Human ma za duze rece, trochę jak małpa. Mimika tez dziwnie wygada, jak prosto z gnoma skopiowana. Dla tak groteskowych postaci jak gnom czy ork to moze pasuje, ale na humanie troche dziwnie niektore miny wygladają.
Humanka na pierwszych pokazach tez yła jakaś lepsza.
Set dk to syf. Gardzę tą klasą, więc nic sie nie stało przez to:p
|
|
Jako wojownik, paladyn i ewentualnie mnich oraz łotrzyk to ok. Ale jak ludzcy magowie, czarnoksiężnicy oraz kapłani nabyli taką klatę i bicepsy? Od podnoszenia ciężkich ksiąg i zwojów? :) Wiem, że wcześniej można było się o to się przyczepić, ale Blizzard jednak mógł dać możliwość ustawiania tuszy. Choć zdaję sobie z tego, że raczej to nierealne jest. |
|
Czy te uszy nie są przypadkiem trochę za długie!? |
|
Uszy są za długie i ma za duże brwi. A co do humana nie tego się spodziewałem gdyby byli zieloni wiele by się od ogrów z shreka nie różnili, są za mało ludzcy przypominają jakiś neandertalczyków. Co do setu sk to nie wiem czy się śmiać czy płakać.
|
|
Elfki wyglądają naprawdę dobrze ... Widać zrezygnowali z grubych przedramion dla płci pięknej, teraz tylko na Belfke czekac (czego jasno domagali sie ludzie w ankiecie na forum xD). No i belfa. I trolla :D
Set dla DK porażka, ot też chciałbym to napisać. Edit. Aha, na wowheadzie mozecie zobaczyc juz te nowe modele (male draenei, forsaken), a także jak wasze postacie bede wyglądały ^^ |
|
Hej, dawno mnie tu nie było. A szkoda bo dzieje się, o dzieje :)
Dlaczego wszyscy warcraftowi faceci humana muszą mieć złamane nosy? Napakowani też są za bardzo. Niedawno widziałem drugą część filmu 300. Zrywałem boki kiedy główny bohater narzekał na swoją armię, wskazując iż do dyspozycji pozostawiono mu poetów i rolników. Hahah a jaką ci "poeci" mieli sylwetkę. Same koksy. Komicznie i niemniej dziwnie niż napakowani kapłani i magowie. A mięśnie bicepsa i tricepsa u samca Dranei wyglądają karykaturalnie. Mógłby blizzard wprowadzić jakieś opcje co do wyboru sylwetki, bo kształty ala hardcorowy koksu nie zawsze do mnie przemawiają :) |
|
To jest największy błąd Blizzarda, że nie chcą zmienić ewidentnie spierdzielonych modeli tylko podnoszą jakość tekstur, bo jakaś garstka oszołomów będzie później płakać, że jego postać inaczej wygląda. Przecież te ręce wołają o pomstę do nieba, wyglądają jak u jakiegoś goryla. Ten sam problem jest z garbem u orków, w grze są krzywi jak ruski paragraf, a w każdym cinematicu, arcie i trailerze stoją prosto.
Nie rozumiem tego podejścia Blizzarda, to jest najlepszy moment, żeby się zabrać za poprawę takich rzeczy, ale oni jadą po linii najmniejszego oporu, bo boją się małej grupy płaczków -_- Chyba, że kiedyś doczekamy się motywu, że będziemy mogli sobie ustawiać postawę, wielkość, umięśnienie, itd., ale raczej nieprędko to nastąpi. A męczyć się z obecnym wyglądem będzie trzeba przez kolejne parę lat. |
|
Beast jako mount!!!!!!!!!! Nareszcie jakiś ciekawy mount!
Dostałem kolejną szansę, nie potrafiłem tego docenić. Nie potrafię się zachowac.
|
|
Niektóre z nowych modeli zostały dodane do tworzenia postaci :) Zobaczcie sami.
|
|
Mój szamanik będzie bardzo szczęśliwy! <333 |
|
Set DK to koszmar. Nie wiem co blizz wymyślił z kolcami i hełmem z 1 okiem ale niech to przestanie.
Modele mi się podobają,jakoś nie widzę zmian u humanki A Beast jako mount jest świetne tylko SKĄD? To przecież występuje tylko w przedszkolu wujka Ragnarosa a on chyba się nie przenosi na Draenor |
|
Na ołtlandach były podobn tylko już spaczone. Pieski można chyba generalnie pod żywiołaki ognia podczepić. A żywiołaki są wszedzie.
|
|
Odświeżone blackrock spire?
Dostałem kolejną szansę, nie potrafiłem tego docenić. Nie potrafię się zachowac.
|
|
Nowy model humana wydaje mi się być stworzony przez kogoś kto za dużo disneya ogląda XD
|
|
Tak jakby cyklopowy hełm ma już DK w T16 (w sumie jedynym tierze który poza startowymi Dkczowymi wygląda nieźle... choć i tak preferuję jego kombinację ze startwówką) |