WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nowości w WoD

permalink wysłany:
A co jeśli zamiast nowego tiera dostaniemy dungeony w content patchu? Takie tylko moje przypuszczenia, ale community prosiło o więcej dungów od dawna, także kto wie.
  Savrash
permalink wysłany:
Czekać na dodatek dwa razy dłużej, dostać dwa razy mniej, zapłacić tyle samo.
Obrazek mojego autorstwa:
Spoiler (pokażukryj)
http://s6.ifotos.pl/img/Bloodjpg_eapwhrr.jpg
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
permalink wysłany:
@Quass, ale cóż z tych dungów ? Popatrz sobie ile dostaliśmy raidów, dungów w Wotlk... To jest żenujące co oni robią...
permalink wysłany:
@Eliska ja po prostu wolę nie oceniać całej ekspansji jeszcze przed premierą, bo nie wiadomo jak się sytuacja rozwinie. Zwłaszcza że większość info od Blizzarda to "zobaczymy co będzie". Ale tak jak w linku od Savrash jest napisane, wydaje mi się że zakładają 2 tiery przy nowym dodatku co 1,5 roku. Przy ogólnym przebiegu ekspansji (Z tier patchem co 6 miesięcy) myślę że to całkiem niezła opcja.
permalink wysłany:
Jak pisał Quass - czy Blizzio przypadkiem nie zakładał, że teraz będzie pluć dodatkami co 1,5 roku, nie 2 lata by zazębić bardziej dodataki?

W rok od premiery MoP akurat nam wyszło SoO, które siedzi z nami drugi rok dodatku (tak, połowa obecnego dodatku to SoO, podobnież prawie połową Cata było DS, a połową WotLK ICC/RS).

Sama ilość czasu "poświęcanego" na dany tier (początkowy/ostatni) się nie zmieni, jedyne co stracimy to mid-tier z powodu przyspieszonego wydawania dodatków (miast end-tiera na 6.3 otrzymamy start-tier 7.0)

Plus nikt nie broni ich z wypuszczeniem dwóch instancji raidowych na tier (SoO powinno być dwoma raidami... Vale of Eternal Sorrows tak bardzo nie pasuje do oblężenia stoli orkowej... tak bardzo) - wszak obecny start-tier WoDa jest rozdzielony i High Maul ruszy dopiero 2 miesiące po Blackrock Foundry... nie widzę problemu aby zaprojektować jakiś duży tier na 12+ bossa i podzielić to na dwie części udostępnione w odstępie czasowym.

Jedynym motywem będzie jakieś solidne rozbalansowanie tego co by nie wyszło, że drugi tier raidowy będzie z nami przez 2/3 dodatku.


A teraz, nostalgia googles off i
Popatrz sobie ile dostaliśmy raidów, dungów w Wotlk...
Primo - WotLK był xpaciem dwuletnim, nie 1,5 rocznym dalej:
Raidy WotLK: Ulduar, TotGC (będące zapchajdziurą, którą obecnie wszyscy hejcą), ICC + rehash Naxx i 4 -"wielkie raidy z 1-2 bossami" - Nexus, Onyxia (rehash lol :D), RS, OS (z tych ostatnich to da się w sumie 1 raid sklecić) - fakt liczba dosyć imponująca i nie ma tu co zaprzeczać (4 "raidy" (jeden zlepiony ze smoczków) + jeden rehash)

Pamiętajmy, że w WoDzie blizz przymierza się do udostępnienia nam części raidów w trybie "Legacy", a więc jakby nie patrzeć będziemy mieli takie oficjalne pełnoprawne rehashowanie jak Naxx i Onkę :D

W WoDzie mamy obecnie 2 "raidy" i z tego co pamiętam 5 rehashów w Legacy - oczywiście nie biorę pod uwagę rozmiaru konkretnych tierów, a ilość instancji (inb4 Blizzdron broni swojej firmy)

Liczba dungeonów na starcie WotLK i WoD jest podobna, plus blizz obiecał wprowadzić nowe w content patchu gdyż brak dungów w MoPie uznał za błąd

tl;dr
Wszystko to póki co spekulację, narzekać na Blizz zacznę dopiero na koniec dodatku

PS. Dużo contentu na start to miało TBC, a nie WotLK :D
http://backloggery.com/ludek_cortex/sig.gif
Poważny avatar by Kojt <3
permalink wysłany:
Więcej newsów od Toma z Gamescoma! (Te dobre ignorować!)

Legendarki:
- Legendarny Gorehowl może zostać jedną z legendarek poza pierścieniem.
- Podobnie jest ze staffem Teron'gora
- Efekt wizualny legendarnego pierścienia będzie się zmieniał razem ze specjalizacją klasową.

Content "Timewalker" (Skalowane Dungeony)
- Zespół deweloperski wciąż pracuje nad odpowiednim systemem nagród do dungeonów Timewalker
- Dungeony Timewalker nie będą aż tak wymagające jak heroiki w WoD, ale będzie to dobry sposób na chwilę nostalgii, lub pomoc levelującemu koledze.
- Raidy Timewalker wymagają więcej pracy, ale mamy plany także je wprowadzić po ukończeniu dungeonów.

Inne:
- W teorii WoD może mieć tylko 2 raid tiery, zależnie od tego jak szybko następna ekspansja zostanie ukończona.
- Wersja Molten Core dla maksymalnych leveli nie zabrała nam dużo czasu, ponieważ nie jest zaprojektowana jako content powtarzalny.
- Nowe nagrody zostaną dodane do world eventów w miarę możliwości, jednak w tym momencie zespół deweloperski pracuje nad aktualizacjami 6.1 i 6.2
- Kil'jaeden i Archimonde będą w dodatku, ale nie jako bossowie. Burning Legion także odegra w nim rolę.

Ja idę lulu, miłego czytania z rana. :3
permalink wysłany:
To w sumie dobre wiadomości.... Ale hejcimy za brak info, odnośnie tego jak teraz dziwne wyglądają staty itemów i, że dalej brakuje niektórym ich ważnych skilli i zakładek na totemy/pułapki.
permalink wysłany:
http://i.imgur.com/5ZZW0gZ.png

No dobra, ale czy w praktyce to oznacza, że jedyny raid, poza tymi które mamy, jaki jeszcze będzie w dodatku, to już ostatni raid? Mogli by dodać nawet jakiś mniejszy, 4-6 bossów. Chociaż nie narzekam, bo dwa pierwsze są naprawdę duże.


Nowe ekrany wyboru postaci:
Dwarf:
Spoiler (pokażukryj)
http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/august/dwarfCharSelect.jpg

Night Elf:
Spoiler (pokażukryj)
http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/august/nightElfCharSelect.jpg

Orc:
Spoiler (pokażukryj)
http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/august/orcCharSelect.jpg

Tauren:
Spoiler (pokażukryj)
http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/august/taurenCharSelect.jpg

Undead:
Spoiler (pokażukryj)
http://media.mmo-champion.com/images/news/2014/august/undeadCharSelect.jpg


Przy dwarfie jest troszkę złe ułożenie światła, bo stoi w cieniu.
permalink wysłany:
yyy to Highmaul jest "glownym" rajdem patcha ? Wydawalo mi sie ze Highmaul otwieraja przed Blackrock foundry i glownym bossem jest Blackhand.

Co do samych rajdow to moim zdaniem slabo, powinny byc 3 w odstepach co 6-7 miesiecy i male patche z pierdolami pomiedzy, tak jak w mopie tylko szybciej bez ponad rocznego SoO. Jezeli planauja 2 rajdy i Tanan ma byc otwarte w content patchu 6.2 i to ma byc final to bieda straszna. Ja sobie myslalem ze bedzie t17, rozprawimy sie z Iron Horda w mid-tierze rajdowym i ostatni patch to jazda na Legion i wstep do nastepnego dodatku. Jak jeszcze nie dadza nowych dungeonow to coz...called it, cata 2.0
permalink wysłany:
Ale cóż z tego, że możę będą dodatki co 1,5 roku ? Już zapomnieliście jak miało nie być powtórki z DSem ? Przecież sami mówili, że nie będzie znowu takiego przestoju... i co ? MoP 1 rok i 3 miesiące SoO...

Zresztą nie bardzo rozumiem skoro w takim Wotlk który trwa 2 lata wydają 4 fajne większe raidy i do tego jeszcze dungeony fajne i całość trwa 2 lata, a teraz całość ma trwać 1,5 roku i mają wydać 2 biedne tiery to czy wy myślicie, że dodatki będą szybciej ? Przecież ktos tam pracuje nad nowym dodatkiem chyba od poczatku albo po ostatnim tierze i skąd pomysł, że w krótszym czasie nagle po 10 latach zaczną robić dodatki szybciej...


Inn sprawa Obecnie wychodzi, że mam bulić co 2 lata 120 zł, a teraz ma to być co 1,5 roku 120 zł... żenujące.

I w ogóle jakiś argument bez sensu przecież...

DS ostatni tier ponad rok przerwy
MoP ostatni tier ponad rok przerwy

A teraz niby jak ma być wg., tej wypowiedzi ?

WoD wychodzi mija 6 miechów dają nowy tier, czyli ostatni i ile nam czasu zostaje ? 1 rok YAY ! a jak nie wyjdzie bli$$isiowi kolejny raz obiecanki cacanki to najwyzej poczekacie 1,5 roku...
permalink wysłany:
A tak wg wiadomo kiedy wyjdzie patch zapowiadający całego woda (taki jak był przed mopem )
permalink wysłany:
Właściwie to ja też nie wiem co myśleć, niby premiery jeszcze nie ma to i nie ma co oceniać ale jak to ma tak wyglądać, 2 tiery to wydaje się biednie.
permalink wysłany:
Pytanie ile jeszcze bossow bedzie w tych rajdach ktore maja byc. Jezeli powyzej 13 to ok. Gorzej jak bedzie crap typu Ds/Fl z 7/8 bossami to gl hf...
permalink wysłany:
Blizz powiedział że praca nad night elfem idzie pełną parą całkowicie gotowy ma być w październiku .
Więc zaraz pewnie będzie Artcraft


I jeszcze jedno orki po premierze woda będą mogły być proste a inne rasy wzamian to będą miały do wyboru nowe kolory skóry itp .
permalink wysłany:
Darnoker napisał :
I jeszcze jedno orki po premierze woda będą mogły być proste a inne rasy wzamian to będą miały do wyboru nowe kolory skóry itp .
Ale to jest gdzieś potwierdzone, czy to tylko twój domysł? Bo na razie nawet prostych orków nie potwierdzili, tylko odnieśli się do tego, że może w którymś patchu to wprowadzą.