WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w Legionie

permalink wysłany:
Fobos napisał :
To trochę dziwne skoro ich ostatnie 3 gry, HS, HotS, Overwatch to gry MMO, reszta w sumie też się wpisuje w ten kanon, SC to głownie Multi, do diablo musisz mieć internet i w sumie gra się głównie ze znajomkami/randomami. Tak że tego, praktycznie każda ich gra to MMO, sugerujesz że chcą przestać tworzyć gry?
hots-moba
diablo-hack'n slash z dodatkami rpg
overwatch-multiplayer fps jak kazdy inny

sugerowanie ze kazda gra z multiplayerem to mmo
@edit sc2 to moze tez mmo bo ma multiplayera?
  MakaO
permalink wysłany:
Massively multiplayer online game (w skrócie: MMOG lub MMO) – typ gry komputerowej rozgrywanej przez wielu graczy w sieci Internet. Jak dla mnie inne gry Blizza też są mmo ale mimo wszystko najbardziej przyjęło się nazywać mmo gry typu mmorpg jak np. wow i zapewne o to Ci właśnie chodziło więc nie ma się o co czepiać :)
  Fobos
permalink wysłany:
szefczylija napisał :
Fobos napisał :
To trochę dziwne skoro ich ostatnie 3 gry, HS, HotS, Overwatch to gry MMO, reszta w sumie też się wpisuje w ten kanon, SC to głownie Multi, do diablo musisz mieć internet i w sumie gra się głównie ze znajomkami/randomami. Tak że tego, praktycznie każda ich gra to MMO, sugerujesz że chcą przestać tworzyć gry?
hots-moba
diablo-hack'n slash z dodatkami rpg
overwatch-multiplayer fps jak kazdy inny

sugerowanie ze kazda gra z multiplayerem to mmo
@edit sc2 to moze tez mmo bo ma multiplayera?

Co nie zmienia faktu, że nadal te wszystkie gry to MMO, więc nie wiem co próbujesz mi teraz udowodnić? Że moba to nie MMO? To jakbyś chciał mi wcisnąć, że WoW to nie gra.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
@up myślę że nie bez powodu nazywa się to Massively. Hotsa/sc/diablo3/hs trudno nazwać grami multiplayer z dużą ilością graczy.
permalink wysłany:
Tu jest akurat spór, o MMO. Dla niektórych Massive dotyczy tego gdy jest duża ilosć graczy na raz, czyli np. mamy WoWa prawda. Takie gry jak Hots nie powinny być tak nazywa, bo mamy max 10 graczy na raz na mapie. Jednak dla innych chodzi o to, że ogólnie jest sporo osób. Niby na mapie 10 osób, ale w lobby mamy kilkadziesiąt tysięcy i można z tymi ludźmi też jakoś się porozumieć. Każdy inaczej na to patrzy.
http://www.nodiatis.com/pub/2.jpg
  Brocksy
permalink wysłany:
Suweren napisał :
@up myślę że nie bez powodu nazywa się to Massively. Hotsa/sc/diablo3/hs trudno nazwać grami multiplayer z dużą ilością graczy.

THIS !

pierwsze slysze aby ktos sie spieral ze kazda gra z multi to gatunek MMORPG ( a ten jest jeden ) , niedlugo beda mowic ze CS:GO i BF to mmofpsy , buehehehe

MASSIVE < rozwincie to sobie ... -.-
  Fobos
permalink wysłany:
Canaton napisał :
Tu jest akurat spór, o MMO. Dla niektórych Massive dotyczy tego gdy jest duża ilosć graczy na raz, czyli np. mamy WoWa prawda. Takie gry jak Hots nie powinny być tak nazywa, bo mamy max 10 graczy na raz na mapie. Jednak dla innych chodzi o to, że ogólnie jest sporo osób. Niby na mapie 10 osób, ale w lobby mamy kilkadziesiąt tysięcy i można z tymi ludźmi też jakoś się porozumieć. Każdy inaczej na to patrzy.

