WoWCenter.pl
perseusz spełnił kryterium Death Knight osiągnięcia Blood Elf Slayer.     
FenomenSSL spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
St3aDq spełnił kryterium Roasted Beef osiągnięcia Cataclysmically Delicious.     
Ishar spełnił kryterium Death Knight osiągnięcia Goblin Slayer.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Gloinarius spełnił kryterium Death Knight osiągnięcia Blood Elf Slayer.     
Corem zdobył Coral-Edge Band.     
MakaO zdobył osiągnięcie Occu'thar.     
Zaskroniec zabił The Spirit Kings po raz 5.     
Lethrill zabił Gul'dan (Raid Finder Nighthold) po raz 1.     
Martwywilk zabił Megaera (25H) po raz 4.     
Ryba zdobył osiągnięcie Now You're Cooking with Netherlight.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Raaban zdobył osiągnięcie Extinguishing Draenor.     
Gelu zdobył Shriveled Troll Heart.     
Havkek zabił Madness of Deathwing (25H) po raz 1.     
Danelar zdobył osiągnięcie Explore Terokkar Forest.     
Kanalia1902 zdobył osiągnięcie Explore Un'Goro Crater.     
KuczyK zdobył osiągnięcie Leading the Cavalry.     

Legion | Zmiany w balansie klas (22.02.17)

BlizzCon 2017 już za:

Patronat medialny

Partnerzy

Portal o grach MMO.
Skyrim
Game Exe - portal fantastyczny

Forsaken

Śmierć, zamiast stać się wybawieniem dla ludzi zgładzonych podczas kampanii Króla Lisza, okazała się być ich przekleństwem.

Czytaj dalej...
Ważne

Legion | Zmiany w balansie klas (22.02.17)

  Quass: Tagi: wow, legion, klasa, balans, pve, pvp, hotfix, patch-notes
http://wowcenter.pl/Files/legion_hotfix_01_head.jpg

Dzisiaj na europejskie serwery trafiła nowa łatka, która wprowadza spore zmiany w klasach. Dotyczą one głównie PvP, jednak Rycerze Śmierci doczekali się również niewielkiego buffa poza Arenami i Polami Bitew. Duża część zmian dotyczy bazowych statystyk (stat templates), które są przyznawane wszystkim graczom w walkach PvP i wyrównują ich poziom przedmiotów.

Cytat z: Lore (źródło)
PvE

Rycerz Śmierci

Unholy
  • Obrażenia czasowe od Virulent Plague zostały zwiększone o 67%.
  • Summon Gargoyle: Obrażenia od Gargoyle Strike zostały zwiększone o 50%.
  • Dark Arbiter: Obrażenia od Val'kyr Strike zostały zwiększone o 16%.

PvP

Rycerz Śmierci
  • Czas odnowienia Dark Simulacrum został skrócony do 25 sekund (wcześniej 30 sekund).

Blood
  • Rycerze Śmierci w specjalizacji Blood nie zadają już mniejszych obrażeń w PvP (wcześniej 10% mniejsze obrażenia).

Unholy
  • Obrażenia od Crypt Fever zostały zmniejszone o 15%.

Druid

Restoration
  • Nourish zmniejsza teraz czas ładowania Healing Touch o 0,2 sekundy (wcześniej 0,5 sekundy).
  • Nourish aktywuje teraz wyłącznie efekt czasowego leczenia Regrowth (wcześniej leczenie wstępne, po czym czasowe).
  • Abundance zmniejsza teraz czas ładowania Healing Touch o 5% za każde aktywne Rejuvenation w sytuacjach PvP.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt leczenia Wild Growth od Nature's Essence nie działał w PvP, jeśli Druid posiadał talenty Nourish lub Overgrowth.

Łowca

Survival
  • Obrażenia od Caltrops zostały zmniejszone o 20% w PvP i zmniejszają szybkość poruszania o 50% (wcześniej 70%).
  • Bazowa statystyka Agility w PvP została zmniejszona o 2,5%.

