WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

liq

Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ... 112
permalink „Zbroja pvp a pve” wysłany:
Innymi słowy: jak wejdziesz w itemach z PvE do walki PvP zostaniesz szybko i sprawnie posiekany na kawałki. Zbroja PvP w PvE trochę osłabi twój np. dps no i masz nieprzydatne w takiej sytuacji pvp power i pvp ress
permalink „ST & DT” wysłany:
Temat o shuriken toss i deadly throw, zainspirowany tym, co się na temat tych talentów mówi od kiedy są (DT mieliśmy już wcześniej) razem. Na battle.net ciągle ktoś na to narzeka. Też się tam czasem wypowiem, ale obrońców ST jest sporo więc raczej czytam. A do czytania dużo jest zwłaszcza od 5.2 Otóż zapewniam Was drodzy casterzy - nie jesteśmy was tym w stanie zabic. Owszem możemy wam silence trzymać dosyc długo (a i tak nie na wszystko), ale nie zginiecie jeśli jesteście w PvP gear. A jeśli w PvE to zabijanie was zajmie nam dużo czasu. A i mamy lepsze argumenty, gdy chcemy was zabic. Co dam daje ST & DT w takim razie? Więcej zabawy, możliwości gry no i żaden mag, hunter czy inny warlock nie będzie bezkarnie rzucał w nas czarów jednocześnie uciekając przed nami. To nie było miłe ginac nie majac nawet szansy dobiec do przeciwnika ;)

permalink „ST & DT” wysłany:
Post stąd, że lubię te umiejętności. Zaraz odpowiem na Twoje argumenty (w tym miejscu zwróc uwagę, że w przeciwieństwie do Ciebie nie wyśmiewam innych:)

- Trzeba trafić w casta mając 3+ cp na wybranym celu, wiec nie rzucisz DT w focus (chyba że użyjesz macro z redirect (skill z 1min cd)).

Caster będzie grzecznie czekał, aż ja te pkt uzbieram i przeniosę? Fajnie :)

- Uzywając DT tracimy możliwość uderzenia z mocnieszych finisherów które zadają wiecej obrażeń/użycia Kidney shota/ lub utrzymania Recup/S&D/rupture.

S&D to sobie zrobię wcześniej ale cii. Po jednym użyciu DT zanim nazbieram nowe łatwo się przy mnie znaleźć, użyć cc, i następnie mądrze wokół mnie biegać i to powtarzać.

Samo w sobie nie jest tak bardzo mordercze, ale w połączeniu z dobrym partnerem jesteś w stanie wyeliminować healera do poziomu w którym może on leczyć jedynie instantami. Oraz mocno ograniczyć dps większości casterów.

Healer też będzie miał partnera, który może mu pomóc no i skoro zostają insty a dps jest ograniczony (tym samym nie całkiem wyeliminowany) to naprawdę nie widzę problemu by sobie z tym poradzic.

Nie napisałem, że hunterzy i magowie nie mogą strzelac :D To by wykluczało ich jako klasy nie sądzisz? Miałem na myśli to, że przy CD na swoje umiejętności mądry caster/hunt nie dałby się nawet połaskotać.

A jeśli następny Twój post również nie spełni standardów międzyludzkiego szacunku to na niego nie odpowiem :)
permalink „Assi rouge ” wysłany:
Zamierzam wrócic do Assa w PvE i rotacja myślę podobna.
Stealth -> ambush/garrote -> rupture -> mutilate bądź dispatch (jak przeciwnik ma mniej niż 35% hp) -> envenom do zużycia CP no i oczywiście w tym wszystkim gdzieś slice and dice.
permalink „Postacie kogo wybrać” wysłany:
z tego co podałeś to najciekawiej będzie Paladynem albo Monkiem. Warrior to Warrior, wchodzi, walczy i wychodzi (żywy lub martwy) wiem z mojego łotra, że to potrafi się znudzić. Do 20 lvl możesz grac za darmo bez kupowania prepaidu i MoPa. Więc spokojnie sprawdź sobie wszystkie trzy. Najlepiej z tej samej lokacji startowej co by za drugim i trzecim razem nie tracić czasu na zastanawianie się, co zrobić z danym zadaniem.
permalink „Nowy Serwer” wysłany:
albo medium jak wildhammer :) masz z kim grac, ale nie ma nieustannego spamu na trade
permalink „Wow leveling” wysłany:
by było szybko to
- biegaj do stref o najwyższym dostępnym dla ciebie poziomie np. wybijesz 40 lvl biegnij do strefy gdzie questy zaczynają się od 40
- postać zostawiaj w miejscach, gdzie sobie odpocznie, w miastach itp. wyrobisz sobie bonus do doświadczenia
- kup heirloomy gildyjne, gdy tylko będą dostępne
- poproś kogoś z gildii, na 90 lvl, by przebiegł z tobą instancję (będzie szybciej no i cały loot dla ciebie)
- między questami dungi/pvp
permalink „Bag Hellfire Peninsula” wysłany:
I dlatego warto za niecałe 40 zł miesięcznie grac na serwerach Blizza. Błąd owszem będzie raz na xxxx* questów, ale support raz dwa go naprawi.

*można wpisac pod x własną liczbę wynikająca z osobistego doświadczenia;)
permalink „rogue czy feral.” wysłany:
a jaki to zauważalny? jak wejdziesz tu http://www.worldoflogs.com/ zobaczysz, że łotry się łapią na rajdy ;) Tylko trzeba go dobrze poznac.
Ani feral ani łotr nie wezmą kilku naraz na bg/arenie (ubranych w pvp przynajmniej) w tym celu zrób sobie blood dk. Brak stealthu na łotrze obecnie ci nie grozi a i bez tego da się życ
W każdym razie czym byś nie grał nie oczekuj, że od razu będziesz robił rzeź czy coś. Poznawanie klasy trochę czasu zajmie.
permalink „Paladyn” wysłany:
Jak jakaś gildia paladyna już ma to woli go ustawic jako tanka bądź healera, bo zwykle z nimi jest problem a nie z ilością dpsów. A i paladyn bardzo i to bardzo się w PvP przydaje. Jak się gra łotrem i obok gdzieś biega paladyn to człowiek od razu czuje się bezpieczniej :D
Zgadzam się z Lilija ,że postac to pod siebie trzeba wybrac a nie się z góry przejmowac, tym kto ma na logach obecnie* najwięcej dpsu.

*jeden patch i się to może zmienic
permalink „Paladyn” wysłany:
A, żeby tak wrócić do paladyna, to jakie są staty dla tanka? Z tego co dotąd wyszukałem to należałoby szukać jakiegoś kompromisu między kontrolą zabijanego przez rajd cholerstwa a przeżywalnością :>
permalink „Paladyn” wysłany:
O dzięki, najdłuższy poradnik do postaci jaki widziałem ;) Ale jak ogarnę się w tankowaniu paladynem, to przynajmniej będę mógł byc z siebie zadowolony.

Co do balansu, to właściwie jak go rozumiecie? Na pewno wszyscy tak samo?;) I wątpię by kiedyś był. Za dużo klas i ich specjalizacji. Fajnie, że blizz co patch coś zmienia, bez tego byłoby nudno.
Idź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ... 112