WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

WWI 08 - Kolejne nowinki z panelu dyskusyjnego!

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

WWI 08 - Kolejne nowinki z panelu dyskusyjnego!

  Kumbol:
http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/images/news/2008-02/wwi08.pngDosłownie przed chwilą zakończył się ostatni dzisiejszy panel dyskusyjny, na którym uczestnicy tegorocznego WWI zadawali pytania twórcom World of Warcraft. Oto, co interesującego udało nam się wynotować:

- Prawdopodobnie Herbalism będzie profesją, z której pochodzić będą surowce potrzebne na tworzenie Inskrypcji.

- Wersja na Linuxa jest możliwa, ale nie mamy na ten temat żadnych ogłoszeń w niedalekiej przyszłości.

- Developerzy starają się zachować zróżnicowanie w stylu gry różnymi klasami pomimo, że klasy te mogą mieć wspólne role.

- Emoty Death Knighta będą miały zmodulowane dźwięki, by brzmiały bardziej 'nieumarle'.

- Developerzy chcą, by wygląd postaci i możliwość jej personalizacji zależała od tego, co gracz osiągnie w grze. Osiągnięcia te będą zupełnie podzielona na te zdobyte w PvP i PvE.

- Druidzi mogą liczyć na kilka nowych opcji wyglądu ich form, jednak developerzy chcą być ostrożni przy zmienianiu czegoś na stałe (podczas panelu developerzy wspomnieli sytuację z nową animacją stealtha).

- Do Stormwind zostanie dodany port, który będzie służył jako punkt połączenia z Northrendem.

- Jedną z nowych aren dodanych we WotLK będzie arena, która obecnie znajduje się w głębi Orgrimmaru. Developerzy chcą zachować stary świat żywy.

- Developerzy chcą zmienić nieco system pola widzenia w nowych arenach, np. w nowej arenie może znaleźć się kolumna czy blok, który będzie w stałym ruchu. Wszystko zależy od tego, jak dużo losowości twórcy zdecydują się wprowadzić do walk arenowych.

- Twórcy w chwili obecnej nie planują osłabiać starcia z Kil'jaedenem.

- Przykładami buffów, które we Wrathcie będą oddziaływać na wszystkich członków rajdu może być większość Szamańskich totemów, Battleshout

- Daggery będą dużo przydatniejsze dla Rogue'y we Wrathcie.

- Developerzy pracują nad czymś, co ułatwiłoby przełączanie się między różnymi ustawieniami talentów, jednak nie mogą w tym momencie powiedzieć nic więcej.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz