WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

World of Warcraft: Cataclysm

permalink wysłany:
keidy premiera?
permalink wysłany:
Jeszcze dokładnie nie podali, ale podobno w wakacje :)
permalink wysłany:
0_o juz niedlugo ;D
permalink wysłany:
Coś nowego :)))

Vashj’ir, niegdyś znamienite miasto Highborne goszczące wiele cenionych nocnych elfów z Kalimdoru, zostało pochłonięte przez Great Sea podczas Sundering i uznane za stracone na zawsze. Ale królowa Azshara, szanowana w przeszłości przywódczyni Highborne, uniknęła śmierci w głębinach morza, gdy wybuchła Studnia Wieczności. Zbawienie to jednak przyszło za wielką cenę, jako że królowa i wielu jej poddanych zostało na zawsze zmienionych w potworne nagi, skazane na przemierzanie mórz przez tysiące lat. Ich istnienie pozostaje w dużej części niewiadomą dla ludu współczesnego Azeroth, chociaż Earthen Ring dowiedział się o odzyskaniu Vashj’ir przez nagi Azshary w nieznanym celu. Co więcej, wokół słychać wrzaski żywiołów rozchodzące się gdzieś z głębin…

Zatopione miasto

Vashj’ir to obszar w World of Warcraft: Cataclysm przeznaczony dla postaci na poziomach 78-82, gdzie gracze zostaną wezwani, by zwiedzić głębiny Great Sea i powstrzymać nagi przed zdobyciem niezmierzonej potęgi pochodzącej ze świata Neptulona Tidehuntera. Ten rozległy, podwodny obszar charakteryzować się będzie niespotykaną walką o przetrwanie przeciwko nagom wypełniającym okolicę, kilka nowych placówek pełnych zadań – włączając w to statki i łodzie podwodne Przymierza i Hordy – a także całkiem nowy sposób podróży i walki pod wodą, liczne podwodne, acz suche w środku jaskinie, dwa nowe pięcioosobowe dungeony (Throne of the Tides i Abyssal Maw) oraz pierwszą w historii możliwość odkrycia pozostałości po niegdyś majestatycznym mieście Vashj’ir!

List z butelki
Potrzebna mi wasza pomoc. Nie mam wiele czasu. Jestem więziona w czymś, co – jak mam nadzieję – jest tylko strasznym koszmarem.
Jeszcze kilka dni temu czerpałam radość z bycia nad oceanem. Byliśmy przydzieleni do kontroli kluczowych tras handlowych dzięki zwycięstwu w bitwie morskiej przeciwko Hordzie. Ich flota znalazła się w naszym zasięgu. Otaczający nas świat zamienił się w ogłuszające odgłosy walki, zapach prochu i poczucie strachu. Ale gdy teraz na to patrzę z perspektywy… to nie był prawdziwy strach.
Na tych wodach nie byliśmy sami. Nasza bitwa morska przyciągnęła uwagę i uczyniła z nas łatwe ofiary. Przebywając na rozbitym w skutek walk statku i nabierając wody, ujrzeliśmy przerażające stworzenie wyłaniające się z głębin, które następnie doszczętnie zniszczyło kadłub, przez co zostaliśmy wciągnięci na samo dno oceanu. Wszystko działo się tak szybko. Ja szybko wypłynęłam na powierzchnię i miałam nadzieję, że uda się przegrupować z ocalałymi odszukanymi w gąszczu wodorostów, mimo iż musiałam co chwilę wracać po powietrze. I wówczas rozpoczął się atak. Z wszystkich stron nadpłynęły chmary nag i dorwały wielu z nas. Niemal śmiertelnie nas obiły. Ocknęłam się w bólu, przykuta łańcuchami.
I ciągle tu siedzę. Jestem co najwyżej w stanie opisać nasze więzienie jako bardzo obszerne i w jakiś sposób… żyjące. Przebywamy w sidłach nag. Koledzy z załogi, którzy są w lepszym stanie niż ja, są zmuszani do pracy niewolniczej.
Jeden próbował uciec. Thomas. Nie dobiegł daleko, gdyż zobaczyłam go przyciągniętego z powrotem. Zanim jednak został na powrót przydzielony do pracy, wybełkotał coś o jakiejś wielkiej skorupie chroniącej to żyjące więzienie oraz o przestronnych ruinach nocnych elfów widocznych w odległości, o dziwnych rytuałach nag mających tu miejsce oraz o morskich vrykulach walczących z naszymi porywaczami. Nie miało to wielkiego sensu. Mógł być doprowadzony do szaleństwa. Albo to ja mogłam być na tyle szalona, by się łudzić, że vrykule miałyby walczyć z nagami, by nas uwolnić.
Nadchodzi kolejny patrol. Wyślijcie wiadomość do Stormwind. To zatopione miasto jest dalekie od wyginięcia. Nagi planują coś strasznego. Błagam.
permalink wysłany:
żeś sie rozpisal ^^ pewnie kopiuj wklej stanardowa opcja u graczy :D
Ale moza chociaz poczytac ;]
permalink wysłany:
Coś się Blizz rozkręca. Nie tak dawno powiedzieli o Mount Hyjal a teraz o Vashj`ir! Coś mi mówi że już w maju możemy spodziewać się bety.

