WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Podsumowanie Q&A z Ionem Hazzikostasem - 15.03.18

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Podsumowanie Q&A z Ionem Hazzikostasem - 15.03.18

  Quass:
https://wowcenter.pl/Files/bfa_devqa_01_head.jpg

Wczoraj wieczorem na Twitchu odbyła się kolejna sesja Q&A z dyrektorem gry World of Warcraft, Ionem Hazzikostasem. Dotyczyła ona oczywiście nadchodzącego dodatku Battle for Azeroth, a pośród poruszonych tematów znalazły się m.in sprzymierzone rasy, zmiany w klasach i umiejętnościach oraz profesje. Tym razem obyło się bez większych ogłoszeń, za wyjątkiem oficjalnego potwierdzenia ludzi z Kul Tiras jako sprzymierzonej rasy. Poniżej znajdziecie zapis z wczorajszego streamu jeśli chcecie obejrzeć go w całości, a także podsumowanie najważniejszych informacji.

Zapis streamu


Podsumowanie

Sprzymierzone rasy
  • Ludzie z Kul Tiras zostali oficjalnie potwierdzeni jako nowa sprzymierzona rasa dla Przymierza.
  • Na początku nowego dodatku zostaną wprowadzone w sumie cztery sprzymierzone rasy: zandalari, ludzie z Kul Tiras, krasnoludy Dark Iron i orkowie Mag'har z Draenoru.
  • Nie wiadomo jeszcze, czy zandalari będą mogli być paladynami. Gracze będą musieli poczekać do premiery, aby się przekonać.
  • Nowe sprzymierzone rasy prawdopodobnie będą pojawiać się w parach.
  • Twórcy wiedzą, że gracze chcieliby zobaczyć więcej opcji zmiany wyglądu dla sprzymierzonych ras. Na ten moment mają one priorytet nad zwykłymi rasami.
  • Zmiany w procesie tworzenia postaci są w planach, ale nie jako główny element Battle for Azeroth.
  • Możliwe, że kiedyś zwykłe rasy również otrzymają odpowiednik zbroi rasowych.

Klasy i balans
  • Dawniej deweloperzy "zmuszali się" do przyznawania klasom w każdym dodatku nowych umiejętności, chociaż nie zawsze tego potrzebowały. Teraz robią to przy pomocy odrębnych źródeł, jak artefakty w Legionie czy zbroja Azerite w Battle for Azeroth.
  • Utracenie cech artefaktów i umieszczenie powiązanych z nimi umiejętności w drzewku talentów z początku może boleć, ale wybór ten został podjęty biorąc pod uwagę długoterminowe zmiany w klasach.
  • Po premierze Battle for Azeroth wciąż będziecie mogli korzystać z artefaktu, ale jego cechy i umiejętności nie będą aktywne. Z czasem zamienicie go na inną broń.
  • Deweloperzy muszą być ostrożni z balansowaniem umiejętności unieruchamiających i oszołamiających graczy, gdyż zbytnie ich osłabienie może zamienić rozgrywkę w wyścig obrażeń. Natomiast uważnie przyglądają się, czy któreś z tych umiejętności nie są zbyt silne.

Rajdy i podziemia
  • Twórcy starają się balansować PvE biorąc pod uwagę zarówno mityczne podziemia, jak i rajdy.
  • Główne statystyki powinny mieć większe wartości w nowym dodatku, a poziom przedmiotów lepiej odzwierciedlać ich siłę.
  • System Personal Loot ma pozostać jedyną opcją w aktualnych rajdach.

Profesje
  • Profesje mają teraz maksymalny poziom równy 100, a nie 700. Z tego powodu Blizzard podzielił profesje wytwórcze na różne działy, np. Outland Blacksmithing lub Kul Tiran Blacksmithing, które awansuje się osobno.
  • Wytwarzanie ekwipunku i ulepszanie go przy pomocy Obliterum sprawdziło się w miarę dobrze. Deweloperzy chcą, aby przedmioty te były przydatne, ale eksperymentują wciąż z różnymi rozwiązaniami.

Inne
  • Nowy dodatek powinien być przyjazny dla altów, zwłaszcza, jeśli gracze mają postaci w obu frakcjach. Tym razem nie powinno być też tylu problemów z nadrabianiem zaległości, jak w przypadku Artifact Power na początku Legionu.
  • Nagrody powiązane z systemem prestiżu PvP wciąż będzie można zdobyć w Battle for Azeroth. Gracze nie muszą się więc spieszyć, by uzyskać je przed końcem Legionu.
  • Tablica z misjami i czempioni powrócą w nowym dodatku, ale prawdopodobnie w jeszcze bardziej ograniczonej formie. Misje będą powiązane z kampanią wojenną, ale twórcy nie chcą już wykorzystywać ich jako bariery czasowej do odblokowywania kolejnych etapów rozgrywki.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz