Bardzo chciałbym poprosić o radę kogoś kto kiedyś przenosił postać za pomocą usługi Paid Character Transfer, i wie jak cała procedura wygląda. Wczoraj wieczorem chciałem przenieść postać. Wpisałem dane z karty i wybrałem na jaki realm mam wysłać mojego paladyna. Po krótkim czasie przyszedł do mnie e-mail, w którym pisało, że aby zakończyć tranzakcję muszę jeszcze zatwierdzić przenosiny postaci i jeszcze raz wpisać dane z karty. Kiedy to zrobiłem pojawiło się czarne okno z informacją żebym nie odchodził od kompa bo coś się ładuje i musze czekać pare minut. Kiedy po ponad 4 godzinach wrociłem do kompa okazało się że nie mogłem wyśwoetlić strony( uzywałem IE, to był bład). Teraz kiedy chce się zalogować na mojego pala pisze mi ze nie moge bo musze czekać do finalizacji przenosin. Na głównej stronie pisało ze musze czekać pare dni ale z powodu tego błędu nie jestem pewien czy wszystko dobrze idzie. Potem probowalem jeszcze raz wpisac dane z karty ale nie chciało mi przyjąć tranzakcji. Czy ktos moze mi dać rady co robic? Czy ktoś juz się z tym spotkał? Czy może wszystko jest ok ale bedze musiał czekać pare dni?
Bardzo się denerwuje gdyż nie chciałbym stracić postaci ktora gram 2 lata i ma wiele feats of strenght na koncie. Mam teraz wolne wiec cały czas bedę siedział na forum i sprawdzał pocztę. Prosze o szybką pomoc i z góry dziekuje.
|
|
Hej ;) Nie korzystałem co prawda z tej usługi, ale domyślam się, że skoro zblokowało Ci postać, to pewnie cały proces przenosin już trwa. Radziłbym poczekać jeszcze te 1-2 dni, i jak dalej będzie to samo to po prostu skontaktować się z Blizzem w sprawie postaci 'zaginionej w akcji' ;) Nie martw się, na pewno nie stracisz ;)
|
|
Dzięki za szybką odpowiedź Kumbol. Widziałem, że skoro wkleiłeś nowe informacje na stronie, to pewnie mi zaraz odpiszesz :). Ale czy mogę cie prosić abyś mi podał email do blizzarda, lub link gdzie się ten email znajduje bo na wow-europe są tylko numery telefonu.
|
|
Na początek sprawdź tutaj status przenosin swojej postaci:
https://www.wow-europe.com/... A tutaj masz odpowiedni formularz, dzięki któremu skontaktujesz się z obsługą klienta Blizzarda: http://eu.blizzard.com/supp... Mam nadzieję, że wszystko przebiegnie pomyślnie |
|
Kiedy kliknąłem na pierwszy link i zalogowałem się na moje konto pojawiło się okno gdzie musiałem potwierdzić przeniesienie postaci. Nie było tam nic w stylu "twoja postać właśnie się przenosi, proszę czekać". Dalsze klikanie przenosi mnie do okna gdzie mam wpisac numer karty. To chyba oznacza ze cos jest nie tak.
|
|
A sprawdzałeś, czy pobrało ci kasiorę z karty?
|
|
No nic. Po głębszych przemyśleniach sądzę, że cały problem był taki, że musiałem zrobić błąd przy wpisywaniu danych z karty. Na szczęście proces dało się wyłączyć. Teraz będzię jeszcze przez kilka dni grał na starym serwerze, a za kilka dni powtórzę jeszcze raz cała operacje. Jeśli się uda, napisze jak wyglądała i temat będzie zamknięty. Oczekujcie postu w najbliższych dniach.
|
|
Tak jak kolega wyżej podał link do statusu przeniesienia, masz tam pokazane jaką postać chcesz przenieść. Kiedyś gdy przenosiłem pierwszą postać też miałem problemy, ale jak się okazało dokładnie na tej stronie przez pierwsze 15 minut był status pokazany że trwa weryfikacja "blablabla". Natomiast po kilkunastu minutach (mają na to do 1 godziny) zamiast tego textu pojawia się checkbox który trzeba wclicknąć i dać "move". Zostaniesz przeniesiony do strony z weryfikacją Twojej karty kredytowej (3 lub 4 cyfry secury codu) i sprawa załatwiona.
Mała podpowiedź: normalnie jak przenosisz postać to nie masz możliwości zmiany nicku, jeśli chcesz przenieść postać i odrazu mieć możliwą zmianę nazwy, to załóż sobie na docelowym serwerze postać o takiej nazwie jak postać z dotychczasowego serwera. Mam nadzieje że pomogłem ;) |