Witajcie, mam taki problem zamówiłem w czwartek Woda w sklepie Avans i zapłaciłem przelewem. Wracam do domu i okazuje się, że moji domownicy odebrali już paczkę od kuriera. Otwieram a tam Minecraft na xboxa 360 z nalepką Warlords of draenor z tyłu opakowania i faktura za dokonane zakupy, oczywiście natychmiast to zgłosiłem ale na początku twierdzili, że to jest nie możliwe a potem, że mogę oddać do reklamacji ale poniosę koszty. Coś tu jest totalnie nie halo i chciałbym was spytać co robić w takiej sytuacji, z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam.
|
|
1) zachowaj opakowanie paczki od kuriera
2) zachowaj dokument zakupu/zrób kopię/skan itp. 3) zrób zdjęcie/skan gry. Nie wiem, czy z tyłu opakowania widnieje kod kreskowy, ale jeśli da się go zeskanować i przesłać mailem z reklamacją, to mogą sprawdzić, czy kod zgadza się z ich stanami magazynowymi. 4) upewnij się, że na 100% zamówiłeś WoDa, a nie Minecrafta (wiem, że to absurd, ale sam pracowałem w sieci rtv-agd i wiem, że ludzie potrafią źle wpisać 6 cyfr numeru produktu, który służy w sieci do identyfikacji 5) Poszukaj, czy gdzieś jeszcze nie masz "dowodów" na to, że otrzymałeś to co otrzymałeś, a nie to co miałeś otrzymać, a co miało wyjść z tej sieci. Ogólnie AVANS przeżywa poważne problemy od kilku lat. nie twierdzę, że pracują tam gimbusy, które nie potrafią wysłać paczki albo robią takie błędy celowo, celem obciążenia klienta kosztami 6) niestety koszty reklamacji zawsze ponosi klient. chodzi o koszty przesyłki/korespondencji itp. Przeczytaj, czy w procedurze reklamacyjnej natychmiast musisz odesłać produkt, czy najpierw skontaktować się i rzetelnie opisać problem. I tak na końcu musisz go odesłać, ale najpierw dowiedz się jakie są procedury. 7) przejrzyj google - wpisz avans problem z wysyłką, nie zamawiany towar itp. może tego typu przypadki już się zdarzały. jeśli wszystko inne zawiedzie - zgłoś sprawę do UOKiK. jest szansa, że twoją skargę prześlą do centrali i coś pomogą.
kasa na token za 30zł
|
|
Dzięki za odpowiedź ;) Pokieruję się Twoimi radami.
|