WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

World of casual ?

permalink wysłany:
Ludek napisał :
Przecież teraz LFR będą przyjemniejsze bo można będzie się wymieniać personal lootem...wbijasz gildyjną grupą i się gearujesz bez randomowych debili, jak w Cata w sumie.

Tak? Dzięki za przydatną informacje :)

Natomiast co do usuwania poziomów trudności to jestem na nie. LFR jest dla zielonych, mało wymagajacych altów. Norm i HC dla casuali a Mythic dla Hardcorów. I wszyscy są szczęśliwi ;)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
Każdy ma inne gusta. Ja po prostu nie mam ochoty przechodzić 4 razy tego samego contentu po drodze zbierając nowe mechaniki. Co do LFR, to imo bardzo fajnie sprawdził się system Premade Group. Dzięki temu WoW stał się nieco mniej single player mmo, i myślę że mógłby z powodzeniem zastąpić LFR-y.

Ale to tylko moje zdanie. Człowieki mają to do siebie, że się mylą.
http://i.imgur.com/P2jelhS.png
permalink wysłany:
Jak dla mnie największe grzechy wowa to:
1-zniszczenie pvp - głównie: world pvp, niektóre bg, najazdy i obrony na stolice i ogólnie nienawiść pomiędzy frakcjami, nie ma już tego klimatu i tej walki...
2-ograniczenie rozwoju postaci - np. gear teki sam tylko z odrobinę lepszymi statystykami w zasadzie wymienia się tylko napis pod i statystyki. Do wyboru parę talentów i koniec. Nie wspominając już o skopanych profesjach i o tym, że oprócz zarabiania nic nie wnoszą do naszych postaci. Natomiast droga do osiągnięcia tego jest zbyt prosta i szybka.
3-z dodatku na dodatek mniej zawartości
permalink wysłany:
Ludek napisał :
Akurat Karazhan jest marnym przykładem tego... jakbyś powiedział nie wiem Blackrock Depths, Black Temple, Naxx lub AQ20... Kara jest przecież jednym z bardziej liniowych raidów, tylko dla niepoznaki idziesz do góry miast prosto.
AQ20 (teraz chyba bodajże już tylko AQ10)? Wybaczcie, bo pierwszy raz byłem tam dopiero chyba w zeszłym tygodniu i być zdążyli go trochę przerobić, ale nie zauważyłem tam takiej znowu wielkiej nieliniowości. W jednym miejscu można pójść w lewo albo w prawo, gdzie po lewo musimy spaść kilkanaście metrów bez powrotu. Wybór w takim wypadku nasuwa mi się sam.
  Lilija
permalink wysłany:
Azqa napisał :
Każdy ma inne gusta. Ja po prostu nie mam ochoty przechodzić 4 razy tego samego contentu po drodze zbierając nowe mechaniki.
Czy jest ktokolwiek, ktore realnie przechodzi przez wszystkie 4 poziomy? Split rajd na Heroiku daje dużo więcej niż bieganie po Normalach o LFR już nie wspominając. Gildie generalnie skupiają się na 2 poziomach trudności: tym, który chcą progresować i jednym niżej, żeby się dogearować. Oczywiście, to nie jest tak, że gildie Mythikowe nigdy nie zaglądają na Normal, ale to jest tak pomijalny i krótki epizod, że nawet nie ma się co w niego wdawać.
http://i.imgur.com/cznxz.gif