Ja raczej obstawiam że premiera będzie gdzieś w listopadzie po BlizzConie. Wielkoś zmian jest olbrzymia więc pewnie Beta testy będą przeciągały się nie miłosiernie :/
This is ten percent luck,
Twenty percent skill,
Fifteen percent concentrated power of will,
Five percent pleasure,
Fifty percent pain,
And a hundred percent reason to remember the name!

http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/zarowapl.png
permalink wysłany:
"Po wielu latach wygnania, trolle z klanu Darkspear przygotowują się do inwazji na Echo Isles i odzyskania ziem przyznanych im niegdyś przez Thralla. Najdzielniejsi wojownicy, dowodzeni przez Vol’jina, mądrego i wielce szanowanego przywódcę, wyruszą z Orgrimmaru i Sen’jin Village, by zakończyć panowanie Zalazane i rozpocząć proces odbudowy ich domów i wiosek na Echo Isles. W World of Warcraft: Cataclysm, nowe, poszukujące przygód trolle, rozpoczną swoją podróż na tych właśnie niewielkich wysepkach przy brzegach Durotaru, gdzie będą mogli poddać się próbom wyznaczonym przez ich klan." Co wy na to wg zapowiada się wyśmienicie ;D
permalink wysłany:
Pierwsze screeny wręcz ociekają zaje********ą oby tak dalej.
This is ten percent luck,
Twenty percent skill,
Fifteen percent concentrated power of will,
Five percent pleasure,
Fifty percent pain,
And a hundred percent reason to remember the name!

http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/zarowapl.png
permalink wysłany:
Mam nadzieję, że nie będę musiał wymieniać połowy podzespołów w kompie, żeby móc grać po Kataklizmie...
..:: Odi Profanum Vulgus ::..
Kto się ukrywał szczuty i tropiony
Nigdy nie będzie umiał stanąć prosto
WoW status - temporary available
permalink wysłany:
Dodatkowa frakcja będzie związana z goblinami, tak jak w tbc z orkami, w wotlk, taunka, wow leśne trolle.:D
permalink wysłany:
o lol strona blizza jest po polsku xD
chcesz mi pomóc kliknij
LINK
  Eleeist
permalink wysłany:
Xcross napisał :
o lol strona blizza jest po polsku xD

Newsy były po polsku już od dobrych kilku miesięcy, ale teraz jak widać całą stronę zrobili. Super :)
permalink wysłany:
Ragnaros, to brzmi jakby powrót do Classica xD
  Eleeist
permalink wysłany:
O fajnym nicku możesz zapomnieć - LINK Hehe