Teraz palek jest najlepszy do wszystkiego i na wszystko. W retri soluje kazda elitke bez problemu, czy to 100k czy 400 (chodzi mi o bosy z outdoor), co pare inst jakis heal sie dziwi, że prawie nie potrzebuje healingu, a holy to ma kompletnie inny system gry na pve niz inne klasy.
Caly pala opiera sie na leczaco/regenerujacych dotach. Mana mu sie prawie nie kończy, czy to ret czy holy. W tanku mam wiekszy selfheal niż dmg ktory dostaje, ale o tym zaraz. W retri robie caly czas 4k dpsa chociaz nie mam t9. Dzieki bańce, lay of hands, holy light i polaczeniu Sacred Shield z Art of War i talentem Sheat of Light czyli instant flash of light z 50% wiekszym crytem oraz 60% tego leczenia mam potem przez 12 sec w postaci Hota'a, nigdy nie gine w walce, na serio nie pamietam kiedy ostatnio cos mnie zabiło, czy to gracz, czy jakis miniboss. Pala ret (podobnie jak prot ale o tym zaraz), jest najbardziej wszechstronna, bezstresowa i najlepiej sobie radzaca klasa. Może tyci wiecej możliwośći ma drut, ale to troche co innego. Nie ma rzeczy ktora może zrobic drut a nie może pala. Jest nawet odwrotnie. No moze pozatym ze druidem sie lepiej pulluje instancje niskolevelowe, ale tylko ciut szybciej i niestety o wiele bezpieczniej. W koncu druid wrzuci na kazdego moba Insect Swarm (mowie o Balance, bo feral sie nie nadaje), i tak leci przez cala inste z innervate na cd caly czas. I pyk, cala insta w 8-12 min, pół lvla dla alta, reset i od nowa. Z palem jest taka sprawa, że cala inste musi wrzucic na raz lub dwa na plecy żeby sie to wszystko oplacalo. A kiedy nagle stracisz aggro na 100 mobów ktore poleca na idiote ktory cie buffnal czy podleczyl, to masz wipe i exp idzie w PIS-du.
Tankowanie w prot to sama przyjemność. Bez problemu łapiesz aggro na kilku celach (najbardziej wydajnie jest na 3), masz 2 różnorakie taunty co 6 i 8 sec, blessy ochronne na kumpli, jeden silence, i najważniejsze - duzy selfheal i duzy block. I wlasnie to polaczenie jest niesamowite. Jak wiecie pala w prot ma 2 żródła many.
Divine Plea - uzupełnia 25% many w 15 sec, w prot odswieza sie za kazdym zadanym dmgem meele weapon. Bardzo przydatny, ale nie sprawdza sie podczas tankowania fali mobów, bo zanim dobiegna i zdaze machnac bronia, buff już zgaśnie.
Talent dodajacy ci 10% many z jednego uleczenia. Chociaż to obejmuje selfheal i hot'y, many z tego dosc malo gdyż przez selfheal ktory u mnie wynosi 1k na 1.5 sec mam caly czas full zycia i mana mi się wogle nie regeneruje. Kiedy mam na sobie 2 mobki, ktore zadaja mi kazdy po 700 dmg (reszta absorbowana przez Sacred Shield i block), heal po prostu stoi i nic nie robi, bo nie ma co leczyc. I wlasnie dlatego pala nadaje sie tylko na hardkorowego tanka czyli, żeby cały czas miec mane na spele utrzymujące aggro moja insta wyglada tak:
Puluje jak najwieszka grupe mobow, czyli okolo 5-7, ustawiam sie z nimi za winklem aby casterzy też przybiegli, i staram sie na tej kupie utrzymać aggro. Zanim dps zdazy ubic ostatniego, ja lece juz do kolejnej grupki. I tak dalej i tak dalej, od bossa do bossa bez mb dla nikogo. Czasem też zeby zaoszczedzić czas jak druzyna zostaje sobie przy bossie pogadac o loocie, lece dalej. Bez hila biore kilka mobow i czekam na reszte ekipy:)
Ale najlepsze w palu jest to, że ma zawsze 40% szansy na block. 30% ze spella, plus (ja mam 12%)ze zwyklych statów. Dodatkowo jeszcze 30% jak wskoczy talent. Czyli prawie zwasze dmg zmniejsza mi sie z blocka o 2,4k. Nie mowiac ze mam okolo po 20% na parry i dodge.
Co do holy pala, to wiem tyle. Prawdziwy holy pala inwestuje JEDYNIE w intellect. Wazny jest dla niego spellpower i haste, ale to bierze z itemow. Kiedy taki holy pala ma 30k many, a jeden jego heal koszutje 250 many to..
Jesli jeden heal jest co 1.2 sec to w ciagu minut wyda okolo 12,5k many, czyli 31%. Z divine plea ma on 25% regeneracji many, a co z regenracja przez caly czas (totemy, staty, zwrot z criticów itp) daje mu jej caly czas na full. Tak więc holy pala może być sterowany przez mądrego Bota w nieskończonosc :)
PALADINS FTW!
Wysłane po 39 minutach 9 sekundach:
Macie może jakiś pomysł na jakiś fajny build dla paladyna, pod PvP, oraz PvE:
-Helter
-DPS
-Tank
Stare jakieś takie nieaktualne szczególnie kiedy ci DK doszli
Ja mam na palu build main tanka i ret na pve/pvp. Jak chcesz full pvp ret to usun 3 talenty Crusade i wsadź w Improved Righteous Fury. Sprawdz armory.