Dopiero zaczynam stawiać moje kroki w wowie (lvl 40) i chciałbym Was zapytać o profesje jaką polecacie.
Otóż gram rogalem pvp i jest to moja jedyna postać na serwerze. Myślałem o skinning i leatherworking ażeby zrobic sobie torby, ubranie na start plus farmic żeby uzbierać kiedys na free abonament ;)
Ale jako że się znam - tyle co przeczytam, chciałbym się poradzić mądrzejszych :)
dodam tylko że gram z kolegą który robi herbalizm + alhemie i wolałbym tego nie powielać.
Dziękuje za wszelkie porady :)
|
|
Dla rogala fajny jest skinning bo daje Ci 1% critical hit. Ale i tak jestem zdania zebys co Ci pasuje najbardziej.
|
|
Profesje chyba już od WoD-a nie dają żadnych unikalnych bonusów do walki, jeśli się nie mylę.
|
|
A teraz nieco rozwinę (w osobnym poście, żeby mieć pewność, że nie przegapisz).
1. Na początku weź dwie profesje zbierackie. Jeśli nie chcesz mieć herbalism, to mining i skinning. Spośród przedmiotów z profesji przetwórczych ze starszych dodatków sprzedają się tylko niektóre przedmioty, a w tym trzeba się orientować. A ze skórami czy skałkami nie ma wielkiej filozofii. Po prostu sprzedajesz to, co uzbierasz za ile się da na AH. Swoje docelowe profesje wybierzesz przed wyruszeniem na Draenor (albo tuż po postawieniu warowni). Tam je wylewelujesz na poziom około 700. 2. Z leatherworking raczej toreb sobie nie zrobisz. Od tego to raczej tailoring, ale w sumie na start możesz sobie kupić parę neatherweave bagów (są dosyć tanie, a mają 16 miejsc), a jak trochę zarobisz, to hexweave (największe, ale trzeba trochę zarobić). 3. Ekwipunek z profesji raczej nie jest do niczego potrzebny. Spokojnie poradzisz sobie z tym, co dostajesz z zadań czy dropów. Zazwyczaj w sumie taki sprzęt będzie i tak lepszy. |
|
dzięki tak uczynie, ale nadal nie wiem co wybrac, na czym się zarobi i będzie dośc noob friendly.
Co byście sami zrobili mając rogala jako jedyny char na jakims nowym serwerze? |
|
Logika podpowiada, żeby wybrać takie profki, na które zawsze jest popyt. Ze zbierackich będzie to Herbalism i Mining, a z tych bardziej twórczych Alchemy, Jewelcrafting i Enchanting. Dlaczego? Bo każdy szanujący się gracz potrzebuje flasków, potków, gema, czy enchantu. Najwięcej idzie się obłowić przy premierze nowego rajdu (topowe gildie potrzebują masę takich itemów), chociaż podczas stagnacji nadal ma się stały zysk na pewnym poziomie (łatwo wykalkulować np. ile musisz farmić/stworzyć, żeby uzbierać na pre-paid do końca miesiąca).
|
|
Na sam początek polecam mining i skinning. Zarobisz sobie na podstawowe rzeczy takie jak bagi czy latanie. Na 110 lvl możesz przy nich zostać, ale warto wtedy zastanowić się nad zmianą. Ja osobiście mam alchemie i herbalism i całkim dobrze zarabiam. Na drugiej postaci mam enchanting i też szybko wszystko się sprzedaje na ah.
|