WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Mists of Pandaria: Przegląd klas - Warlock

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Mists of Pandaria: Przegląd klas - Warlock

  Kumbol:
http://wowcenter.pl/Files/mop_logo_m.pngW Mists of Pandaria czeka nas wielka przebudowa klas i specjalizacji. Niektóre zmiany są czysto kosmetyczne, inne można porównać do małego trzęsienia ziemi. Z niektórymi umiejętnościami przyjdzie nam się pożegnać, na ich miejscu pojawią się inne, zupełnie nowe. Jak już również wiecie, zmienia się zupełnie drzewko talentów.

Po zaprezentowaniu Wam ogólnych zmian w Mists of Pandaria, pora przyjrzeć się szczegółom.

Przypominamy, iż gra jest w fazie beta i zmiany nie są ostateczne – wystarczy wspomnieć różnice między wiadomościami z BlizzConu, a ostatnim buildem bety.

Dziś: jak zmienia się Warlock.

/Files/mop_przeglad_lock_5.jpg


Najważniejsze zmiany:
  • Poszczególne specjalizacje Warlocka są teraz dużo bardziej charakterystyczne i znacznie różnią się między sobą stylem rozgrywki i wykorzystywanym zasobem.
    • Affliction nie zmienia się zbytnio w stosunku do projektu z Cataclysm - wciąż opiera się na DoTach Shadow, czarach tunelowanych (channeled) i wykorzystuje Soul Shardy.
    • Demonology skupia się (o rly?) na demonach, ale ma teraz zupełnie odmienioną rotację wykorzystującą nowy zasób: Demonic Fury. Nabijamy 1000 furii używając naszych zwykłych umiejętności, a następnie wykorzystujemy go po metamorfozie w demona, używając silniejszych czarów.
    • Destruction jest ognistą specjalnością, w której wykorzystując czary zadające obrażenia Fire generujemy Burning Embers, a gdy już mamy ładunek tego nowego zasobu, pożytkujemy go na specjalne czary typu Chaos Bolt lub leczący Ember Tap.
  • Poza Felguardem, który nadal zarezerwowany jest tylko dla Demonology, każdy Warlock ma do dyspozycji wszystkie miniony. Ich obrażenia zostały znormalizowane i każdy z nich powinien zadawać ich mniej więcej tyle samo. Używają teraz Focus zamiast many i są inteligentniejsze przy wykorzystywaniu swoich sytuacyjnych umiejętności. Zyskały też nowe emoty głosowe.
  • Dzięki talentowi Grimoire of Supremacy Warlock może zyskać dostęp do potężniejszych wersji swoich minionów - Shivarra zamiast Succubusa, Observer zamiast Felhuntera, Fel Imp zamiast zwykłego Impa, Voidlord zastąpi Voidwalkera, Wrathguard Felguarda, Abyssal desantuje się miast Infernala, zaś Terrorguard wyprze Doomguarda. Wymienione towarzystwo wyróżnia się oczywiście innymi modelami, gadką, potężniejszymi umiejętnościami i większymi o 20% obrażeniami.
  • Soulwell można teraz przyzwać samemu.
  • Dark Intent to teraz buff oddziaływający na cały rajd.
  • Różdżki (Wands) nie są już bronią dystansową. Zostały przekształcone w pełnoprawny rodzaj broni, którą można dzierżyć w głównej ręce (main hand) jako alternatywa dla sztyletów (daggers) i mieczy (swords). Ich statystyki zostały odpowiednio zwiększone.

Nowe czary:
  • Demonic Gateway - Jedna z najbardziej bajeranckich nowych umiejętności dodawanych w całym Mists of Pandaria - Tworzy demoniczne przejście między aktualną lokacją a wskazanym miejscem w odległości od 20 do 70 jardów. Wejście w jedną z bram natychmiast przenosi dowolnego gracza będącego w grupie do drugiej bramy. Brama ma 5 ładunków, które odnawiają się po jednym co 15 sekund. Trwa 10 minut. Thinking with portals anyone?

  • Curse of Enfeeblement - Stanowi praktycznie połączenie dotychczasowych Curse of Tongues i Curse of Weakness.
  • Command Demon - Nakazuje twojemu aktywnemu demonowi użycie jego najmocniejszej umiejętności.
  • Twilight Ward - Instant, 30 sekund czasu odnowienia. - Zastępuje dotychczasowy Shadow Ward, absorbuje teraz także obrażenia Holy.
  • Unending Resolve - Instant, 3 minuty czasu odnowienia - Skóra Warlocka twardnieje, redukując wszystkie otrzymywane obrażenia o 40% i zapobiegając przerwaniu czarów (interrupt) lub uciszeniu (silence) przez 8 sekund.
  • Nethermancy - Pasywny - Zwiększa Intellect o 5%.
  • Destruction:
    • Dark Soul: Instability - Instant, 2 minuty czasu odnowienia - Przepełnia twoją duszę niestabilną mocą, zwiększając twoją szansę na krytyczne uderzenie o 30% na 20 sekund.
    • Ember Tap - Instant, koszt 1 Burning Ember - Leczy 15% twojego życia.
    • Fire and Brimstone - Instant, koszt 1 Burning Ember - Twój następny Immolate, Incinerate, Conflagrate lub Curse trafi wszystkie cele w obrębie 15 jardów od twojego celu zadając im 45% pierwotnych obrażeń.
    • Flames of Xoroth - Instant, 1 minuta czasu odnowienia, koszt 1 Burning Ember - Natychmiastowo wskrzesza twojego ostatniego demona.
    • Havoc - Instant, 45 sekund czasu odnowienia - Powoduje, że następny Chaos Bolt lub trzy inne czary zadające obrażenia pojedynczym celom trafią także ten cel. Trwa 15 sekund.
    • Aftermath - Pasywny - Twój Rain of Fire nie musi być już tunelowany (channeled) i będzie ogłuszał (stun) wszystkich wrogów w jego zasięgu na 2 sekundy, jeśli zostaną trafieni trzykrotnie.
    • Chaotic Energy - Pasywny - Wysysasz energię bezpośrednio z wirującej pustki. Twoja mana regeneruje się 625% szybciej, a twój spell haste teraz także przyspiesza regenerację many.
  • Demonology:
    • Dark Soul: Knowledge - Instant, 2 minuty czasu odnowienia - Przepełnia twoją duszę demoniczną wiedzą, zwiększając twoje Mastery o 18000 na 20 sekund.
    • Nether Plating - Pasywny - Kiedy używasz Demon Form, twój pancerz uzyskiwany z przedmiotów jest zwiększany o 250%, a czas trwania ogłuszenia (stun) i efektów spowalniających (snare) jest zmniejszany o 35%.
    • Wild Imps - Pasywny - Twój Shadow Bolt, Soul Fire i Touch of Chaos przyzywają Wild Impa z wirującej pustki. Ten efekt może wystąpić raz na 20 sekund. Każdy Wild Imp rzuci 10 Firebolt, nim zniknie. Każdy Firebolt generuje 5 Demonic Fury.
    • Demonic Leap - Instant, 10 sekund czasu odnowienia, koszt 50 Demonic Fury - Wzbija się w powietrze na demonicznych skrzydłach, przemieszczając się na niewielką odległość. Użycie tej umiejętności aktywuje Metamorphosis.
  • Affliction:
    • Dark Soul: Misery - Instant, 2 minuty czasu odnowienia - Przepełnia twoją duszę męką poległych ofiar, zwiększając spell haste o 30% na 20 sekund.
    • Improved Fear - Pasywny - Powoduje, że twój Fear nakłada na cel efekt Nightmare, kiedy efekt Fear dobiega końca. Nightmare - Prędkość poruszania się celu jest zmniejszona o 30% na 5 sekund.
      Soulburn: Curse - Pasywny - Zapewnia wzmocnienie Soulburn twoim czarom Curse. Twoje czary Curse będą dotykać wszystkich wrogów w zasięgu 15 jardów od twojego celu. Soulburn: Curse nie powoduje czasu odnowienia.
    • Soulburn: Health Funnel - Pasywny - Zapewnia wzmocnienie Soulburn twojemu Health Funnel. Twój Health Funnel będzie natychmiastowo przywracał 36% życia i redukował otrzymywane obrażenia o 30% na 10 sekund.
    • Soulburn: Seed of Corruption - Pasywny - Zapewnia wzmocnienie Soulburn twojemu Seed of Corruption. Twój Seed of Corruption przy detonacji nałoży Corruption na wszystkich pobliskich wrogów i zapewni Soul Sharda.

Umiejętność Symbiosis druida daje Warlockowi niezależnie od specjalizacji możliwość leczenia Rejuvenation.

