - a jednak. Co do samego leczenia, no to w WoWie było ok, ale jednak polegało to tak naprawdę na klikaniu paru skilli (3? 4?) i pomaganiu sobie addonem. Zresztą tam się targetowało kogo się chce leczyć i to była już połowa sukcesu. Generalnie gra była bardzo anemiczna. Tymczasem w GW2 leczenie jest trudniejsze i sprawia dużo więcej frajdy. Wszystkie skille muszą być bardzo przemyślane - na każdego bossa bierze się inne - a ostatecznie używa się ich 20. Wiele zależy od umiejętności gracza. Zresztą cała gra stawia bardziej na skill, niż gear.
permalink wysłany:
Na raidach jest podział na 4 role: tank, heal, dps, condi.
Trochę smutne, że gra która na początku szczyciła się zerwaniem ze świętą trójcą, ostatecznie ją wprowadziła jako święty kwartet
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  Xar0ne
permalink wysłany:
Ludek napisał :
Na raidach jest podział na 4 role: tank, heal, dps, condi.
Trochę smutne, że gra która na początku szczyciła się zerwaniem ze świętą trójcą, ostatecznie ją wprowadziła jako święty kwartet
.

Najważniejsze, że te role są tylko na raidach, czyli tam, gdzie pasują. Reszta gry (a co najważniejsze PvP) jest od nich wolna.
permalink wysłany:
Xar0ne napisał :
Ludek napisał :
Na raidach jest podział na 4 role: tank, heal, dps, condi.
Trochę smutne, że gra która na początku szczyciła się zerwaniem ze świętą trójcą, ostatecznie ją wprowadziła jako święty kwartet
.

Najważniejsze, że te role są tylko na raidach, czyli tam, gdzie pasują. Reszta gry (a co najważniejsze PvP) jest od nich wolna.
Meh PVP mnie akurat nie interesuje i uważam, że GW2 w podstawce miało strasznie wtórne PVP (gorsze ma tylko Final Fantasy XIV... boziu jaka tam jest kakofonia kału w PVP)
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  Xar0ne
permalink wysłany:


Tutaj np. jeden z naszych gildyjnych meczów PvP. Tak to wygląda w GW2.

permalink wysłany:
po ile stoi teraz dodatek? bo nie mam co robic w WoWie to może znowu się skusze


jak z iloscia online ? spada tak samo jak w WoWie?
,,Masz wrogów? To dobrze. Przynajmniej o coś w życiu walczyłeś"
  Xar0ne
permalink wysłany:
Z tego co widziałem, to HoT kosztuje ponad 120zł.

Co do ilości graczy, to jak na moje oko jest ich bardzo dużo. To akurat jedna z tych rzeczy, o które nigdy się w GW2 do tej pory nie martwiłem. Nawet jak była sama podstawka i nie było za dużo do roboty, to ludzi nie brakowało, bo gra przyciągała samą swoją mechaniką. Jak już się do niej przyzwyczaiło, to bardzo trudno się przestawić na inne MMORPG.