WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Pomoc z WoD'em

permalink wysłany:
Witajcie, mam taki problem zamówiłem w czwartek Woda w sklepie Avans i zapłaciłem przelewem. Wracam do domu i okazuje się, że moji domownicy odebrali już paczkę od kuriera. Otwieram a tam Minecraft na xboxa 360 z nalepką Warlords of draenor z tyłu opakowania i faktura za dokonane zakupy, oczywiście natychmiast to zgłosiłem ale na początku twierdzili, że to jest nie możliwe a potem, że mogę oddać do reklamacji ale poniosę koszty. Coś tu jest totalnie nie halo i chciałbym was spytać co robić w takiej sytuacji, z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam.
http://s5.ifotos.pl/img/wowdlpng_ahwpans.jpg
permalink wysłany:
1) zachowaj opakowanie paczki od kuriera
2) zachowaj dokument zakupu/zrób kopię/skan itp.
3) zrób zdjęcie/skan gry. Nie wiem, czy z tyłu opakowania widnieje kod kreskowy, ale jeśli da się go zeskanować i przesłać mailem z reklamacją, to mogą sprawdzić, czy kod zgadza się z ich stanami magazynowymi.
4) upewnij się, że na 100% zamówiłeś WoDa, a nie Minecrafta (wiem, że to absurd, ale sam pracowałem w sieci rtv-agd i wiem, że ludzie potrafią źle wpisać 6 cyfr numeru produktu, który służy w sieci do identyfikacji
5) Poszukaj, czy gdzieś jeszcze nie masz "dowodów" na to, że otrzymałeś to co otrzymałeś, a nie to co miałeś otrzymać, a co miało wyjść z tej sieci. Ogólnie AVANS przeżywa poważne problemy od kilku lat. nie twierdzę, że pracują tam gimbusy, które nie potrafią wysłać paczki albo robią takie błędy celowo, celem obciążenia klienta kosztami
6) niestety koszty reklamacji zawsze ponosi klient. chodzi o koszty przesyłki/korespondencji itp. Przeczytaj, czy w procedurze reklamacyjnej natychmiast musisz odesłać produkt, czy najpierw skontaktować się i rzetelnie opisać problem. I tak na końcu musisz go odesłać, ale najpierw dowiedz się jakie są procedury.
7) przejrzyj google - wpisz avans problem z wysyłką, nie zamawiany towar itp. może tego typu przypadki już się zdarzały.
jeśli wszystko inne zawiedzie - zgłoś sprawę do UOKiK. jest szansa, że twoją skargę prześlą do centrali i coś pomogą.

kasa na token za 30zł
permalink wysłany:
Dzięki za odpowiedź ;) Pokieruję się Twoimi radami.
http://s5.ifotos.pl/img/wowdlpng_ahwpans.jpg