Glify major:
  • Burning Embers - Zwiększa maksymalną możliwą ilość posiadanych Burning Embers o 1.
  • Conflagrate - Conflagrate nie wymaga już Immolate do spowolnienia (snare) celu.
  • Curse of Exhaustion - Curse of Exhaustion redukuje teraz prędkość poruszania się celu o 70%, trwa połowę krócej i ma 10 sekund czasu odnowienia.
  • Dark Soul - Kiedy jest poza czasem odnowienia, twoja Dark Soul pasywnie daje ci 10% swojego aktywnego efektu, ale redukuje moc Dark Soul o 10%.
  • Demon Hunting - Wymaga Demonology - Uczy cię umiejętności Dark Apotheosis. Dark Apotheosis - Nasycasz się demonicznymi mocami, redukując otrzymywane fizyczne obrażenia o 10%, magiczne obrażenia o 15%. Możesz też używać różnych umiejętności demonów. Ponadto, Soulshatter tauntuje twój cel, Twilight Ward absorbuje obrażenia wszystkich szkół magii, a Shadow Bolt staje się Demonic Slash.
  • Demon Training - Polepsza specjalne umiejętności twojego demona: Twój Imp rzuca Firebolt 50% szybciej i robi to, rzucając trzy pociski pod rząd; pancerz twojego Voidwalkera jest zwiększony o 10%; umiejętność Seduction twojego Succubusa usuwa także z celu wszystkie efekty zadające obrażenia okresowe; kiedy twój Felhunter używa Devour Magic, będziesz leczony o ilość obrażeń, jakie zadał; zwiększa ilość życia Felguarda o 20%.
  • Demonic Circle - Skraca czas odnowienia Demonic Circle o 4 sekundy.
  • Everlasting Affliction - Zwiększa czas trwania Unstable Affliction, Corruption, Doom i Agony o 50%, ale zmniejsza ich obrażenia o 20%.
  • Fear - Twój Fear powoduje, że cel drży w miejscu, zamiast biegać w popłochu, ale nakłada na Fear 5 sekund czasu odnowienia.
  • Healthstone - Otrzymujesz 100% więcej życia uzyskiwanego z healthstone'ów, ale jest ono przywracane w ciągu 10 sekund.
  • Imp Swarm - Wymaga Demonology - Uczy cię umiejętności Imp Swarm. Imp Swarm - Przyzywa 5 Wild Impów z wirującej pustki, którzy zaatakują cel. Efekt pasywny Wild Impów jest nieaktywny, gdy umiejętność jest w czasie odnawiania. Czas odnowienia Imp Swarm jest zmniejszany przez spell haste. Wydłuża także czas odnowienia Wild Imp o 4 sekundy.
  • Life Tap - Twój Life Tap nie pochłania już życia, ale absorbuje X otrzymywanego leczenia. Efekt ten może się wielokrotnie nakładać. Absorpcja trwa 30 sekund.
  • Shadowflame - Efekt spowalniający z Shadowflame jest zwiększony o 10%, ale Hand of Gul'dan nie ma już ładunków.
  • Siphon Life - Twój Corruption leczy cię o 20% zadawanych obrażeń.
  • Soul Consumption - Twój Drain Soul przywraca 20% twojego całkowitego życia, jeśli zabijesz cel nagradzający doświadczeniem lub honorem; przywracasz 20% twojego całkowitego życia, jeśli będąc w Demon Form zabijesz cel nagradzający doświadczeniem lub honorem; przywracasz 20% twojego całkowitego życia, jeśli zabijesz cel nagradzający doświadczeniem lub honorem używając Chaos Bolt lub Shadowburn.
  • Soul Shards - Zwiększa maksymalną możliwą ilość posiadanych Soul Shards o 1.
  • Soul Swap - Twój Soul Swap pozostawia efekty obrażeń okresowych na celu, z którego je przerzucasz, ale Soul Swap ma teraz 30 sekund czasu odnowienia.
  • Soulstone - Gracze wskrzeszeni przez Soulstone wracają do 100% swojego życia.
  • Unstable Affliction - Kiedy Unstable Affliction jest usuwany, zadaje natychmiastowo krytyczne obrażenia zarówno celowi, jak i usuwającemu, ale już nie ucisza (silence).

Glify minor:
  • Carrion Swarm - Twój Carrion Swarm nie odpycha już celów.
  • Crimson Banish - Twój czar Banish jest teraz czerwony.
  • Enslave Demon - Skraca czas rzucania Enslave Demon o 50%.
  • Eye of Kilrogg - Twoje Eye of Kilrogg nie jest już niewidzialne i może tworzyć Demonic Circle. Ponadto, prędkość poruszania się twojego Eye of Kilrogg jest zwiększona o 50% i może ono latać w miejscach, gdzie dostępne są latające wierzchowce.
  • Falling Meteor - Jeśli użyjesz Demonic Leap w czasie spadania, uderzysz gwałtownie w ziemię i nie zginiesz od obrażeń przy upadku.
  • Felguard - Twój Felguard będzie dzierżył losowy dwuręczny topór, miecz lub włócznię z twojego plecaka.
  • Hand of Gul'dan - Twoja Hand of Gul'dan może być teraz namierzona na konkretny obszar.
  • Health Funnel - Twój Health Funnel natychmiast przywraca 15% życia twojego demona, ale ma teraz 10 sekund czasu odnowienia.
  • Nightmares - Twój Felsteed i Dreadsteed mogą teraz jeździć po wodzie i będą za sobą zostawiać ognisty ślad.
  • Shadow Bolt - Rozbija twój Shadow Bolt na trzy mniejsze ataki.
  • Soulwell - Twoja Soulwell promienieje straszliwą łuną.
  • Subtlety - Twoje Soul Shardy nie są już widoczne, kiedy jesteś poza walką.
  • Unending Breath - Przyspiesza prędkość pływania celów, które otrzymały od ciebie Unending Breath, o 20%.
  • Verdant Spheres - Kiedy zdobywasz Burning Ember, pojawia się on wokół twojej postaci jako Zielenista Kula(Verdant Sphere); Twoje Soul Shardy zamieniają się w Zieleniste Kule.

Talenty

/Files/mop_przeglad_lock_1.jpg

Poziom 15:
  • Dark Regeneration - Instant, 2 minuty czasu odnowienia - Przywraca 30% twojego życia i życia twojego demona, a także zwiększa otrzymywane leczenie o 25% przez 12 sekund.
  • Soul Leech
    • Affliction: Twoje Haunt, Drain Soul i Malefic Grasp leczą ciebie i twojego demona o 20% zadanych obrażeń.
    • Demonology: Twoje Shadow Bolt, Touch of Chaos i Soul Fire leczą ciebie i twojego demona o 10% zadanych obrażeń.
    • Destruction: Twoje Chaos Bolt i Incinerate leczą ciebie i twojego demona o 10% zadanych obrażeń
  • Harvest Life - Instant (tunelowany), koszt 1% bazowe many plus 1% na sekundę / 30 Demonic Fury, plus 30 na sekundę, 40 jardów zasięgu, ograniczony do 20 celów.
    • Affliction: Wysysa życia ze wszystkich wrogów w zasięgu 15 jardów od celu, powodując X obrażeń Shadow i przywracając 3-4.5% całkowitego życia Warlocka co 1 sekundę. Trwa 6 sekund. Zastępuje Drain Life. Efekt Soulburn: Leczenie zwiększone o 33%.
    • Demonology: Wysysa życia ze wszystkich wrogów w zasięgu 15 jardów od celu, powodując X obrażeń Shadow i przywracając 3-4.5% całkowitego życia Warlocka co 1 sekundę. Trwa 6 sekund. Zastępuje Drain Life. Generuje 10 Demonic Fury na sekundę plus 3 Demonic Fury na sekundę za drugorzędne cele.
    • Destruction: Wysysa życia ze wszystkich wrogów w zasięgu 15 jardów od celu, powodując X obrażeń Shadow i przywracając 3-4.5% całkowitego życia Warlocka co 1 sekundę. Trwa 6 sekund. Zastępuje Drain Life.

Poziom 30:
  • Howl of Terror - Instant, 40 sekund czasu odnowienia, ograniczony do 5 celów - Jęczysz, sprawiając, że 5 wrogów w zasięgu 10 jardów ucieka w popłochu przez 20 sekund. Zadane obrażenia mogą anulować efekt Howl of Terror. Kiedy zostaniesz trafiony wrogim atakiem, czas odnowienia Howl of Terror zmniejsza się o 1 sekundę.
  • Mortal Coil - Instant, 45 sekund czasu odnowienia, 30 jardów zasięgu - Sprawia, że wrogi cel ucieka w popłochu przez 3 sekundy. Rzucający jest leczony o 15% maksymalnego życia.
  • Shadowfury - Instant, 30 sekund czasu odnowienia, 30 jardów zasięgu - Uwalniasz furię cienia, ogłuszając wszystkich wrogów w zasięgu 8 jardów na 3 sekundy.

Poziom 45:
  • Soul Link - Instant, 10 sekund czasu odnowienia, 100 jardów zasięgu - Kiedy aktywne, wszystkie obrażenia i leczenie, jakie otrzymujesz ty i twój demon, są współdzielone, ale życie twojego demona jest zmniejszone o 50%. Ponowne rzucenie tego czaru anuluje efekt. Zastępuje Health Funnel.
  • Sacrificial Pact - Instant, 60 sekund czasu odnowienia, 100 jardów zasięgu - Twój demon poświęca połowę swego obecnego życia, aby osłonić tarczą swego pana, absorbującą 200% poświęconego życia. Trwa 10 sekund. Jeśli nie masz przy sobie demona, to twoje życie jest poświęcane.
  • Dark Bargain - Instant, 3 minuty czasu odnowienia - Zapobiega otrzymywaniu jakichkolwiek obrażeń przez 8 sekund. Kiedy tarcza znika, 50% unikniętych dzięki niej obrażeń jest zadawanych w ciągu 8 sekund.

Poziom 60:
  • Blood Fear - Instant, 10 sekund czasu odnowienia, 30 jardów zasięgu, koszt 10% całkowitego życia - Natychmiastowo wzbudzasz strach we wrogu powodując, że ucieka w popłochu przez 20 sekund. Zastępuje Fear.
  • Burning Rush - Instant - Wysysa 4% twojego maksymalnego życia na sekundę, aby zwiększyć twoją prędkość poruszania się o 50%. Trwa dopóki nieanulowany.
  • Unbound Will - Instant, 60 sekund czasu odnowienia, koszt 20% całkowitego życia - Oczyszcza twoją postać ze wszystkich efektów Magic, efektów spowalniających, unieruchamiających lub uniemożliwiających kontrolę nad postacią.

Poziom 75:

  • Grimoire of Supremacy - Dowodzisz silniejszymi demonami, które zastępują twoje normalne sługi. Te demony zadają 20% dodatkowych obrażeń i posiadają potężniejsze umiejętności.
    • Fel Imp
    • Voidlord
    • Shivarra
    • Observer
    • Wrathguard (Destruction)
    • Abyssal
    • Terrorguard
  • Grimoire of Service - Instant, 2 minuty czasu odnowienia - Natychmiast przyzywa drugiego demona, który walczy przez 20 sekund.
  • Grimoire of Sacrifice - Instant, 2 minuty czasu odnowienia, nieograniczony zasięg
    • Affliction: Poświęcasz swojego demona, aby uzyskać jedną z jego umiejętności, zwiększyć siłę wielu swoich zaklęć przeciw pojedynczemu celowi o 25% do 50% i regenerować 2% maksymalnego życia co 5 sekund. Trwa przez 20 minut. Przyzwanie nowego demona usuwa efekt.
    • Demonology: Poświęcasz swojego demona, aby uzyskać jedną z jego umiejętności, zwiększyć siłę wielu swoich zaklęć przeciw pojedynczemu celowi o 50% i regenerować 2% maksymalnego życia co 5 sekund. Trwa przez 20 minut. Przyzwanie nowego demona usuwa efekt.
    • Destruction: Poświęcasz swojego demona, aby uzyskać jedną z jego umiejętności, zwiększyć siłę wielu swoich zaklęć przeciw pojedynczemu celowi o 30% i regenerować 2% maksymalnego życia co 5 sekund. Trwa przez 20 minut. Przyzwanie nowego demona usuwa efekt.

Poziom 90:
  • Archimonde's Vengeance - Instant, 2 minuty czasu odnowienia, 40 jardów zasięgu - Wywołuje ból u wroga, zadając mu 25% wszystkich obrażeń, które ty otrzymujesz. Trwa 8 sekund. Pasywnie: Wrogowie, którzy cię atakują, otrzymują 5% obrażeń, jakie ci zadają. Efekt jest nieaktywny, jeśli umiejętność jest w czasie odnawiania.
  • Kil'jaeden's Cunning - Instant, 60 sekund czasu odnowienia - Możesz rzucać czary w ruchu przez 6 sekund. Pasywnie: Możesz rzucać czary w ruchu, ale ich czas rzucania lub tunelowania będzie wtedy dłuższy o 50%. Każdy rzucony czar spowalnia cię o 10%, spowolnienie nakłada się do 2 razy. Efekt jest nieaktywny, jeśli umiejętność jest w czasie odnawiania.
  • Mannoroth's Fury - Zwiększa obszar pokrywany twoimi czarami obszarowymi o 500%.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz