Wstęp
Witam wszystkich! Postanowiłem, że chciałbym podzielić się z wami moim małym projektem pod tytułem "World of Cebulandia". Nie byłem do końca pewny gdzie go umieścić, lecz doszedłem do wniosku, iż jako jest on mocno powiązany z World of Warcraft to założe go w tym dziale. Zanim jednak zaczniecie czytać dalej, bądź ściągać grę, muszę was uprzedzić: World of Cebulandia została stworzona dla osób chcących wbić się w klimaty naszej gildii, Warlords of Cebulandia i poznać część najbardziej aktywnych osób oraz jej gildyjne "memy". Jesteśmy polską gildią w World of Warcraft, stacjonującą po stronie hordy na serwerze Chamber of Aspects.
Niestety dla osób z poza gildii gra okazać się może zwykłą bablaniną, JEDNAK...
Chcę udostępnić dla was tą grę ze względu na fakt, iż RPG Maker MV jest dość nowym silnikiem, który miał niedawno swą premierę. Jeżeli ktoś z was zaczyna lub planuje robić na nim swoją grę, jestem otwarty na wszelkie pytania i w miarę swoich możliwości mogę pomóc. Szczególnie w kwestii tego jak wykonałem to co możecie zobaczyć w World of Cebulandia.
Fabuła
"Kultowe" postacie gildii Warlords of Cebulandia wyruszają na specjalną misję odbicia firmy Zamieć (Blizzard) z rąk nieznanej nikomu bandy fanatyków, którzy opóźniają pracę nad nowym dodatkiem do World of Warcraft. Poznaj wersję alternatywną przyczyny ponad dwunastu miesięcy męki w Hellfire Citadel.
Mechanika Gry
Pod World of Cebulandia: Gra Konszualowa stworzyłem specjalną mechanikę na której opiera się cały gameplay. Osiągnięcie danego celu w grze będzie wymagało ciągłej współpracy od naszych jednostek specjalnych. Gracz w dowolnym momencie będzie w stanie przełączyć się między trzema jednostkami specjalnymi:
Muzyka
Jeden z członków naszej gildii oraz mój dobry kolega Chytry (Rafał Fiedorowicz) napisał i zagrał główny motyw do "World of Cebulandia". Zachęcam do przesłuchania! :)
Screeny
Spoiler (pokaż )
Użyte Pluginy/Skrypty:
Spoiler (pokaż )
YEP_SaveEventLocations
YEP_RegionRestrictions
YEP_EventChasePlayer
YEP_MessageCore
YEP_CoreEngine
YEP_BattleEngineCore
DEX_GaugeActionSystem
GALV_VisualNovelChoices
MOG_TitleSplashScreen
MOG_TitlePictureCom
MOG_TitleParticles