Witam wszystkich użytkowników tej wspanialej strony poświęconej grze WORLD OF WARCRAFT. Ponieważ swoja przygodę zacząłem jak paladyn protecion a jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o ta klasę, a bardzo bym chciał ja grac. Moglibyście mi jakie używać czary, glyphy i jakie są najlepsze macra pod ta klase. jakie w kolejnosci czary używać jakie potiony pić, i jakie gemy wstawiać do zbroi. Bardzo bym prosił o pomoc was.
|
|
Build PvE, którego używam: LINK...
Ale zastanawiam się nad jego mmodyfikacją, najlepiej samemu pokombinować. Statystyki capy na Expertise i Hita - OLAĆ! (Wyjątek jest tylko w przypadki kiedy robisz [CENZURA] eee.. kiepskie aggro) Parry & dodge Te dwie staty (a raczej ich raitingi) powinny być jak najbardziej zrównoważone (tj. żeby się za bardzo od siebie nie różniły, najlepiej jak są identyczne). Why? Bo mają efekt diminishing returns, którego nie umiem logicznie wytłumaczyć =(. W każdym bądź razie jest źle jak jest mdz. nimi duża różnica (u palka) Strength Główny nabijacz aggro i parry, jednak to co jest ze statystyk itemów powinno w zupełności wystarczyć Block/Mastery Paladyn lubi mastery, i baardzo lubi blocka i duużo powinien w niego ładować :] Stamina Nie powiem. Od samego początku mojego tankowania byłem wrogiem staminy. Denerwowało mnie, że "wypasione tanki" w czerwoną dziurę pchają staminę, zamiast np. parry, czy dodge'a. Dla mnie ważniejszy od ilości hp zawsze był aviodance , a stamina z itemów powinna wystarczyć do tego by boss nie 1~3shotował tanka. Obecnie przyzwoita ilość hp w tanku to powyżej 150k (ilvl 346) z własnymi buffami. z tym można już zacząć raidować. Kamyki i reforge Żółty socket - 40 Mastery lub 40 dodge, w zależności czy Ci go brakuje do wyrównania Czerwony - 20 Mastery + 20 parry (pomaranczowy) Niebieski - 20 Mastery + 20 stamina (zielony) Meta - 81 stamina +1% shield block Reforge... eee expertise i hit na mastery i tym sposobem starać się wyrównywać dodge i parry Rotacja/Priorytety Nic nie ściągałem z neta. To, co tu zobaczycie, to efekt moich eksperymentów, prób i błędów etc. etc. Po pierwsze zmierzyłem, co jest największym budulcem Threata i wyszło na to, że jest nim Shield of Righteous (przy 3 stackach Holy Power) Czyli naszym priorytetem jest jak najszybsze nabicie 3 stacków Holy power i rzucenie owej tarczy. Jeśli widzimy, że heal nie wyrabia/dostajemy z mocny wpierdziel możemy również naprzemienne stosować Word of Glory, gdyż daje ten sam efekt po użyciu(Zapewnia to talent Eternal Glory). {!} Na raidach rzadko kiedy tego używam - niewiele daje {!} Wychodzi na to, że nabijacze holy power (Crusader's Strike & Hammer of Righteous) powinny być co drugim spellem w naszej rotacji, w zależności, czy mamy do czynienia z single targetem, czy kilkoma. Pomiędzy nabijaczami powinniśmy używać pozostałych skilli. Priorytety to: Avenger's Shield(duży threat)>Judgement(daje szansę na kryta Shield of Righteous + regeneruje manę)> Holy wrath Przykłady Single target Taunt/AS>CS>J>CS>HW>CS(W tym momencie powinniśmy mieć już 3 stacki HP)>SoR/WoG i tak od nowa, z takim zastrzeżeniem, ze używając CS lub HoR, mamy szansę odświeżyć AS, więc, jeśli nie zużyliśmy Holy Wrath, a odświeżyła nam się AS, to AS ma priorytet w użyciu. Tym bardziej, że od patcha 4.2 jeśli AS sprocuje wcześniej nabija 1 pkt. Holy Power. podobnie w kilku targetach Taunt/AS>HoR>HW>HoR>J>HoR>SoR/WoG + raz na ruski rok consecration z zastrzeżeniem, jeśli walczymi z liczbą więcej niż 3 targety, to już HW ma pierwszeństwo przed AS + Wskazane jest regularne używanie miękkich cooldownów. Mam ty na myśli Holy shield i Divine Proteciton - odpalać je równocześnie. Holy shield ma 30s cd, a DP 1 minutę. |
|
Nie do konca jednoczesnie - czasami warto zrotacjowac cooldowny na trudnej walce. Bo jak odpalisz naraz 5 cooldownow, to za minute mozesz miec ciezko i nie dac sobie z tym rady poprzez brak jakiegos CD.
|
|
mówiłem konkretnie o tych dwóch, pally ma w zanadrzu jeszcze inne :)
odpowiednik shield walla u warka: Guardian of the Ancient Kings Ardent Defender + ew. trinkety, + od czasu do czasu w kryzsysie odpalam holy radiance Holy shield mozna spokojnie uzywac co cooldown, zaś Divine - jak kto woli |