No i dla mnie to jest poprawna forma bo w WoW'a też gram np. tylko dungeon gdzie jestem ograniczony do 4 innych graczy. W pozostałych grach gra ich znacznie więcej i teoretycznie mogę z każdym pogadać i zagrać a to że jakiś tryb ogranicza mi grę do x graczy to no cóż, jakoś nie widzi mi się nazywanie gier MMO tylko takich gdzie będzie na mapie latało 1000 graczy, w Wowi'e też nie spotkasz więcej osób jak x dziesiąt w jednym miejscu i to dla mnie nie jest dużo, to znaczy że mam przestać traktować go jako MMO?

@Brocksy Nikt nie nazywa każdej gry z multi MMORPG tylko MMO. MMORPG =/= MMO, to drugie to już podgatunek bym powiedział jak MMORTS.

MMO to gra w którą grają setki tysięcy/miliony graczy i jest nastawiona na multi, rywalizacje lub współpracę między tymi graczami, nawet jak ma tylko tryb 1 vs 1 jak HS.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
Moim zdaniem, WoW jest MMORPG (podgatunek MMO - massively multiplayer onlin). Hots dla mnie nim nie jest. Nie bez powodu, jak LoL'a, nazywany jest MOBA (multiplayer online battle arena), a nie MMOBA (massively multiplayer online battle arena - brzmi nawet dziwnie ).
Podeprzeć to można również wiki (i nie mam tu na myśli tej w j. polskim).
permalink wysłany:
czy to jest temat do rozkminiania jakie bli$$ robi gry czy jednak temat do rozmawiania o "Legionie" oraz wszystkim co jest z nim związane ?
http://i61.tinypic.com/o0orxx.jpg
  Gapcio
permalink wysłany:
A mnie to nie dziwi, ani trochę. Prędzej czy później nawet na wowcenter musiała przyjść dyskusja o znaczeniu MMO.
permalink wysłany:
Gapcio napisał :
A mnie to nie dziwi, ani trochę. Prędzej czy później nawet na wowcenter musiała przyjść dyskusja o znaczeniu MMO.

W globalnej wiosce nasz WoWCenter jest kompletną prowincją, pogódźmy się z tym. Ale mnie tu przyjemnie.

Spoiler (pokażukryj)
http://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2015/03/7c8b2e4955464eb95c546a677ad2cc65.png
  Savrash
permalink wysłany:
To może kawał o Archimondzie na pocieszenie towarzystwa?
http://i67.tinypic.com/29ohonl.jpg
permalink wysłany:
Też uważam, że zaczęto nadużywać nazwy MMO. Jeśli podpinamy gry MOBA do MMO, to wszystkie gry online można sobie w tę nazwę wpiąć. Battlefield czy Diablo II, o III już nawet nie mówiąc.
W takim razie co jest grą Multiplayer, skoro wszystko jest MMO?

"No i dla mnie to jest poprawna forma bo w WoW'a też gram np. tylko dungeon gdzie jestem ograniczony do 4 innych graczy."

Trochę naciągane. Dungeon to tylko jeden z elementów całej gry. W głównej strefie, czyli całym świecie WoWa przebywa "masywna" ilość graczy. Czyli całkowicie odmiennie do gier MOBA, gdzie grać ze sobą może tylko 10 na raz, a jakiś kontakt z większą ilością graczy uzyskuje się jedynie poprzez chat. Ale w Heroes 6 też mamy po świecie rozrzucone magiczne kule, które pozwalają nam rozmawiać z ludźmi z całego świata (czy tam z konkretnego regionu), a nawet oceniać ich wpisy :) Poza tym nie chodzi o to, jak Ty sobie grasz (np. spędzasz 99% czasu gry na instancji, więc nie grasz w MMO, tylko multiplayer!), tylko o to, jakie możliwości daje dana gra. WoW daje możliwość spotkania się dziesiątek, setek, a nawet tysięcy graczy w jednym miejscu - podczas rozgrywki. MOBY takiej możliwości nie dają. W sumie powinniśmy dyskutować tylko o tym, jaką ilość można uznać za "masę ludzi", ale na pewno nie jest to 10 osób czy nawet 20.