@up
Będzie nieprzyjemnie...
Czego ty oczekujesz ? Jakbyś zadzwonił to nie pisałbyś że szukasz jakiegoś linka do wysłania kluczy bo taka weryfikacje zleca konsultant i on podaje wszystkie dane. Jak olewasz rady to nie oczekuj ze ktoś będzie jak do osła pisał po 30 razy żebyś ZADZWONIŁ.
- Wpisywanie nieprawdziwych danych jest niezgodne z regulaminem.
- Kupowanie kont także jest niezgodne.
wybierz co w twoim przypadku pasuje.
I przygotuj się ze o klucz zostaniesz poproszony do podstawki ,bo to weryfikuje że należy do ciebie.
Dla pewności napisze jeszcze raz ZADZWOŃ i nie pisz dopóki tego nie zrobisz... Bardziej łopatologicznie się nie da...
|
|
Zaglądales tutaj : LINK ?
|
|
Po co wklejasz mu nieprzydatne linki skoro nie zna nazwiska do konta i zaraz bedzie znów pisał co ma zrobić. Jedyne wyjście to zadzwonić i koniec... |
|
Dobra dzwonie... jak na razie to od 2h zajęte, ale może się dodzwonię.
|
|
daj znac co Ci powiedzieli jezeli sie dodzwonisz
|
|
Jak na razie to do tej pory nie udało mi się połączyć. Próbuje co parę minut
|
|
Jeśli liczysz na to że uda Ci się szybciej połączyć dzwonić co jakiś czas i czekając w poczekalni po 2-3 minuty to się mylisz...
Należy zadzownic i wisieć na telefonie nawet z 15-20 minut ,bo po rozłączeniu tracisz kolejkę. Jakbyś posłuchał wcześniej to byś miał dawno załatwione wszystko bo jest dziś sobota i mniej osób na infolinii. teraz poczekasz sobie. |
|
Ja kiedyś miałem podobnie, męczyłem się przez dobre kilkadziesiąt minut z resetem hasła. Dopiero na FB kumpel uświadomił mnie że nie wpisałem Polskich znaków w nazwisku.
Więc najlepiej zrobisz jak poprosisz kumpla/kumpele którego/którą masz w real-id żeby ci podał-/a te dane. |
|
Jaką kolejke? i jaka poczekalnia? słysze przecież w telefonie że jest zajęte i nie ma żadnej poczekalni xd |
|
@up
Wybacz ,ale obsługi telefonu nie bede ci wyjaśniał. Zadzowniłem pod oba numery i elegancko automat a po odpowiednich wyborach czas oczekiwania 1 min i muzyczka z wowa. |
|
Hmm.. to może jakaś wina że mieszkam w niemczech? nie wiem... ale mi automat nie odpowiada.
|
|
+48 to kierunkowy do polski . Nie wiem czy da sie na 0800 dodzwonić ,ale an ten 22 powinno się dac tylko +48 na początku ,a jak nadal nic to znajdz sobie numer na niemiecka infolinie.
|
|
albo zadzwoń na numer na Skype
|
|
Bez obrazy, ale czy ty jesteś jaki nierozgarnięty? Mnie zablokowali konto (BAN) o 17, to o 19 miałem już odbanowane. Sam znalazłem numer i zadzwoniłem do PARYŻA, po pół godzinnej rozmowie, wszystko się wyjaśniło z czego 15 minut tłumaczyłem gościowi jak pisze się moje nazwisko i imię...
Myślisz, że ktoś za Ciebie rozwiąże twój problem? Po to właśnie jest to cholerne biuro obsługi klienta. Masz wszystko napisane na stronie Blizzarda w bardzo łopatologiczny sposób. |
|
Nie jestem niedorozwinięty tylko po prostu nie mam jak teraz z Niemczech zadzwonić, a jestem tutaj aż do Września.
Chyba że znalazł bym tutaj zaufaną osobe której mógł bym podać keye (mam wszystkie) i by coś spróbowała zrobić... bo jak już pisałem tutaj do Polski nie mam jak zadzwonić. |