WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Wiadomość od J. Allena Bracka

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Ważne

Wiadomość od J. Allena Bracka

  Tommy:
http://wowcenter.pl/Files/wod_logo_mini.pngPrzed chwilą J. Allen Brack (producent wykonawczy World of Warcraft) wystosował pismo do wszystkich graczy i ustosunkował się do napotkanych przez wielu z nas problemów i trudności z zalogowaniem do gry po premierze dodatku Warlords of Draenor. Są tam dobre wieści. Oto treść jego listu przetłumaczona na język polski.

Cytat z: J. Allen Brack (źródło)
Społeczności WoW:

Wiem jak bardzo wszyscy cieszyli się na nowy dodatek i nie mogli się go doczekać, i gdy już wkroczyliście do nowego świata Wasze komentarze utwierdziły nas w przekonaniu, że to najlepsze nasze rozszerzenie do tej pory. Jednakże jakość nowej zawartości nie usprawiedliwia tego, że wielu z Was natrafiło na problemy niszczące przyjemność płynącą z gry.

Pierwsze dwa dni od premiery dodatku nie były miłym doświadczeniem, duża liczba graczy tkwiła w bardzo długich kolejkach lub natrafiła na problemy w grze. Pracowaliśmy bez przerwy nad rozwiązaniem tych kłopotów technicznych i szczęśliwie w sobotę sytuacja wyglądała dużo lepiej. Mimo, że miliony z Was mogły już grać przez weekend i wielu z Was osiągnęło setny poziom doświadczenia, to nadal spora grupa graczy nie mogła się doczekać swojej kolei, zwłaszcza na serwerach o wysokiej populacji.

W celu rozwiązania tej przypadłości poszerzyliśmy możliwości serwerów odpowiedzialnych za instancje, których użyliśmy w sobotę do zmniejszenia kolejek. Nadal kontynuujemy ten proces, żeby poprawić działanie wszystkich serwerów, dzięki czemu ich pojemność zwiększy się dwukrotnie w stosunku do sytuacji jeszcze sprzed wyjścia dodatku. Powinno to znacząco skrócić kolejki, a może nawet wyeliminować je zupełnie.

Żeby wynagrodzić wszystkim trudności wynikające z problemów technicznych, przyznajemy każdemu graczowi z obu Ameryk, Oceanii i Europy pięć dodatkowych dni gry pod warunkiem, że abonament był aktywny w piątek 14 listopada. Już teraz sprawa ma się dużo lepiej niż podczas weekendu i mam nadzieję, że teraz będziecie mogli skupić się na czerpaniu przyjemności z gry.

Mam również nadzieję, że przyjmiecie moje przeprosiny i nie stracicie w nas wiary. Głosy wsparcia płynące od wielu z Was podczas naszej wytężonej pracy były bardzo miłe. Jesteśmy niesamowicie wdzięczni za to, że możemy być częścią takiej wspaniałej społeczności. Kochamy World of Warcraft i jesteśmy bardzo dumni z tego rozszerzenia, dlatego smuci nas to, w jaki sposób został on wprowadzony.

W imieniu całego zespołu odpowiedzialnego za World of Warcraft oraz wszystkich w Blizzard dziękuję za Waszą cierpliwości i wyrozumiałość.

Do zobaczenia na Dreaenorze.

Z poważaniem,
J. Allen Brack
producent wykonawczy World of Warcraft

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz