WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 5.4: Zmiany w Arenach

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Patch 5.4: Zmiany w Arenach

  Tommy:
Cytat z: Blizzard (źródło)

/Files/54_arena_header.jpg

Areny World of Warcraft czekają wielkie zmiany, dzięki którym udział w nich będzie przyjemniejszy, a rywalizacja stanie się jeszcze ciekawsza. Niektóre z tych zmian niedługo zostaną udostępnione na PTRach.

Dzisiaj rywalizacja ograniczona jest do serwerów z naszej Battlegrupy, zaś udział w walkach na Arenach wymaga stałej drużyny przyjaciół z tego samego serwera. W patchu 5.4 wykorzystamy stworzone już technologiczne usprawnienia, takie jak dobieranie przeciwników z całego regionu. Zbliżające się zmiany mają na celu rozszerzenie puli rywali i poprawienie doświadczenia dla wszystkich graczy World of Warcraft biorących udział w potyczkach na Arenach.

Pierwszą rzeczą, jaką zobaczycie w patchu 5.4 jest to, że już nie trzeba będzie tworzyć lub dołączać do drużyny, żeby wstąpić na Arenę. Zamiast tego wystarczy zapisać się do kolejki na Areny, podobnie jak w Rankingowych Polach Bitew, z odpowiednio liczną grupą (2v2, 3v3 i 5v5), a rywale będą dobrani do średniej wynikającej z Match Making Rating całej drużyny.

W głównej mierze mechanika Aren pozostanie bez zmian. Nadal będziecie poprawiać lub pogarszać personalny rating poprzez zwycięstwa i porażki, ale limit punktów Conquest będzie od niego zależny. Wymagania co do kupowania przedmiotów będą również zależały od tego ratingu.

Zmiany wprowadzą następujące usprawnienia względem starego systemu opartego na statycznych drużynach:
  • Już nie będziecie musieli przejmować się zaproszeniami, dołączaniem i opuszczanie drużyn. Teraz możecie grać z kim chcecie, kiedy chcecie.
  • Będziecie mogli dołączyć do międzyserwerowych grup i zapisywać się na Areny z przyjaciółmi z innych serwerów.
  • Rankingi Aren, podobnie jak Rankingowych i normalnych Pól Bitew, będą obejmowały cały region, a nie pojedyncze Battlegrupy. Będziecie stawać w szranki ze wszystkimi uczestnikami Aren z całego regionu!

Tak jak dotychczas, pod koniec sezonu najlepsi gracze zostaną nagrodzeni wierzchowcami i tytułami.

Jeżeli chcecie sprawdzić te zmiany osobiście, wejdźcie na PTR, przetestujcie i przekażcie nam swoje opinie.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz