WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Paladyn

permalink wysłany:
Ehh, jak czytam te wasze stare wypowiedzi to przypominaja mi się stare, zle czasy palka. Każdy z was ma po trochu racje, pala ret byl kiedys do niczego, tank tez, a jedynie z holy dalo sie cos wciagnac. Oczywiscie, bylo z pewnoscia kilka osob ktore graly w tanku lub ret, bez wzgledu na wszystko, ale takich ludzi bylo malo. Retri bylo tylko do levelingu, i po wbiciu 70 zaraz sie go porzucało na rzecz Holy. Ja oczywiscie, gralem ret caly czas, ale to były czasy kiedy sam byłem noobem i to niezlym, nie potrafilem go ubrac i nim grac (tak porzadnie).
Teraz palek jest najlepszy do wszystkiego i na wszystko. W retri soluje kazda elitke bez problemu, czy to 100k czy 400 (chodzi mi o bosy z outdoor), co pare inst jakis heal sie dziwi, że prawie nie potrzebuje healingu, a holy to ma kompletnie inny system gry na pve niz inne klasy.
Caly pala opiera sie na leczaco/regenerujacych dotach. Mana mu sie prawie nie kończy, czy to ret czy holy. W tanku mam wiekszy selfheal niż dmg ktory dostaje, ale o tym zaraz. W retri robie caly czas 4k dpsa chociaz nie mam t9. Dzieki bańce, lay of hands, holy light i polaczeniu Sacred Shield z Art of War i talentem Sheat of Light czyli instant flash of light z 50% wiekszym crytem oraz 60% tego leczenia mam potem przez 12 sec w postaci Hota'a, nigdy nie gine w walce, na serio nie pamietam kiedy ostatnio cos mnie zabiło, czy to gracz, czy jakis miniboss. Pala ret (podobnie jak prot ale o tym zaraz), jest najbardziej wszechstronna, bezstresowa i najlepiej sobie radzaca klasa. Może tyci wiecej możliwośći ma drut, ale to troche co innego. Nie ma rzeczy ktora może zrobic drut a nie może pala. Jest nawet odwrotnie. No moze pozatym ze druidem sie lepiej pulluje instancje niskolevelowe, ale tylko ciut szybciej i niestety o wiele bezpieczniej. W koncu druid wrzuci na kazdego moba Insect Swarm (mowie o Balance, bo feral sie nie nadaje), i tak leci przez cala inste z innervate na cd caly czas. I pyk, cala insta w 8-12 min, pół lvla dla alta, reset i od nowa. Z palem jest taka sprawa, że cala inste musi wrzucic na raz lub dwa na plecy żeby sie to wszystko oplacalo. A kiedy nagle stracisz aggro na 100 mobów ktore poleca na idiote ktory cie buffnal czy podleczyl, to masz wipe i exp idzie w PIS-du.

Tankowanie w prot to sama przyjemność. Bez problemu łapiesz aggro na kilku celach (najbardziej wydajnie jest na 3), masz 2 różnorakie taunty co 6 i 8 sec, blessy ochronne na kumpli, jeden silence, i najważniejsze - duzy selfheal i duzy block. I wlasnie to polaczenie jest niesamowite. Jak wiecie pala w prot ma 2 żródła many.

Divine Plea - uzupełnia 25% many w 15 sec, w prot odswieza sie za kazdym zadanym dmgem meele weapon. Bardzo przydatny, ale nie sprawdza sie podczas tankowania fali mobów, bo zanim dobiegna i zdaze machnac bronia, buff już zgaśnie.

