WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Ilość FPS w Suramarze

permalink wysłany:
Mój komputer:
i5 3570 @3,4/3,8 GHz
8GB Ram
GTX 1070
Gram na maxymalnych detalach, FullHD.

I w Suramarze (zaraz przy centralnym flight patchu) patrząc się w stronę Suramar City mam ~30-34 FPS. Gdy jestem zwrócony w przeciwną stronę mam ich około 45 (czyli tyle samo ile w Dalaranie). Podobna sprawa jest w Val'sharah, gdzie w wielu miejscach mam ~28-35 fps, oraz w Aszunie gdy patrzę w stronę Suramaru. W Highmountain oraz Stromheaim przez większość czasu mam stałe 60fps(z drobnymi spadkami).
Dlaczego?
Bo od Suramaru dzielą mnie wtedy góry. Co więc jest tak wymagającego w Suramarze, że tak przycina? Czy to cholerne miasto renderuje się również gdy go nie widzę? Co takiego wymagającego jest w bujnym lesie Val'sharah?
Przecież w tym momencie to jest taki GPU Test, karta graficzna powinna być obciążona. Na 30 osobowych raidach to rozumiem, procesor. No własnie- PROCESOR. Zużycie procesora w takim suramarze kształtuje się mniej więcej tak: 65% na jednym rdzeniu, na pozostałych po 20-30. Tylko czemu ona nawet jednego rdzenia na 100% nie wykorzystuje....

Macie jakiś pomysł by wyboostować ilość fps? Obniżenie detali jest oczywiście out of the question. Zresztą to nie pomoże, bo po przesiadce z r9 270x na gtx 1070 w WoWie nic nie zyskałem wydajności. Z tą różnicą, że mogę grać na SSAAx4+CMAA (render Scale 200%) i nic mi to FPS nie obniża bo karta spokojnie wyrabia.

Ale po co ja to piszę? Bo Blizz raczej tej gry już pod wielowątkowość nie zoptymalizuje.
Moje pytanie brzmi - jaki procesor musiałbym kupić by mieć stałe 60fps w Suramarze (no chociaż 50-55).
i5 6600? Niby lepszy ale ile mi to da, i7 6700? I tak 1 rdzeń wykorzysta.... Może jakby połączyć nowy procesor + OC to wtedy byłby mocny single core i by było 60fps. Ale czy jest sens wydawac tyle kasy (wiadomo, wersja z k to dodatkowe +200zł, do tego lepsza płyta +200zł, chłodzenia +200, a więc o około 600zł więcej na wersje OC niż bez OC). No i czy jest sens wydawać taką kasę tylko do jednej gry i tylko dlatego, że jest słabo zoptymalizowana.
To już w Wiedźminie 3 z włączonym Hairworks mam prawie 2x więcej fps niż w WoWie na Broken Isles. Trochę to śmieszne.

A jak wam chodzi Suramar na innych procesorach, może lepszych od mojego? Chodzi mi tu o max detale by można było porównywać.
permalink wysłany:
i3 4160 3,6GHz
Radeon R9 270 2GB
8GB RAM

W Full HD i ustawieniach 10/10:
Suramar w tym samym miejscu bez znaczenia gdzie patrzę 15-30fps.
Dalaran 25-60fps.
Czyli niegrywalne.

Normalnie gram na jakości grafiki 5/10 i w tych samych miejscach mam odpowiednio: 75-100 i 60-100fps (czyli w Dalaran gorzej).

IMO nie warto zawracać sobie tym głowy, ta gra już tak ma: pójdzie chyba na każdym kompie ale i na każdym potrafi się blokować. Na tym samym kompie przeszedłem Wiedźmina 3, ustawienia nie pamiętam jakie ale średnio wysokie a fps był bardziej stabilny niż w WoWie i te kilkadziesiąt klatek zawsze było.
permalink wysłany:
i5 6402p
8GB Ram
GTX 1060 6GB

Sprawdziłem jak to wygląda u mnie i w suramar w miejscu w którym podałeś mam 31-33 fps patrząc w stronę miasta i ok 47-56 będąc zwróconym w inne strony. W dalaranie fps zależy od tego w jaki sposób się poruszam, jeśli jadę mountem to mam 38-52fps, jeśli biegnę pieszo fps nie spada poniżej 55.

  Tooly
permalink wysłany:
i5-4570 3,6GHz (wymuszone)
8GB RAM
GTX 1060 6GB (model Gainwarda, bez fabrycznego OC)

FullHD, ustawienia dostosowane:
1.zasięg widzenia - 8
2.szczegóły otoczenia - 10
3.'ground clutter' - 10
1 i 2 mocno korzystają z CPU, cała reszta to głównie GPU.

Cienie, woda, itd. (cały prawa strona ustawień) - recommended
MSAAx4, 16x aniso, render rate 100%

VSync wyłączone, ale ustawiam na sztywno max 60 klatek - bo po co mi 250fps gdy poruszam się po starszej części gry. Ogólnie przy tych ustawieniach sobie to oscyluje w okolicach 60fps ciągle. Suramar - są spadki nawet do 40fps. Łąki Suramaru, obrócony w stronę Highmountain, powrót do 60. Ja nie wiem na ile gra zahacza przy dalekim zasiągu widzenia o obliczenia związane z Dalaran w górze i Broken Shore na horyzoncie gdy patrzymy na miasto Suramar, które samo w sobie jest cholernie rozbudowane (i ładne przy okazji)? Analogicznie może być patrząc z Azsuny na Suramar. W Dalaran wszystko zależy od "zaludnienia". Val'sharah chyba dostało najgęstszy las w tej grze, Shala'drassil nad nim nie ułatwia życia komputerom.
The warm embrace of Tarecgosa's presence encircles me.