Marksmanship
  • Leczenie od Healing Shell nie jest teraz zmniejszane w PvP.
  • Obrażenia od Aimed Shot zostały zwiększone o 5% w PvP.
  • Bazowa statystyka Agility w PvP została zwiększona o 5%.
  • Bazowa statystyka Haste w PvP została zmniejszona o 15%.
  • Bazowa statystyka Mastery w PvP została zwiększona o 33%.
  • Bazowa statystyka Armor w PvP została zwiększona o 20%.

Beast Mastery
  • Bazowa statystyka Agility w PvP została zwiększona o 5%.
  • Bazowa statystyka Haste w PvP została zwiększona o 30%.
  • Bazowa statystyka Versatility w PvP została zwiększona o 25%.
  • Bazowa statystyka Mastery w PvP została zmniejszona o 25%.
  • Bazowa statystyka Critical Strike w PvP została zmniejszona o 30%.
  • Bazowa statystyka Armor w PvP została zwiększona o 20%.

Mag

Fire
  • Leczenie od Cauterizing Blink zostało zmniejszone o 33% w PvP.
  • Bazowe statystyki Intellect i Stamina w PvP zostały zmniejszone o 5%.

Paladyn

Holy
  • Avenging Crusader podczas leczenia ignoruje, czy w zasięgu wzroku znajduje się przeciwnik.
  • Avenging Crusader aktywuje teraz efekt leczenia od Judgment i Crusader Strike, nawet jeśli zadane obrażenia zostaną pochłonięte.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Spreading the Word powodowało aktywowanie czasu odnowienia Cleanse przez Blessing of Freedom.

Retribution
  • Bazowa statystyka Strength w PvP została zwiększona o 3%.

Kapłan

Discipline
  • Inner Renewal sprawia teraz, że Power Word: Radiance zwraca 25% many, jeśli zostanie rzucone na siebie (wcześniej 50%).

Łotr

Assassination
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że dodatkowy, darmowy efekt Wound Poison od Deadly Brew zwiększał obrażenia od Kingsbane.
  • Obrażenia od Poison Bomb zostały zmniejszone o 30% w PvP.
  • Efekt osłabiający leczenie od Wound Poison został zmniejszony do 20% w PvP (wcześniej 24%).
  • Bazowa statystyka Agility w PvP została zmniejszona o 5%.

Szaman

Elemental
  • Bazowe statystyki Intellect i Stamina w PvP zostały zwiększone o 5%.

Enhancement
  • Stormstrike zadaje teraz o 20% mniejsze obrażenia w PvP (wczesniej 15%).
  • Bazowa statystyka Agility w PvP została zwiększona o 10%.
  • Bazowa statystyka Stamina w PvP została zwiększona o 5%.

Restoration
  • Bazowa statystyka Versatility w PvP została zwiększona o 30%.

Wojownik

Arms
  • Bazowa statystyka Strength w PvP została zwiększona o 5%.
  • Bazowa statystyka Armor w PvP została zwiększona o 10%.
  • Bazowa statystyka Versatility w PvP została zwiększona o 17%.

Fury
  • Endless Rage zwiększa teraz czas trwania Enrage o 1 sekundę (wcześniej 2 sekundy).

Czarnoksiężnik

Destruction
  • Obrażenia od Chaos Bolt zostały zwiększone o 25% w PvP.
  • Reverse Entropy zmniejsza teraz czas ładowania Chaos Bolt o 0,25 sekundy w PvP (wcześniej 0,5 sekundy).
  • Backdraft zmniejsza teraz czas ładowania Chaos Bolt i Incinerate o 15% w PvP (wcześniej 30%).

Demonology
  • Bazowa statystyka Intellect w PvP została zwiększona o 5%.
  • Bazowa statystyka Haste w PvP została zwiększona o 50%.
  • Bazowa statystyka Versatility w PvP została zmniejszona o 25%.
  • Bazowa statystyka Mastery w PvP została zmniejszona o 25%.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz