WoWCenter.pl
wikass zabił Mythrax the Unraveler (Normal Uldir) po raz 2.     
kuturin zdobył 7th Legionnaire's Cuffs.     
Nikandra spełnił kryterium Loot 200,000 gold osiągnięcia Got My Mind On My Money.     
Tooly zdobył Fairweather Helm.     
Muattin zdobył osiągnięcie The Dirty Five.     
Yoozku zdobył Parrotfeather Cloak.     
Mlody89 zdobył Royal Apothecary Drape.     
Weakness zabił Dazar, The First King (Mythic King's Rest) po raz 6.     
liq spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Osiol spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
Wuntu zabił Zek'voz, Herald of N'zoth (Heroic Uldir) po raz 1.     
Olsa zabił Vectis (Heroic Uldir) po raz 6.     
Sarenus spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
kajtasus zdobył osiągnięcie Come Sail Away.     
ossir spełnił kryterium osiągnięcia Saving for a Rainy Day.     
mcpablo spełnił kryterium Alliance players slain. osiągnięcia Frontline Slayer.     
Emmm zabił Taloc (Heroic Uldir) po raz 17.     
AsaGorth spełnił kryterium Big-Mouth Clam osiągnięcia The Oceanographer.     

Patch 5.4: Rajd na każdą pogodę - oto zapowiedź elastycznych rajdów!

Serwis WoWCenter.pl nie jest obecnie utrzymywany.

Dziękujemy za wszystkie lata spędzone razem z nami
w Azeroth!

- Redakcja
Artykuł

Patch 5.4: Rajd na każdą pogodę - oto zapowiedź elastycznych rajdów!

  Kumbol:
Cytat z: Nethaera (źródło)
/Files/rajd_header.jpg

Rajdy w World of Warcraft mogą poszczycić się długą historią nie tylko stawiania przed graczami kolejnych wyzwań, ale też ciągłych zmian i ewolucji w miarę upływu lat i dodatków. Tak jak w przypadku każdego aspektu gry, stale myślimy nad tym, co moglibyśmy wnieść do rajdowania, by poprawić doświadczenia dla jeszcze szerszego spektrum graczy. Podczas gdy poziomy normalny i heroiczny świetnie pasują wielu osobom, to sądzimy jednak, że istnieje jeszcze jedna luka warta wypełnienia. Dlatego właśnie pracujemy obecnie nad nowym typem rajdów, który zadebiutuje w następnej dużej aktualizacji: rajdowanie elastyczne.

Jeden rozmiar, by wszystkimi (nie) rządzić

Niemożliwe jest wpasowanie wszystkich graczy w jeden konkretny, fajny archetyp. Zdaliśmy sobie sprawę, że moglibyśmy uczynić doświadczenie lepszym dla pewnej szerokiej kategorii rajdujących: grup złożonych głównie z przyjaciół i rodziny oraz mniejszych gildii, które starają się zawsze wziąć na rajd tak wielu swoich członków, jak to tylko możliwe.

W czasach dodatku Wrath of the Lich King, normalny 10-osobowy poziom trudności odpowiadał takim grupom graczy całkiem nieźle, ale unifikacja 10- i 25-osobowych rajdów w jeden poziom trudności praktycznie wyeliminowała tę niszę. Choć Wyszukiwarka Rajdów jest szalenie łatwo dostępna, to nie zapewnia jednak mniejszym grupom tego kameralnego, społecznościowego doświadczenia przy przechodzeniu treści. W aktualizacji 5.4 planujemy wprowadzić nowy tryb rajdowania, który umożliwi nam dostarczenie tym graczom doświadczenia, jakiego oczekują.

Elastik-fantastik

Aby wypełnić tę lukę, opracowujemy właśnie nowy system elastycznych rajdów, który zawiera nowy poziom trudności usytuowany między poziomem Wyszukiwarki Rajdów i normalnym, zapewniając zarazem przyjaciołom, rodzinie lub spontanicznym grupom możliwość wspólnej gry. Ten poziom trudności będzie dostępny dla grup graczy liczących od 10 do 25 osób, także tych oscylujących między tymi przedziałami. Oznacza to, że możesz udać się na rajd razem z grupą 11, 14 czy 23 kumpli.

System elastycznych rajdów zaprojektowano tak, by poziom trudności skalował się w zależności od ilości członków rajdu. Jeśli więc w jednym tygodniu rajdujesz w 14 osób, a w kolejnym w 22, to trudność dopasuje się automatycznie. Pamiętaj jednak, że w przeciwieństwie do Wyszukiwarki Rajdów nie ma tutaj automatycznego doboru graczy, więc musisz sam zaprosić odpowiednią liczbę ludzi - jeśli niektórzy nie dotrą na czas, to świat się nie zawali (plan rajdu też nie). Wciąż będziesz też mógł zapraszać przyjaciół z Rzeczywistym ID lub Battletagiem z innych serwerów. Od ciebie zależy, kogo zaprosisz i jakie wymogi postawisz przed ewentualnymi członkami twojej wesołej gromadki - ten poziom trudności nie ma narzuconego wymogu poziomu przedmiotu (item level).

Ubrani, by zabić

Nowy poziom trudności rajdów oznacza też nowy poziom przedmiotu. Tryb elastyczny zapewni łupy o poziomie pomiędzy przedmiotami z Wyszukiwarki Rajdów a normalnymi rajdami, będzie też wykorzystywał system rozdziału łupów "na osobę" znany z Wyszukiwarki Rajdów, wybory specjalizacji oraz bonusowe rzuty kostką. Nie musisz się więc martwić, czy możesz sprowadzić na rajd "złą" osobę, która zwinie ci sprzed nosa upragniony przedmiot.

Masz tu klucze

Planujemy odblokowywać elastyczny poziom trudności rajdów skrzydło po skrzydle, podobnie jak ma to miejsce w Wyszukiwarce Rajdów, ale nieco szybciej. Ten nowy poziom trudności ma też swoją własną blokadę (lockout), której nie współdzieli z Wyszukiwarką Rajdów czy trybem normalnym, więc możesz iść na wszystkie trzy wersje, jeśli tylko zapragniesz. Na elastycznym rajdzie, tak jak na poziomie normalnym bądź heroicznym, będziesz też mógł uzyskać osiągnięcia wchodzące w skład meta-osiągnięcia "Glory of the Orgrimmar Raider" i zdobywać kosmetyczne nagrody, takie jak epickie wierzchowce. Pozwoli to grupom rajdowym wypełnić nocki bez rajdów próbami zdobywania osiągnięć. No i w końcu, uczestnictwo w rajdach elastycznych, normalnych lub heroicznych zapewni dostęp do dodatkowych nagród, które nie będą dostępne przez Wyszukiwarkę Rajdów.

System jaki jest, każdy widzi

Tak jak przy wielu niegotowych jeszcze funkcjonalnościach, przy systemie elastycznych rajdów nadal pracujemy i dopracowujemy szczegóły jego działania. Chcemy koniecznie usłyszeć wasze konstruktywne opinie na temat doświadczeń, jakie mieliście z systemem, gdy już ruszymy z jego testami na Publicznych Serwerach Testowych.

Komentarze:

Wczytywanie komentarzy...
Musisz się zalogować, aby dodać komentarz