WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w WoD

permalink wysłany:
Roni3123 napisał :
Głównym problemem dodatku jest brak contentu poza raidowaniem. To że mamy inne tryby trudności raidu nie czyni go "nowy" raidem,to dalej te same bossy i te same tekstury.

Wróćmy pamięcią do poprzednich dodatków i pierwszego tieru rajdowego w każdym:

1. Wotlk - Naxx - każda gildia, która zabiła Brutalusa w Sunwellu, Naxxa czyści w pierwszym resecie, co oznacza kilka miesięcy czyszczenia Naxxa dla glory (ach ten Immortal :D) przed Ulduarem. Glory na dungeonach robi się w 2-3 tygodnie nie przemęczając się, rare mobków nie ma co farmić z uwagi na ilość ludzi i 12h respawn wielu lepiej poczekać aż ktoś z gildii trafi na jakiegoś i złapie taga, po miesiącu miałem wszystkie zabite poza Time Lostem. Repa u Hodirów wbita jako ostatnia po 3 tygodniach. - pozostaje nieustanne farmieni heroixów i farmienie ludziom mounta z CoS - mega content.

2. Cata - 3 instancje od razu i możliwa zmiana trudności na każdym bossie powoduje spore zamieszanie, ale przynajmniej nikt nie zabija wszystkiego w reset. Dungeony trudne (zrobienie glory na nich bez gearu rajdowego stanowi fajne wyzwanie) i mega płacz wszystkich casuali, że nie mają co robić bo dungeony za trudne nie idzie zrobić z pug grupami. Repa wbita we wszystkich frakcjach po miesiącu. Dungeony wyczyszczone z glory w pierwszym tygodniu. Rare poza dropiącymi mounta zabite w 2 resetach - w tym dodatku też poza rajdowaniem widzę mega kontent w pierwszym tierze Cata.

3. Pandy - 3 instancje (16 bossów) wypuszczane co miesiąc, żeby nie przyjebać contentu na raz jak w Cata i nie przemęczyć ludzi. Dungeony tank and spank - zero wyzwania nawet bez gearu. Cm-y jako substytut dungeonów z cata – kupa zabawy. Repa jak poprzednio, tyle że z uwagi na etapowość, aby zacząć repę z jedną frakcją trzeba honoured wbić z poprzednią przez co bez farmienia głupiej małpy w Kun-Lai repa idzie jak krew z nosa, w rezultacie w momencie otwarcia rajdów tylko Redghast na BL-u może robić enchanty na wristy bo farmił małpę 24h na dobę gg. Farma fajna jest tylko przez tydzień potem wyrywanie chwastów jest bardziej irytujące niż zabawne (przed nerfami wyrwanie niektórych typów chwastów zajmuje prawie minutę, to już lepiej pofarmić roślinki na alcie). Peciki – sporo roboty dla kolekcjonerów, bo trzeba zebrać peciki z poprzednich dodatków, ale trochę zabawy jest jak ktoś lubi pokemony. Po 2 miesiącach zabawy z repą zostają cm-y i peciki jak ktoś się nie znudził

4. WoD – 2 instancje (17 bossów) w odstępie 2 miesięcy, analogicznie jak w pandach tyle ze tam 3 instancje w odstępie miesiąca ale boss mniej w rezultacie, dungeony troszkę trudniejsze niż w MoP-ie ale dużo łatwiejsze niż w Cata żeby dalo się pugować, Cm-y jak w pandach, rozbudowana farma w postaci garnizonu – zebranie wszystkich paternów na budynki i zrobienie achie w nich zajmuje 2 miesiące plus inwazje, peciki jak w pandach. Po 2 miesiącach poza rajdami nie ma co robić jak w poprzednich dodatkach.

Osobiście nie widzę różnicy. Imo tak wychwalany WotLK miał najgorszy początek jak do tej pory.

To co pisałem w moim pierwszym poście nie miało pokazać, że jak jesteś hardcorem to masz co robić jak nie jesteś to nie masz. Masz co robić jak masz gildię, w której grają ludzie o podobnych zainteresowaniach, podobnym czasie do gry, bo cała przyjemność nie jest w klikaniu 1,2,3 ale w tym, że przychodzisz na ts-a i grając przyjemnie spędzasz czas, nawet jak wipujesz 50x na heroicu jak ludzie mają podchodzą do tego z dystansem nabijając się z własnych faili, to przyjemnie wraca się kolejnego dnia. Jak grasz solo gra nudzi się dużo szybciej, zwłaszcza, że WoW nigdy nie był solo grą, a Blizzard wyraźnie napisał wielokrotnie, że nie będzie rozwijał solo contentu, albo masz ludzi, z którymi lubisz grać, albo sobie takich poszukasz, albo będziesz marudził jaki to WoW jest chujowy.

A propos ilości subskrypcji to niby jak? MoP był w porządku? Sprawdzam ile graczy odeszło przed ToT – wynik 2 mln, z powodu Soo odeszło 1,5 mln.

  dux
permalink wysłany:
Nie ma co wracac do tego co bylo>
Nie kazdy musi tez grac w Wowa ale niestety spadajaca ilosc graczy ma wplyw na tych co graja.
Nie chodzi o ilu odeszlo tylko dynamike.Nigdy w tak krotkim czasie nie odeszlo tylu graczy.
Jedynie co moze pomoc to nowy patch,Im szybciej wejdzie tym lepiej.
Ktos ma jakies informacje ,,z przeciekow'' juz kiedy ma zostac wprowadzony? Bo chyba to teraz jest najistotniejsze.
permalink wysłany:
Kalkulacja napisał :
Roni3123 napisał :
Głównym problemem dodatku jest brak contentu poza raidowaniem. To że mamy inne tryby trudności raidu nie czyni go "nowy" raidem,to dalej te same bossy i te same tekstury.

Wróćmy pamięcią do poprzednich dodatków i pierwszego tieru rajdowego w każdym:
[...]

A propos ilości subskrypcji to niby jak? MoP był w porządku? Sprawdzam ile graczy odeszło przed ToT – wynik 2 mln, z powodu Soo odeszło 1,5 mln.

Lol ty chyba nie grałeś na niczym więcej niż Cata +
BTc, Vanilla i Wotkl nie były tak cusualowe. Miałem bardzo rozwinięte drzewka talentów i większość casuali po prostu kopiowała buildy z stron o wowie. Mało kto był na tyle rozgarnięty by zrobićsobie własny build, który w niektórych patchach wypadał lepiej, a w innych gorzej.

Jak dobrze pamiętam to najmniejszym wyzwaniem był dla mnie Sartharion i zrobiliśmy go od razu po wyjściu. Co do Naxxa to mieliśmy spore problemy z Patchwerkiem, którego przez długi czas zabijaliśmy tylko fartem. Zbieranie gearu na Sapphirona też nie należało do łatwych szczególnie na początku dodatku.

Pisałeś że dungeony były trudne w Cata, to ja chyba grałem w inny dodatek. Większość bosów była bardzo przewidywalna, a uproszenie talentów i skili ułatwiło rozgrywkę. Jedyny boss z dungeonów o którym mogę powiedzieć że przez długi czas stanowił dla mnie wyzwanie był Murmur.

Kolejny raz wracam do Wotkl, chyab zapomniałeś o innowacj ijaką wprowadził wotkl którą jest Phasing. To naprawdę zmieniło grę. Do tego dochodzi mount z engineringu którego można sprzedać i każdy na nim może jeździć(wiesz ile osób z gidlii prosiło mnie żebym je im zrobił?). To zajmowało mnóstwo czasu. Kolejna rzecz Każdy z tych dodatków miał więcej contentu pvp niż WoD. Premiera WoD była przesuwana i doszło do tego że patch 5.4 trwał najdłużej w całej historii WoW-a(rok bez updatu). Więc nei dziwi mnei fakt że 1,5 miliona odeszło przy Soo, skoro ten patch był tak długi.

A teraz porównanie: W ciągu 1 roku patcha 5.4 odeszło 1,5 miliona graczy. W ciągu 3 miesięcy patcha 6.0 odeszło 3 miliony graczy. To dwa razy więcej. To jest największy spadek graczy w przeciągu kilku miesięcy jaki kiedykolwiek WoW odnotował. A jeżeli spadek graczy bęzie tak isam jak w poprzednich dodatkach to przy następnym dodatku może 3 miliony będą mieli.

Oh zapomniałem w Pandach lore był bardziej rozwinięty bo były scenariusze. A teraz mamy 1 main quest line.

Piszesz że mam szukać ludzi z którymi będę grał? Ty chyba nie wiesz jak wygląda raidowanie w gildiach które tym się zajmują. Każdy kto przychodzi na raid obowiązkowo ma być przygotowany, ma mieć potki, jedzenie i znać taktyki. A błędy są niewybaczalne i powodują stratę dkp lub wyrzucenie z raidu. Będąc w tych innych casualowych gildiach, mógłbym taki Soo, brf czy inny raid zobaczyć tylko na lfr lub po pół roku od wprowadzenia go na serwery. Casualowe gildie nie robią nawet ranked bg, ani aren w takiej ilości by wbić przynajmniej te 2,3k ratingu. W woW-a nei gra na aż tylu polaków by dzielić z nimi zainteresowania i spędzać miło czas. Przez 7 lat skakałem po serwerach szukając polskich gildii PvE, ale większość z nich rozpadała się po roku.

Gram głównie na serwerach RP i PvE, bo content PvP nie jest dla mnie aż tak ciekawy(od zabijania graczy mam CS i Q3). A jedynym serwerem gdzie jest dużo polaków jest właśnie serwer PvP -BL. Który w moim odczuci(po przegraniu na nim 2 lat w hordzie) jest zbiorem największego chamstwa i wieśniactwa jaki spotkałem we wszystkich grach mmo.
permalink wysłany:
@rouoko To chyba w metina nie grałeś skoro uważasz że BL jest zbiorem chamstwa.
permalink wysłany:
W Metina grałem w pierwszych miesiącach po wyjściu, ale nie przykuł mojej uwagi.
  Tomia
permalink wysłany:
Zgodzę sie z tym ze Wotlk miał chyba najgorszy start. Odgrzewane naxx, które było najłatwiejszym duzym raidem w historii. 5 many w wotlk również nie stanowiły kompletnie żadnego wyzwania. Ludzie mieli tylko wtedy mniejsze wymagania co do gry i mniej narzekali. Wod po prostu po świetnym mop mocno obnizył poziom i zawiódł ludzi. Dla mnie najbardziej denerwujące jest popsucie klas i ciągle ułatwienia mechanik gry.
permalink wysłany:
MoP nie pasował ludziom ze względu na Pandy, które nie pasują do obrazu "złej hordy" i klimat Azji, który moim zdaniem był wspaniały. Do dziś Jade Forest jest jednym z moich ulubionych zone jeśli chodzi o miła i klimatyczną atmosfera. MoP był bardzo sielankowy na starcie, ale miał iście mroczny i dewastujący koniec.
  Fobos
permalink wysłany:
Niektórzy zapominają, że nie tylko gra się zmienia, ale też jej gracze, ich wymagania i czas na gre. kiedyś to mogło być drętwe i takie nijakie jak WoW raczkował, ale mamy 2015 rok, gry są na coraz bardziej zaawansowanym poziomie i mnie osobiście już nie zadowala dodanie nowego contentu, raidu, bg. Ta gra gameplayowo jest jakieś 20 lat za pokemonami. Nie wiem co zmienić, ale takie wyliczanie że w TBC było czegoś tyle a w WoD jest tego samego tyle i tyle i wychodzi na to samo to dla mnie śmieszna próba usprawiedliwienia tego, że WoW nic a nic się nie rozwija, a prawda jest taka że stoi w miejscu, powiela schematy. Jednym słowem nuda i tyle.
Dążący do nieskończoności rozmarzony realista, konsekwentnie zmierzający do celu
permalink wysłany:
Odnosząc się do garnizonów o których często ludzie lamentują że są okropne, nudne i to tylko farma golda. To mają rację. Jeśli chodzi o housing to mogli się bardziej postarać. Nie wiem czy ktoś z grał w FF 14 ale tam Housing jest zrobiony wyśmienicie.

Dla przykładu jest lokacja gdzie swoje domy gildijne ma około 25 gildii, i każdy się tam widzi. Następnie w tych domach gildijnych są pokoje gildiowiczów które można odwiedzać. To jest naprawdę dobrze zrobiony housing.
permalink wysłany:
A poza tym, że się widzą i mogą odwiedzać to co tam robią? Jest coś co by do WoW'a się dało przenieść? Bo widzenie innych graczy i tyle, to nie jest coś na czym mi zależy. Same odwiedziny w garnizonach są. Akurat to w tym dodatku lubię. Inna sprawa, że już budynki stoją bezproduktywnie, ale rozbudowa i poczucie posiadania własnej twierdzy było ok :)
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
A pod tematem reklama priva classica przypadek nie sądze
  Gapcio
permalink wysłany:
A pod tematem reklama priva classica przypadek nie sądze

Hahaha... Nie sądze.
permalink wysłany:
Jak wy korzystacie z internetów bez ADblocka?:>
Already they plot against us.
Seize this moment, Varian.
Dismantle the Horde...

Szukasz dużej, aktywnej gildii? Lej Horde W Morde na Wildhammer to miejsce dla Ciebie. Zapraszamy :)
permalink wysłany:
no dobra nadchodzi nowy pacz nowe zmiany nowe misje (w tym port i misje morskie) więc do cholery może blizz pomyśli i zwiększy ilość możliwych fallowerów bo mam ich ponad 35 i mogę używać zaledwie 25... to po kiego grzyba można ich zdobyć więcej jak nie można użyć wszystkich
http://i61.tinypic.com/o0orxx.jpg
permalink wysłany:
Czasem to się zastanawiam jak ja przez 8 lat mogłem grać w tą grę i mieć z niej tony ubawu skoro ona jest taka zła i Blizzard tak bardzo nas nienawidzi, i w ogóle...
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3