WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w Legionie

permalink wysłany:
Cóż co do talentów to mam nadzieje że się zmienią bo na chwile obecną wygląda słabo, może i jest więcej osobnych talentów i niektóre na prawdę są ciekawe ale większość to "zwiększa obrażenia tego o 10%" lub "generuje 2 stacki tego" po prostu nuda, również wiele fajnych talentów powywalali jak i również słabych zostawili.

Również powywalali trochę skilli czy to co zrobili w wodzie to jeszcze im mało? Nie kapuje po cholere dawać Demonic Circle jako talent nie lepiej dać Demonic Leap zamiast go wywalać również nie kapuje po cholere dawać retri Consecration jako talent skoro prot ma to normalnie jak i Divane Steed który będzie martwym skillem jak i talentem.

Jest tego więcej ale rozpisywać mi się nie chce, ogólnie przydało by sie zrobić więcej miejsc na e talent bo po prostu szkoda mi tych co powywalali jak np Speed of Light dla Palka.
Oby blizz w końcu zaczął się słuchać community
  Tomia
permalink wysłany:
Demonic Circle jako talent mnie tez rozwalił. Tak samo dali Iceblock jako talent. Wspaniała polityka dac jako talent skile, które od wielu lat były normalnie dostępne i mysleć ze sprawa załatwiona.
Warto tez popatrzeć na second wind woja. Pasywny heal ktory leczy mocniej niz jedzenie. Naprawde nie wiem kto mogł paśc na tak genialny plan.
Jeszcze inna sprawa, ze w jednej lini sa np jednocześnie talenty do dmg i mobilnosci/CC
Jest masa pasywnych, nic nie wnoszacych do gry talentów itp
permalink wysłany:
JA tak patrze i większość nowych talentów jest w stylu: Dodaje x czegoś tam, lub skraca cdr.

Tak w ogóle to podoba mi się danie odpowidnika white tiger'a dla brewmastera i mistweavera.
LINK Czemu nie ma takiej rasy :<?
permalink wysłany:
Pomijając fakt że jest to bardzo wczesna beta, może nawet powinienem powiedzieć ze nawet alpha.

To talenty niektóre mocno słabe, niektóre ciekawe, inaczej mówiąc "wow" , niektóre "meh" zaś całokształt to niestety 2/10.

Ogólnie to jak sami wiemy że większość talentów w obecnym dodatku i tak jest martwa albo niewykorzystywana,bądź przywracane są do życia wraz z ich "boostem" w danym patchu, wracając na tor do czego zmierzam i tak większość class lata z tymi samymi talentami.

Wierzyłem i nawet przez chwilę miałem wrażenie że w legionie nie będzie już takich talentów, ani sytuacyjnych, bądź branych pod daną walkę z bosem.

Chciałem aby były tylko i wyłącznie brane pod swój gameplay : <.

Ale jak słusznie zauważono mamy jeszcze "talenty" w artefaktach.
permalink wysłany:
Talenty tak czy tak 15 razy jeszcze zmienią. Co dla mnie się liczy to subrace'cy(patrząc na to jak w obecnym momencie wygląda kreacja postaci u DH to wątpie, że Blizz resztę zostawi na lodzie) i poprawiony model Claws of Shirvallah, żeby można było wstać w inny sposób niż poprzez brak animacji /dance oraz zmniejszenie clippingu, przynajmniej u trolla tygrys z tym talentem się strasznie glitchuje w okolicy karku, o ile dobrze pamiętam.

/toggle na garb u hordy, playable Mag'har oraz Revantusk to jest jednak priorytet.
permalink wysłany:
@Czarnywilk Tylko, że już nie będzie zmiany w tego tygrysa. Coś mówili, że zostanie tylko talent (nie ma obecnie).
permalink wysłany:
@upup jeśli dla ciebie jakieś tam subrasy które są zmianą czysto kosmetyczną są ważniejsze niż talenty to pozdro.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogólnie mam trochę ból dupy o wywalenie savage roara i danie go jako talent. No i zgadzam się z tym co ktoś tam wcześniej powiedział: jak można dać wybór między savage roarem i bloodtalonsami? Mam szczerą nadzieję na to, że zmienią to w przyszłości bo to tak trochę martwy talent jest ;/ (pomijając fakt, że większość talentów w tej grze jest martwa)
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez
Chcę śnić czarne loki splątane,
Fiołkowe oczy mokre od łez"
permalink wysłany:
@ziomziozio - Jako filthy casual chlubię się w RP, lubię wcielać się w postacie którymi gram itp. Zapewnia to masę frajdy, a content jest ograniczony tylko przez pomysły twojej gildii i ilość graczy. Takie "pierdółki" jak subrace'y są dla mnie ważniejsze, ponieważ zwiększają one możliwość, co do ilości ról w jakie twoja postać może się wcielić.

Pogram od czasu do czasu w PvP, poquestuje, zrobię LFR czy coś w ten deseń, ale nie jestem na tyle hardcorowy, by odczuć różnicę jak odejmą mi 0.01 sekundy od casta na Wild Growth, jednak jestem pewien, że jako master mythic'a TY zjadasz ludzi mojego pokroju na śniadanie.

A, i odpowiem na to pytanie zanim ktoś je zada, RP nie kończy się na goldshire, ba, nawet się tam nie zaczyna .
  Tomia
permalink wysłany:
Czarnywilk napisał :
A, i odpowiem na to pytanie zanim ktoś je zada, RP nie kończy się na goldshire, ba, nawet się tam nie zaczyna .

Dobra, dobra, kazdy wie po co gracie RP:]

Czy Blizz podawał jakieś info na temat starych itemenków z chellenge za gold w nowym transmog systemie? Ciekawi mnie czy bedzie szło zrobic z nich transmog na alta. Mam dostepny set z mopa dla maga, ale jest on paskudny, a chciał bym druidowi dać jego super set.
permalink wysłany:
@czarnywilk
Po co ta ironia kolego? :)
No może się nie znam, ale wydaje mi się, że zmiany w podstawowych skillach i zamieszanie w talentach to jednak nie jest "0.01 sekundy od casta na Wild Growth" ale co tam.
Sam też gram RP, ale nie wydaje mi się, że subrasy są priorytetem.
"Z moich snów uciekasz nad ranem,
Cierpka jak agrest, słodka jak bez
Chcę śnić czarne loki splątane,
Fiołkowe oczy mokre od łez"
permalink wysłany:
Mały sneak-peak z nowego Dalaran City.

Spoiler (pokażukryj)
http://i.imgur.com/3d6C6ty.jpg
permalink wysłany:
Quass napisał :
Mały sneak-peak z nowego Dalaran City.

Spoiler (pokażukryj)
http://i.imgur.com/3d6C6ty.jpg

czy ja dobrze widzę wyrwe przy Krasus Landing ? Ktośnie wyhamowal ? ;)
permalink wysłany:
Canaton napisał :
I że jest to wczesna beta. Wszystko może zmienić się 5x. Mi nie podoba się to, że Purgatory i Blood Pact dali na ten sam poziom talentów u Unholy DK. Nie wiem czy przy innych specach jest to samo, nie sprawdzałem.
W Bloodzie teź tak jest.

W sumie nie widzę z tym problemu. To zmiana typowo pod tanka, DPS-y powinny brać raczej Death Pact jako że 25% max hp jest łatwiej wyhealować niź 100+%.

Jako tank wezmę pewnie DP równieź... ot wolę mieć uźywalnny "panic button" niź pasywkę, która się odpala jeśli coś spieprzę.

Acz c8eszy mnie powrót bloodwormów :D
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
  Topork
permalink wysłany:
Powiem krótko tego się nie spodziewałem... BOLVAR!!
Przebudzenie Lich Kinga? Po co ? Na co?
Nie za dużo jak na 1 dodatek..?

Nowa forma Gul'Dana wymiata!
Po rogach widzę że miało to coś wspólnego z Illidianem
może on faktycznie wyssał swoje dawne moce od niego...