WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Twin Peaks

Leżące w Twilight Highlands Twin Peaks pozostają kluczowym punktem wysokogórskim dla przeprowadzania skutecznych ataków wymierzonych w czarny aspekt i Twilight Hammer, którzy to władają tym wyniszczanym terenem. Teraz dwóch poprzednich rezydentów pobliskiego miasta Grim Batolu ponownie rywalizują o kontrolowanie systemów obronnych szczytów. Klan Wildhammer, architekci i pierwotni posiadacze niegdyś potężnego miasta-fortecy prowadzą kilka operacji w zalesionych placówkach wyżyn. Wildhammer wzywają teraz bohaterów Przymierza by utrzymać szczyty i odeprzeć orków z Dragonmaw. Klan Dragonmaw, który spędził lata pracując nad zniewoleniem czerwonych smoków, ponownie jest ważny strategicznie dla Hordy. Podczas gdy Dragonmaw i Wildhammer walczą o teren, który kiedyś zwali domem, Przymierze i Horda trwa w boju o kontrolę Twin Peaks.

Capture the Flag

Twin Peaks jest nowym, bazującym na module Capture the Flag battlegroundem 10 vs 10. Podobnie jak w Warsong Gulch, gracze muszą współpracować aby zdominować zróżnicowany teren, przekraść się do bazy wroga i wynieść z niej flagę, a następnie przetransportować ją do własnej fortecy, nie pozwalając przy tym na przechwycenie własnej flagi wrogowi. Frakcja, która pierwsza trzykrotnie przechwyci flagę wroga zanim czas się skończy, zwycięża walkę.

Dominating the Terrain

Mimo, że bazy Wildhammer i Dragonmaw są praktycznie identyczne, teren otaczający je już taki nie jest. Gracze muszą starać się kontrolować asymetryczne pole walki, gdzie górskie szczyty są rozdzielone wąwozem, przez który płynie rzeka. Jedyny most ponad rzeką służy jako punkt zapalny starć w centrum mapy; mimo głębokości, rzeka może zostać przebyta. Po każdej stronie rzeki znajduje się posterunek, gdzie można uzyskać tymczasowe wzmocnienia dla postaci. Dodatkowo, konary drzew i skały porozrzucane w wąwozie tworzą punkty strategiczne, które powinieneś mieć na uwadze aby wykorzystac pole widzenia w celu uzyskania przewagi. By zapobiec całkowitej dominacji przez jedną frakcję przez przejęcie kontroli nad wrogim cmentarzem, gracze Hordy i Przymierza będą respawnowani na jednym z dwóch cmentarzy przypadającym na każdą z frakcji.

Wildhammer Longhouse

Służąca za twierdzę Przymierza na północy, Wildhammer Longhouse wznosi się ponad doliną, nad płaskowyżami. Z trzema wejściami do kompleksu gracze mają dwie główne drogi by dostać się do obozu: wspinać się na północno-zachodni płaskowyż lub użyć schodów położynych w centrum by wejśc przez którekolwiek z trzech wejść. Bądź jednak ostrożny! Spadnięcie lub bycie strąconym z klifu może nie tylko skutkować obrażeniami, ale także skutecznie uniemożliwić ofensywę lub obronę bazy.

Dragonmaw Clan Compound

Występujący jako baza Hordy na południu, Dragonmaw Clan Compound leży ponad wodami, które są zasilane rzeką płynącą przez dolinę. Z trzema wejściami do obozowiska gracze mają kilka możliwości dostania się tam. Wejście od południowo-wschodniej strony wymaga wjechania na zbocze i przekroczenie głębokiej po kolana rzeki. Drugie wejście można osiągnąć poprzez koryto rzeki prowadzące wodę z otaczającego jeziora, podczas gdy główne wejście jest dostępne po przejściu przez most na nabrzeżu. Będziesz wolał uważać korzystając z głównego wejścia, ponieważ gracze mogą zostać strąceni do wody co spowolni ich atak lub zrujnuje obronę.

Ci którzy będą chcieli kontrolować Twin Peaks stoczą intensywną batalię. Ziemie otaczające to wiecznie kłopotliwe miejsce są kluczowymi twierdzami Deathwinga i jego sług. Thwilight Highlands są równie bogate w historię, jak i obfitujące w katastrofy i tragedie. Czy klan Dragonmaw, wzmocniony przez Hordę Garrosha przejmie nad nią kontrolę? Czy będą to krasnoludy z klanu Wildhammer, ponownie zjednoczone z braćmi z Ironforge i przyjęte do Przymierza, które zawładnie tymi szczytami?