WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Nastepny dodatek

  Gapcio
permalink wysłany:
Może łowca głów?
permalink wysłany:
coś w tym stylu
wysłane po 2 minutach 48 sekundach:ale dla rogala to nie mam pomysłu
Światłość!
permalink wysłany:
Jako że gram warriorem, 4 spec jako dystansowy byłby całkiem nie głupi, chociaż ciężko przy obecnej mechanice gry zrobić z rzucania ''bronią'' coś fajnego, inaczej sie to spisywało w Guild Wars 2 bo tam było to naprawdę ''fun'', warrior jest obecnie jest z najnudniejszych klas i gdyby nie to że jest najlepiej ubraną moją postacią to pewnie bym na niego nie spojrzał, warrior to klasa jedynie dla fanów tego gatunku.
Walki z bossow raidowych
permalink wysłany:
Co do Warriora rzucającego toporkami to muszę was zmartwić, już zaklepane:
http://www.wowhead.com/item...

Co do 4 speca dla Rogala to mi się marzy tank spec, polegający na nakładaniu na przeciwnika pierdyliona krótkich debuffów obniżających zadawany dmg (+ specjalne trucizny i może jakiś dodatkowy defensywny cooldown). Takiej mechaniki chyba jeszcze nikt nie ma.

No i wyobraźcie sobie instancję!
Rogal_tank: Nie pulować przede mną.
Hunterpl atakuje pierwszy grupę mobów
Rogal_tank: TY ŁAJZO! *Vanish*
Hunterpl dies.
Tank idealny!
  Tomia
permalink wysłany:
Blood mag dla mnie nie ma klimatu i trochę nie pasuje do obecnego. Jedynie jako całkowicie nowa klasa. Mam nadzieje ze arcane w końcu całkowicie przerobią. Jest to jeden z najnudniejszych specy w grze i przez te wszystkie dodatki nic z nim nie zrobili. W porównaniu do takiego locka, ktory dostał osobne mechaniki w kazdym specu, mag wydaje sie całkowicie olewany przez blizza.

Rog tank to przesada. Wystarczy juz ze mamy śmiesznego monka rzucającego beczkami w bosow.
  mikbur
permalink wysłany:
null
  Savrash
permalink wysłany:
Dark Shaman byłby dobry jako 4 spec szamana, czemu by trochę nie "wypaczyć" tej klasy . Chociaż, jak dla mnie, i tak wolałbym żeby wprowadzili nową klasę zamiast dodawać 4 speca .
https://i.imgur.com/Wo6qlaB.png
permalink wysłany:
Ciekawe jak by miał wyglądać 4 spec dla hunta? :p
permalink wysłany:
Ataki magiczne lub walka wręcz (czyli to czym było kiedyś survi)
permalink wysłany:
Trudniej dać każdej 4 spec niż nową klasę stworzyć, oj już niech będzie,dajcie nam Demon Huntera ,nie będziemy wybrzydzać,jak już blizard tak nalega...:)
Światłość!
permalink wysłany:
Czy ja wiem czy tak trudno wymyślić? Moje propozycje

DK- caster oparty na death coilach i dotach, albo rozbudowa tego co jest teraz czyli heala
Rouge- range oparty na throw, albo tank oparty na unikach
Mage- blood mage
druid- ma
hunter- spec oparty na atakach magicznych (może jeszcze nie używający w ogóle peta), albo melee czyli to czym mogło być kiedyś survi
shaman- tak jak ktoś wyżej wspominał dark shaman
warlock- zrobienie dodatkowego speca tanka który by tankował petem
warrior- dps ale oparty na krwawieniach itp
priest- jakiś dps oparty na świetle
palladin- shocadin czyli caster
monk- caster, dodać styl red crane który byłby dla heala a ten dps byłby oparty na jade sempercie

Ale ja też bym wolał nową klase, DH albo może Tinker
permalink wysłany:
kuturin napisał :
Czy ja wiem czy tak trudno wymyślić? Moje propozycje

DK- caster oparty na death coilach i dotach, albo rozbudowa tego co jest teraz czyli heala
Rouge- range oparty na throw, albo tank oparty na unikach
Mage- blood mage
druid- ma
hunter- spec oparty na atakach magicznych (może jeszcze nie używający w ogóle peta), albo melee czyli to czym mogło być kiedyś survi
shaman- tak jak ktoś wyżej wspominał dark shaman
warlock- zrobienie dodatkowego speca tanka który by tankował petem
warrior- dps ale oparty na krwawieniach itp
priest- jakiś dps oparty na świetle
palladin- shocadin czyli caster
monk- caster, dodać styl red crane który byłby dla heala a ten dps byłby oparty na jade sempercie

Ale ja też bym wolał nową klase, DH albo może Tinker

Pare rzeczy widzę inaczej

DK-caster oparty na mocy runicznej i przywoływaniu broni zaklętych mocą runiczną pod swoją komendę
Shaman-Earth Warden czyli Tank spec oparty na skałach itp
Mage-dps oparty na Al'arze albo Runemaster
Hunt-male spec w którym łączymy sie z petem w jedność i nawalamy jak zwierz
Rouge-tankowanie odpada
Warrior-spec w którym nośimy na plerach baner ranimy okrzykami i dowodzimy(taki buffier)
Monk-nie ma sensu zamieniać stanców po to by sie zgadzało z pelerynką

Ale ja też gdybym miał do wyboru to a DH wybrał bym DH
permalink wysłany:

Moje propozycje

Rogue Strażnik - Pamietamy Maiev Shadowsong która była strażniczką naszego ulubionego czarnego charakteru Illidana, dlaczego by nie zrobić czegoś w ten deseń? spec polegający na wszystkim co mroczne, cieniu. Propozycje skilli dla naszego strażnika

Błysk - Teleportacja na krótki dystans
Uderzenie Cienia - Rogue tworzy duplikat cienia wroga, jego obrażenia są zwiększone gdy postać wroga stoi w cieniu.
Zemsta (ostateczne) - Rogue strażnik tworzy Awatara Zemsty który przywołuje niezniszczalną jednostkę z każdego pobliskiego ciała.


Hunter Infiltrator - Hunter który polega na kamuflażu, szybkim zmienianiu sie między łukiem i bronią sieczną, nie używający peta.

Dezorientacja - Hunter tworzy 3 duplikaty swoich wrogów, losowo zostają rozstawieniu po planszy, tylko jeden duplikat otrzymuje realne obrażenia.

Intryga - Hunter przybiera postać losowego przeciwnika, który dodatkowo otrzymuje obrażenia atakując swojego własnego klona, dobre do solowania i na areny.

Obsesja - Hunter zmienia stance, na bronie 2 bronie sieczne jednoręczne i szarzuje(doskakuje) na przeciwnika zadająć mu głębokie rany, które nakładają debuffa z każdym następnym trafieniem nawet z łuku.
Ewakuacja - Skill który miałby fajnie działać z obsesją, hunter robi salto w tył tym samym zmieniając stance na łuk, i otrzymując dodatkowo zwiększoną predkość ruchu i szybkość ataku, te skille miałyby działać na zasadzie combo.

Chaos - Hunter strzela w losowym kierunku tworząc naprowadzane strzały, które kierują sie w stronę przeciwnika, obniżając pancerz oraz spowalniając cel, przeciwnik może ich uniknąć.

Pułapki przylepne - Wiem że hunter już ma takie pułapki, ale te działałby na zasadzie debuffa, pułapki które przyczepiają sie do przeciwnika lub ścian, można by było takowe usunąć dispellem.


Warrior Demonslayer - Kto by nie chciał zagrać wojownikiem zabójcą demonów, samo to brzmi epicko
wojownik który upaja się krwią smoków zyskując ich sile i bojowe zdolności.

Nowy stance, zwiększona szybkość ataku, zwiększona prędkość resetowania sie sillów colldown wraz z otrzymywanymi obrażeniami, bonus z strzelania z broni palnej, nowa energia która zastąpi furie, krew demonów, wraz z jej ilością wzrasta tak zwany Rage.

Możliwość używania broni palnej zamiast siecznej, propozycje skilli.

Salwa - Wojownik kieruję strzelbe w strone przeciwnika i ciska w niego ogromną ilość kul, które rozpryskują sie w losową stronę kładąc przy tym debuffa podpalającego przeciwnika.

Jak nasi przodkowie przed nami - Warrior dostaje kuźnie w której jak deathknight, może odpicować broń, nie koniecznie zaklinać ale nakładać na nią różne skille tylko na wyłączność.

Rzucanie bronią tak jak już ktoś tu wspominał.

Łowca głów - Warrior może podnosić po zabiciu przeciwnika jego głowę, i przyczepić np na pas lub broń, bardziej kosmetyczne ale ile frajdy by sprawiło.

Zniewolenie - Warrior oddaje sie całkowicie pod wpływ demonów, przez krótką chwile jego obrażenia rozkładane są w czasie, + 300 % obrażeń od broni, wszystkie skille któych używamy pod tym wpływem są kosmetycznie zmienione, dajmy przykład bladestorm, ciska np kulami ognia, tutaj otwarta jest furka na różne możliwości.

Może jak coś wymyśle to wrzucę inne klasy.






Walki z bossow raidowych
permalink wysłany:
IMO Hunter powinien mieć spec ala Beast Master z WC3, czyli jest melee (może nawet idea dual-wieldu będzie pasować), mógłby też domyślnie chodzić z dwoma petami na raz, jako że i tak jest melee.
You will die
  trag22
permalink wysłany:
Viper18 napisał :

Hunter Infiltrator - Hunter który polega na kamuflażu, szybkim zmienianiu sie między łukiem i bronią sieczną, nie używający peta

Hunter bez peta jakoś mi nie pasuje.
Ale można zrobić nową klasę ranged bez peta która używała by broni dystansowej
Na razie mamy tylko huntera spośród klas ranged nie castujących