Talent dodajacy ci 10% many z jednego uleczenia. Chociaż to obejmuje selfheal i hot'y, many z tego dosc malo gdyż przez selfheal ktory u mnie wynosi 1k na 1.5 sec mam caly czas full zycia i mana mi się wogle nie regeneruje. Kiedy mam na sobie 2 mobki, ktore zadaja mi kazdy po 700 dmg (reszta absorbowana przez Sacred Shield i block), heal po prostu stoi i nic nie robi, bo nie ma co leczyc. I wlasnie dlatego pala nadaje sie tylko na hardkorowego tanka czyli, żeby cały czas miec mane na spele utrzymujące aggro moja insta wyglada tak:
Puluje jak najwieszka grupe mobow, czyli okolo 5-7, ustawiam sie z nimi za winklem aby casterzy też przybiegli, i staram sie na tej kupie utrzymać aggro. Zanim dps zdazy ubic ostatniego, ja lece juz do kolejnej grupki. I tak dalej i tak dalej, od bossa do bossa bez mb dla nikogo. Czasem też zeby zaoszczedzić czas jak druzyna zostaje sobie przy bossie pogadac o loocie, lece dalej. Bez hila biore kilka mobow i czekam na reszte ekipy:)

Ale najlepsze w palu jest to, że ma zawsze 40% szansy na block. 30% ze spella, plus (ja mam 12%)ze zwyklych statów. Dodatkowo jeszcze 30% jak wskoczy talent. Czyli prawie zwasze dmg zmniejsza mi sie z blocka o 2,4k. Nie mowiac ze mam okolo po 20% na parry i dodge.

Co do holy pala, to wiem tyle. Prawdziwy holy pala inwestuje JEDYNIE w intellect. Wazny jest dla niego spellpower i haste, ale to bierze z itemow. Kiedy taki holy pala ma 30k many, a jeden jego heal koszutje 250 many to..
Jesli jeden heal jest co 1.2 sec to w ciagu minut wyda okolo 12,5k many, czyli 31%. Z divine plea ma on 25% regeneracji many, a co z regenracja przez caly czas (totemy, staty, zwrot z criticów itp) daje mu jej caly czas na full. Tak więc holy pala może być sterowany przez mądrego Bota w nieskończonosc :)

PALADINS FTW!
Wysłane po 39 minutach 9 sekundach:
gremigobles napisał :
Macie może jakiś pomysł na jakiś fajny build dla paladyna, pod PvP, oraz PvE:
-Helter
-DPS
-Tank
Stare jakieś takie nieaktualne szczególnie kiedy ci DK doszli

Ja mam na palu build main tanka i ret na pve/pvp. Jak chcesz full pvp ret to usun 3 talenty Crusade i wsadź w Improved Righteous Fury. Sprawdz armory.
permalink wysłany:
Podsumowanie: Paladyn to automat. Jeśli chcesz trochę pograć sam to wybierz inna klasę.
Sześćset sześćdziesiąt sześć miliardów sześćset sześćdziesiąt sześć milionów sześćset sześćdziesiąt sześc tysięcy sześćset sześćdziesiąt sześć przecinek sześćset sześćdziesiąt sześć.
permalink wysłany:
whitepower napisał :
CZy wiecie może gdzie szybko ale i dużu zarobić kasy??????

Wiem, idź do mafii i sprzedaj nerki i wątrobe. Za mózg za mało ci dadzą, a bez nerek długo na szczescie, nie pożyjesz. Albo idz potanczyc nago w Stormwind.
Wysłane po 3 minutach 53 sekundach:Jaki automat? Po prostu ja znam ta klase. Jakby jakis mag ci powiedzial o jego plusach i rotacji to bylby jeszcze prostrzy. Pve jest po prostu latwiejsze od pvp. W pve musisz jedynie znać swoje skille i wiedziec kiedy ich uzyc. W pvp dochodzi kombinowanie. Ktos kto dobrze zna wowa bardzo szybko moze sie nauczyc grac kazda klasa na bardzo dobrym poziomie. Pala juz nie jest taki calkiem latwy. Na 80 nie rozni sie niczym od innych klas. Serio.
permalink wysłany:
No nie powiedziałbym. Może holy i prot nie są tak bardzo proste ale retri na pewno.
Sześćset sześćdziesiąt sześć miliardów sześćset sześćdziesiąt sześć milionów sześćset sześćdziesiąt sześc tysięcy sześćset sześćdziesiąt sześć przecinek sześćset sześćdziesiąt sześć.
permalink wysłany:
Nortom napisał :
czy ja wiem...wg mnie instancja mogła by się składać z takich klas:
1 tank paladyn
2 dps paladyn
1 priest healer
i ja jako mag :D

I wg mnie wtedy się wyciska najlepsze buffy...no może nie powiedziałem o druidzie ale to nie zmienia faktu że na AVce na wszystkich możliwych buffach - potrafię walnąć crita za około 2,4k - a na PvP na 60-69 to dobrze :D

[/off top]

a nie lepiej:
1 tank paladyn
3 dps paladyn
1 healer paladyn

brzydka prawda
Happy Taurens come from Mulgore.
permalink wysłany:
Hehe, na youtubie widzialem filmik w którym 10 druidów robi naxxa. Pewnie coś takiego jest też z paladynami. Nas jest akurat tyle ze można by zrobic 25 :)
permalink wysłany:
wracając do tematu retri paladynów - ostatnio na Isle of Conquest widziałem sytuację, jak ośmiu hordemanów gangowało jednego EPIC paladyna. W ciągu 10 sekund zabił 3, po następnych dwudziestu zabił 2, a reszta uciekła. >.> nienawidzę paladynów i DK -.-
Happy Taurens come from Mulgore.
permalink wysłany:
Stary temat, ale chciałbym się dowiedzieć czy mam dobry bulid, jak coś to co powininem zmienić i jakich umiejętości używać (Głupie pytanie, ale chce zobaczyć czy wszystko robie dobrze). W sprzęcie, wktórym chodze wyciągam z 5-6k DPS'u
  Fobos
permalink wysłany:
Widziałem podobną sytuacje co View... Paladyn imo to potęga z którą wróg musi sie liczyć a za która sprzymierzenieć winien dziękowac. Co do bąbelka to jest to naprawde świetna sprawa( z punktu widzenia paladyna) daje czas na uzupełnienie zdrowia/many. Btw przecież taki Mag czy Szaman mogą zamienić w owce lub żabe przeciwnika i wykorzystać ten czas również na uzupełnienie HP/MP, więc o jakim balansowaniu wy tu gadacie? No owszem jeśli przeciwników jest więcej to i tak kicha ale solo wychodzi na to samo.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
Nie wychodzi na to samo. Od czego jest trinket? Poza tym bąbelek trwa dłużej od "efektu owcy".
Sześćset sześćdziesiąt sześć miliardów sześćset sześćdziesiąt sześć milionów sześćset sześćdziesiąt sześc tysięcy sześćset sześćdziesiąt sześć przecinek sześćset sześćdziesiąt sześć.
permalink wysłany:
Jakich umiejętności powinien używać palek retri by mieć duży DPS? (Ja używam Exrosim, Crusader Strike, Dive Storm) Nie wiem, czy dobrze napisałem :D
permalink wysłany:
Ja używam tych umiejętności co ty ale jeszcze seal of command (na wielu wrogów), seal of venegace (na jednego wroga np bossa)i seal of visidom (czy jakoś tak, kiedy mi się mana kończy) i oczywiście kombinacja judegemntów w zależności od sytuacji i jeszcze ten obszarowy consecraction (czy jakoś tak) oraz gdy przeciwnicy to demony lub undead to holy warth
[]---- Palladyni ----[]
"oczyszczą Azeroth ze zła od którego ginie radość życia"
permalink wysłany:
A jakie statystyki są najwarzniejsze, wiem że siła i atack power, Critical Rating, coś jeszcze?
permalink wysłany:
Spell power, hit rating.
Sześćset sześćdziesiąt sześć miliardów sześćset sześćdziesiąt sześć milionów sześćset sześćdziesiąt sześc tysięcy sześćset sześćdziesiąt sześć przecinek sześćset sześćdziesiąt sześć.
permalink wysłany:
spell power do do healera, ważna jest jeszcze zręczność gdyż od niej zależą krytyki i oczywiście stamina ale to się tyczy każdej klasy
[]---- Palladyni ----[]
"oczyszczą Azeroth ze zła od którego ginie radość życia"