WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w WoD

permalink wysłany:
No wiesz, walka to nie tylko trzaskanie bossa z dwudziestką innych ludzi, na maksymalnym oddaleniu kamery jak to nazwałeś. Dochodzą jeszcze wszystkie inne scenariusze, questy i bóg tylko wie co jeszcze. A broń cały czas ta sama. Tak do tego podchodząc to nawet nowe modele postaci nie mają sensu, bo i tak obchodzi nas tylko pasek życia bossa i to, żeby wyjść z ognia.
  Fobos
permalink wysłany:
No właśnie nie, nowe modele wprowadzają też usprawnienia do castowania a to już widać i to bardzo. Nawet przy średnim oddaleniu nie zauważysz kiedy ten miecz rozłoży się podczas walki. Nie jestem zwolennikiem ani przeciwnikiem takich rozwiązań, jestem neutralnie do tego nastawiony, ale jednocześnie nie oczekuje zbyt wiele po Blizzardie i rozkładanie się tych weaponsów w randomowych momentach to po prostu wszystko czego można się spodziewać.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
  Tomia
permalink wysłany:
Prędzej zobaczysz rozkładający sie miecz, niż jakieś drobne różnice w animacji castowania. Rozkładający sie samoczynnie miecz co pewien czas, gdy siedzimy w mieście nie jest najbardziej logicznym pomysłem.
  Raw
permalink wysłany:
Dlatego tylko podczas walki to powinno mieć miejsce.
permalink wysłany:
Animacje castowania mogłyby być np takie, że np pierwszy skill castuje trzymając ręce u dołu i pochylając się, drugi powiedzmy, że nad głową itp. Sprawiłoby to, że gra wydawałaby się bardziej dynamiczna.
Inne tego typu szczegóły też by były spoko. Dla przykładu. Stoję i klepię w bossa z łuku, a nagle dostanę na mordę jakiegoś fireballa, a moja postać krzyknie ała czy coś i się zachwieje.
Do tej pory wszystkie postaci stały w ogniu czy innych "złych rzeczach" i miały to w dupie :D
  Fobos
permalink wysłany:
Raw napisał :
Dlatego tylko podczas walki to powinno mieć miejsce.

A ja bym chciał popatrzeć sobie na animacje tego miecza jak stoję w mieście i co?

Prędzej zobaczysz rozkładający sie miecz, niż jakieś drobne różnice w animacji castowania.

Dla jednych tak dla innych nie, ale to nadal nie oznacza, że w ogóle zobaczysz te animacje podczas walki.

Rozkładający sie samoczynnie miecz co pewien czas, gdy siedzimy w mieście nie jest najbardziej logicznym pomysłem.

I znowu wracam do 1 części, nie pooglądam sobie tego miecza w mieście bo staramy się szukać sensu i logiki w grze fantasy...
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
  Raw
permalink wysłany:
To niech zrobią pod jakimś przyciskiem to otwieranie miecza, tak jak z jego wyciągnięciem.
permalink wysłany:
Na przykład: Masz two-handowy mieczyk na plecach, klikasz "Z" i zdejmujesz go i przy okazji miecz robi właśnie takie rzeczy kosmiczne (te rozkładanie).
https://i.imgur.com/oxyymJZ.jpg
permalink wysłany:
Na przykład: Masz two-handowy mieczyk na plecach, klikasz "Z" i zdejmujesz go i przy okazji miecz robi właśnie takie rzeczy kosmiczne (te rozkładanie).

Dokładnie! Ta animacja powinna pojawiać się podczas walki albo wyjmowania go z za pleców :D
http://www.best-signatures.com/image/generator/preview/?1391435965759
  Savrash
permalink wysłany:
@up

nosiłbym.
permalink wysłany:
Topór ładny
@up Zamiast przeczytać nosiłbym przeczytałem ruchałbym....
http://www.nodiatis.com/pub/13.jpg
  Savrash
permalink wysłany:
Tier 17 dla rogala, co o tym myślicie? :)

http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/may/tier17RogueHD.jpg
https://i.imgur.com/oxyymJZ.jpg
  Tomia
permalink wysłany:
Savrash napisał :
Nasze demony będą się cieszyć :D.
Glyph of Felguard

Przecież to już od dawna jest.